+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z odpaleniem(?)
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z odpaleniem(?)  (Przeczytany 17802 razy)
0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Czwartek, 17.03.2016, 13:23:18 - NIEPRZECZYTANA »

Dziendobry,

długo zbierałem się z napisaniem prośby na forum ale stwierdziłem, że pora poszukać pomocy.

Samochód rano odpala jak nowy po dobiciu 30*C przełącza sie na gaz bez żadnych dziwnych objawów.
Po przejechaniu +-1 km i nagrzaniu sie do 60-80*C (nie wiem czy to ma jakas korelacje czy tylko bezcelowa zbieznosc) potrafi zgasnąć lub/oraz po zaparkowaniu nie chce odpalić.

Żeby odpalił wystarczy poczekać 30-40 minut i wtedy znow odpala jak nowy. Zauwazyłem też, że zwykle gaśnie podczas dojezdzania do swiatel (redukcja biegów/prędkości) z GÓRKI/Wiaduktu (nie wiem czy to tez ma korelacje).

Z gory dodam, że nie jestem zabardzo kumaty w samochody i jeśli coś bedzie trzeba sprawdzić lub przeczysicic musze isc z tym do mechanika.

robione byly:
*wymienione wtryski palowowe
*wymiana czujnika temp. parownika
*wymieniony czujnik temp plynu chlodzacego
*gaz byl pod komputerem zmiana mapy+redukcja cisnienia do 1.1bara

Proszę o pomoc :(
Zapisane
siwykomar Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 1.4 8v 1999

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 17.03.2016, 14:16:35 - NIEPRZECZYTANA »

jak z obrotami? wymieniałeś świece, kable do świec? - sprawdź je.
Zapisane

LPG STAG2-W
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 17.03.2016, 14:38:51 - NIEPRZECZYTANA »

obroty nie skaczą. Kable od swiec i swiece byly wymieniane 10kkm temu przez poprzedniego wlasciciela. Samochod jak sie nagrzeje do 90 stopni to leci ladnie a na postoju obroty nie skacza. strzalka stoi na 900~~ i sie nie rusza.

Dwa nawet jesli bylyby to swiece to na logike auto nie odpalaloby po 40 min przerwy, prawda?
Zapisane
siwykomar Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 1.4 8v 1999

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 17.03.2016, 14:48:08 - NIEPRZECZYTANA »

Niekoniecznie. Kwestia swiec wiąze się z obrotami. Czy takie same objawy masz na benzynie czy tylko na LPG?
Zapisane

LPG STAG2-W
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 17.03.2016, 16:22:58 - NIEPRZECZYTANA »

Mam jeszcze prosbe jak ktos pisze jakis pomysl to niech uzasadni dlaczego. Bo pisanie komentarzy typu a swiece wymieniles nie wspominajac co to ma dac albo jak sie odnosi do mojego przypadku naprawde nie pomaga.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 17.03.2016, 16:50:05 - NIEPRZECZYTANA »

W sejsmice robisz? Korelacje :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 17.03.2016, 17:07:49 - NIEPRZECZYTANA »

Korelacja (łac. śr. correlation-, correlatio, od com-, ?razem, łącznie?; i relation-, relatio, ?związek, relacja?) ? współzależność, wzajemny związek; wyraz ten oznacza zwykle jedno z następujących pojęć:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Korelacja
Zapisane
siwykomar Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 1.4 8v 1999

« Odpowiedz #7 - Piątek, 18.03.2016, 06:51:51 - NIEPRZECZYTANA »

każdy ma jakieś doświadczenie jesli chodzi o drobne problemy z autem. Skoro "wywiad" się nie podoba, to nie będę się udzielał w Twojej kwestii.

Aha, a jak idziesz do lekarza, to lekarz od razu ci mówi co ci jest, czy dopytaje się o wszystko?

powodzenia z naprawą - mam nadzieje, że uda ci się rozwiązać Twój problem.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 18.03.2016, 07:39:00 wysłane przez siwykomar » Zapisane

LPG STAG2-W
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #8 - Sobota, 19.03.2016, 20:39:09 - NIEPRZECZYTANA »

@siwy ok dzieki

Napisano: Piątek, 18.03.2016, 10:14:53


nikt nie ma zadnych pomyslów innych niż swiece? :C  :(
Zapisane
siwykomar Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 1.4 8v 1999

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 21.03.2016, 09:41:14 - NIEPRZECZYTANA »

dorzuć odpowiedź na pytanie: czy masz to samo podczas jazdy na benzynie?
Zapisane

LPG STAG2-W
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 21.03.2016, 11:35:42 - NIEPRZECZYTANA »

jak odpalilem samochod na bezynie i przejechalem z 2 km to zgasl mi jak zjezdzalem z wiaduktu i hamowalem pod swiatlami, ale wtedy odpalil po 30 sec~~. Nie mial tego 30 minutowego stopa tak jak po postoju na gazie.

słownik!
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 21.03.2016, 11:51:21 wysłane przez KYS » Zapisane
siwykomar Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 1.4 8v 1999

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 21.03.2016, 12:02:11 - NIEPRZECZYTANA »

jaką masz instalacje LPG? Spróbuj pojezdzic na samej benzynie i sprawdź czy tez pojawią sie problemy

Napisano: Poniedziałek, 21.03.2016, 11:54:22


jak zachowuje sie mebrana - sprawdzaleś filtr gazu?
Zapisane

LPG STAG2-W
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 21.03.2016, 12:28:05 - NIEPRZECZYTANA »

filtry wymienione parownik wyczyszczony nie wiem co to mebrana ale pewnie w parowniku(?) instalacja jest sekwencja ale nie wiem dokladnie jaka
Zapisane
siwykomar Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 1.4 8v 1999

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 21.03.2016, 12:49:47 - NIEPRZECZYTANA »

sekwencje też można odłączyć - spróbuj pojezdzić na benzynie.

tak membrany w parowniku. Zastanawia mnie to ciśnienie : czy nie za niskie
Zapisane

LPG STAG2-W
MamSeataToledo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Toledo, 2000, 2.3 v5 AGZ 150 KM LPG

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 21.03.2016, 13:12:08 - NIEPRZECZYTANA »

moj czarodziej mowil ze powinno byc 1.1 bara. Plan byl taki ze instalacja miala rozwalony czujnik temperatury parownika bo byl i pokazywal 110 stopni na zimno i cieplo. Wymienilismy na nowy teraz juz dziala. Po wymianie tego czujnika ustawilismy jakas slabsza mape i wyregulowalismy parownik z tym cisnieniem bo teoria byla "zawczesnie puszczal zaduzo gazu w wodnej postaci co zapychalo listwe paliwowa i zalewalo silnik". I po postoju 30 min musialo to odparowac zeby znow mogl zapalic na bezynie. Co ma sens. Tylko nikt nie potrafi wytlumaczyc dlaczego gasnie podczas jazdy z gorki/pod(zadko ale zdarza sie) a dwa ze po tym wszystkim dalej ma te 40 min padaczki na parkingu  :'(

sprobuje polatac na samej benie zobacze jak to bedzie dzialac
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Problem z odpaleniem(?)
Skocz do: