To musiałbym klemę zdjąć i go w szereg włączyć. Jak co to jutro, albo w sobotę sprawdzę bo mam zamiar wymieniać gumy na przegubach i drążek od maglownicy.
Na pewno napiszę.
Właśnie podpiąłem się ze wskaźnikiem w szereg i pokazał mi 0,043A. Pobór chyba więc normalny. Może przyczyną iskrzenia mogły być lekko poluzowane klemy na akumulatorze, ponieważ ostatnio podczas odpalania zdechło mi wszystko, a właśnie ożyło jak ruszyłem ręcznie klemy. Niby auto jak były właściciel twierdzi serwisowane w/g książki i nie mam podstaw by mu nie wierzyć. Jednak śmiem podejrzewać, że ten jego mechanik walił go w rogi.

Olej miał być wymieniany nie dawno oczywiście syntetyk a ma przejechane 4000 po wymienia, a olej brudno brązowy. Jest jeszcze kilka błędów jakie mechanik popełnił, ale to nie na ten temat rozmowa.