Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z alarmem fabrycznym corba 2000-2002  (Przeczytany 17456 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Wtorek, 23.05.2006, 08:26:58 - NIEPRZECZYTANA »

czy ktos kiedys grzebal w seryjnym alarmie w seacie cordoba w modelach 2000-2002?

jakis czas temu padlo mi sterowanie klaksonem ( pod to jest podlaczone wyjscie) i nie trabi ani przy wlaczeniu ani przy wylaczeniu ani przy wlamaniu a teraz zdaza sie ze alarm wskazuje ze wlaczyl sie pomimo ze nic sie nie dzialo z samochodem i zastanawiam sie gdzie szukac modulu ew przekaznikow
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 23.05.2006, 09:44:45 - NIEPRZECZYTANA »

Powiedz mi gdzie zlokalizowany jest moduł tego alarmu jeśli wiesz to pogrzebię i dam znaka. Problem mam taki sam ale myslałem do tej pory, że tak jest ok. Wciskam przycisk w pilocie zamyka drzwi i mruga kierunkami, ale głosu to to jeszcze z siebie nie wydało.

Takze Dedek bo ja jeszcze w tym nie grzebałem, jeśli pi razy drzwi powiesz mi która to skrzynka )pod warunkiem, iż nie jest to komp główny) to ją wypatroszę i przebadam i o wynikach owych obserwacji dam znaka.
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #2 - Wtorek, 23.05.2006, 11:46:34 - NIEPRZECZYTANA »

ee ekomp masz na podszybiu po stronie kierowcy nic tam nie ma ciekawego poza tym ze montowalem sobie podstawki pod epromy pod chipsa wlasnie chce sie dowiedziec gdzie siedzi modul alarmu

chyba podzwonie sobie tu i tam i dam znac
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 23.05.2006, 12:41:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Queue"
Wciskam przycisk w pilocie zamyka drzwi i mruga kierunkami, ale głosu to to jeszcze z siebie nie wydało.

Już kiedyś napisałem post na ten temat bo u mnie jest podobnie a najgorsze, że nie można zamknąć nikogo w samochodzie przy wyłączonym zapłonie bo zaraz włącza się alarm z powodu czujnika ruchu, dowiedziałem się tylko tyle, że to prawdopodobnie to wina samego alarmu i być może można to jakoś inaczej ustawić. U mie piszczy tylko gdy włączy się sam alarm i gdy go wtedy wyłączam to wydaje  2 krótkie piski. Centralny na pilota potrafi też bardzo rzadko zamknąć drzwi i nie uzbroić alarmu, ale zdarzyło się mi to może ze 3 razy a zamykam go zawsze w ten sam sposób dlatego teraz patrzę się czy po zamknięciu palą się dłużej światła bo jak krótko migną i zgasną to oznacza, że się nie uzbroił.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 23.05.2006, 12:42:15 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie tego kompa wolałbym nie ruszać :-). A przynajmniej nie bez schematu.
Mam nadzieję, że gdzieś kryje się uw tajemniczy moduł na razie znalazłem tylko na diagramach elektrycznych, że niekoniecznie centralny ze światłami musi zapodawać sygnał dźwiękowy jeśli chodzi o fabryczne rozwiązanie. Fabryka podaje też, że istnieje wyjście na alarm, więc na tej podstawię liczę na oddzielny moduł.
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 23.05.2006, 13:50:46 - NIEPRZECZYTANA »

Podepne się pod ten wątek, u mnie problem jest generalnie z alarmem, ponieważ włącza mi się przewaznie w nocy i wyje wniebogłosy, zdarza mu się też włączyć w dzień, rzadziej, np jak przejedzie jakieś autko obok niego.Natomiast wiem ze to nie chodzi o czujki wewnątrz, bo spróbowałam, przy otwartej szybie włączając alarm i wpakować do środka łapska przed czujką i nic,reakcja dośc opóźniona, a czasami rzadna. Pewnie musze udac się do jakiegos elektryka, bądź tam gdzie mi montowali ten alarm(nie jest fabryczny), no ale może ktoś miał podobny problem.

i niestety teraz musze korzystać z centralnego, i to od strony pasażera, bo na nieszczęscie od strony kierowcy ktoś się pobawił i mogę sobie zamek wyjąc palcem :neutral: , a niestety jest to dość uciązliwe.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #6 - Wtorek, 23.05.2006, 14:06:58 - NIEPRZECZYTANA »

U Ciebie Doosia problem jest pikusiowaty. Jeśli czujniki nie reagują to :

- albo są zwalone
- albo  dupek żołędziowy źle czułość ustawił
- albo coś w centralce alarmu się zwaliło

Miałem podobny problem jak miałem niefabryczny alarm w POLO i chodziło o czułość

Twój plus to to że ty masz oddzielny moduł  do alarmu(centralka) i możesz grzebać do woli. U Dedeka i u Mnie problem w tym gdzie jest zlokalizowany ten moduł bo jeżeli w głównym kompie to wolę go omijać z dala i niesłyszeć dźwięku alarmu niż coś tam popaprać i nie odjechać z parkingu :-)
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #7 - Wtorek, 23.05.2006, 14:16:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Queue"
Ciebie Doosia problem jest pikusiowaty. Jeśli czujniki nie reagują to :

- albo są zwalone
- albo dupek żołędziowy źle czułość ustawił
- albo coś w centralce alarmu się zwaliło


hmm zaznaczam że przez rok dzialało bez zarzutów i nagle mu się coś porobiło, że sąsiadom spać nie daje :niewiem: , chyba zostaje ten elektryk... od alarmów
dzięki.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 23.05.2006, 14:27:07 - NIEPRZECZYTANA »

Niop nie mówię, że nie. Ja też odebrałem w pełni sprawny system alarmowy i nawet przez 1,5 roku nic się nie działo, ale w końcu zaczeło się walić. Opisz mi jakie masz czujniki ruchu. Może masz takie czarne jakby mikrofony ze srebrną siateczką  ??
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #9 - Wtorek, 23.05.2006, 14:36:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Queue"
Niop nie mówię, że nie. Ja też odebrałem w pełni sprawny system alarmowy i nawet przez 1,5 roku nic się nie działo, ale w końcu zaczeło się walić. Opisz mi jakie masz czujniki ruchu. Może masz takie czarne jakby mikrofony ze srebrną siateczką ??


sa takie, tylko najprawdopodobniej z czarną siateczką, ale jak wyjde z pracy to sprawdze, a co to ma do rzeczy jakie są? ;-)
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Queue
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Cordoba, 2001, 1.4 MPI

« Odpowiedz #10 - Wtorek, 23.05.2006, 14:40:41 - NIEPRZECZYTANA »

Ziomek miał taką samą centralkę jak ja tylko te czujniki miał inne takie zabudowane zalane jak czujniki podczerwieni  bez żadnych siateczek i u niego nic się nie działo. A każdy kogo znam jak trafił na siateczki to po jakimś czasie łapał  ZONKA i rozbrajał czujniki ruchu żeby nie napierniczało co 5 minut. Więc jak masz siatki to sprawdź możliwość wymiany tych czujek oczywiście pod warunkiem, że przyczyna twoich przygód z alarmem nie tkwi w innym bzdecie
Zapisane

CORDOBA 1.4 MPI 8V 2001 AUD

4 x AIRBAG, CLIMATRONIK + LCD, ABS
marcinmg Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: mazowieckie
Samochód: Opel Insignia ST 2013 Biturbo i Ford Mondeo Mk3 2,0 TDCI 2006

« Odpowiedz #11 - Niedziela, 11.06.2006, 11:15:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Queue"
A każdy kogo znam jak trafił na siateczki to po jakimś czasie łapał ZONKA i rozbrajał czujniki ruchu żeby nie napierniczało co 5 minut.

Problem z tymi czujkami polega na tym, że trzeba je odpowiednio ustawić tak by nie reagowały na to co się dzieje na zewnątrz. Ja mam takie i mi się bez powodu nie włączają ale wcześniej były problemy bo jeden z nich był bardziej na boczną szybę ustawiony i wystarczyło, że ktoś koło samochodu przechodził to włączał się alarm.
Zapisane

Lubię szybką jazdę
(Jest Opel Insignia ST 2013 Biturbo),
Był Seat Ibiza 1,4 8v 2000)

nie daj się ponieść zgubnej fantazji za kierownicą :!:
wojtek
Gość



« Odpowiedz #12 - Wtorek, 24.04.2007, 20:58:15 - NIEPRZECZYTANA »

witam serdecznie moduł komfortu znajduje sie tuż nad licznikiem,który wczesniej trzeba wyjąć ,czarne pudełko z 2 kostkami przymocowana 2 wkretami
Zapisane
serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 13.04.2008, 19:35:28 - NIEPRZECZYTANA »

napiszcie w którym miejscu znajduje sie syrena od alarmu, bo nie wiem czy wogole go mam a chyba po tym najszybciej poznam
z gory dzieki
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #14 - Niedziela, 13.04.2008, 19:52:54 - NIEPRZECZYTANA »

Przeważnie pod maską ;D
Ale możesz mieć również alarm podłączony pod klakson - ja tak mam fabrycznie.
Zapisane

Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Problem z alarmem fabrycznym corba 2000-2002
Skocz do: