Siemanko .
Na początek pragnę się z wami przywitać ,gdyż jestem "świeżakiem"
Mam następujący problem:
Silnik po odpaleniu auta (tylko rano lub po min 12h.) kopci przez 15 sek. na niebiesko tak że ludzie okna zamykają . Vag nie wykazuję błędów,
ale do sedna gdyż temat jest o pompie. Mianowicie de facto cieknie mi z pompy centralnie z dołu co 2-3 sek kap kap kap .... CO widać na załączonym zdjęciu.

Moje pytanie brzmi : który oring/uszczelka "puszcza" ? Czy pod czujnikiem (OBY

) Czy z innego miejsca .
Proszę o konkretne porady jak ten oring wymienić bez zdejmowania pompy, co musze poluzować, aby odkręcić ten czujnik , gdyż torx jest schowany za łapą.
P.S pompa jest zarzygana, ale zdjęcie nie jest mojej produkcji, lecz pompa ta sama .
Pozdrawiam Krisss