+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Odcinanie turbiny
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Odcinanie turbiny  (Przeczytany 22704 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 14.03.2016, 10:17:52 - NIEPRZECZYTANA »

Nie masz czasu poczytac kilku tematow to jedz do warsztatu, tam pomagaja od razu. Niekt tu nie bedzie siedzial i podsuwal pod nos rozwiazania tym bardziej ze sa one juz opisane: np logi dynamiczne.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 14.03.2016, 14:51:16 - NIEPRZECZYTANA »

Dodam że jaka rzecz zaobserwowałem dzisiaj po wilgotnym dniu w nocy przymrozek w dzień ciepło odpaliłem auto dopiero koło godziny 13 i tak na moje oko podczas odpalania wydobył się niebieskawo-biały dym. Podczas pracy nie widać koloru.
Podczas podnoszenia obrotów wydobywa się dym koloru czarnego a jak trzymam wyższe obroty dymu czarnego nie ma.

Nie chciałem Cie "raby" urazić swoim stwierdzeniem - jeśli chodzi o logi dynamiczne to domyślałem się że o to chodzi.
Zapisane
Mati! Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 2003r. 1.9 TDi

« Odpowiedz #32 - Wtorek, 15.03.2016, 13:48:41 - NIEPRZECZYTANA »

Masz rację emswisnia , akurat z tym ciągłym odwoływaniem się do innych tematów na forum to kompletna głupota, niektóre tematy maja po ponad 100 stron i ciekawe jak tu znaleźć,jakby nie mógl kulturalnie odpowiedzieć tutaj... :)
Zapisane
green Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Samochód: Seat Leon 2001

« Odpowiedz #33 - Piątek, 18.03.2016, 12:10:09 - NIEPRZECZYTANA »

nie chce mi się wszystkiego czytać, może już odpowiedź padła, ale na moje oko to zawalona geometria na turbie :-) chyba ze się mylę :) u mnie było tak, oddałem do wyczyszczenia i problem zniknął, ale od czasu do czasu teraz przedmuchanie na jakiejś długiej prostej ma robione :D
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 14.06.2016, 07:48:51 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Auto odebralem od mechaniora i tak geomettia w turbinie byla zapieczona oraz wymienilismy gruszke na nowa.
Turbo wyglada na zadbane i jest z roku 2005 wiec bylo wymieniane pewnie przez pierwszego uzytkownika w Belgii.
Auto teraz zaczelo w koncu normlanie przyspieszac. Nie dlawi sie oraz nie lapie przymulu podczas redukcji biegu.
Zapisane
zurek161 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba SX, 2000, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 26.07.2016, 19:26:05 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem podobny problem, odcinało mi turbinę przy ok 3000 obr/min. Co pomogło:
- wyczyszczenie turbiny (zapieczona geometria)
- przegląd wszystkiego co ma być szczelne (wszelkie doloty)
- przeczyszczenie przepływomierza
- sprawdzenie dawki paliwa i regulacja
- i chyba najważniejsze i najbardziej banalne: zmiana wszystkich wężyków podciśnieniowych (pod oplotem miałem pęknięcia i wszystko wariowało)
Miałem już wizję kupowania N75, ale wystarczyło wszystko pouszczelniać, i raz na tydzień trochę polatać na wyższych obrotach i wszystko chodzi jak ta lala.
Zapisane
cordiwwl Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: WOŁOMIN
Samochód: Seat Cordoba Fl 1.9 TDI

« Odpowiedz #36 - Środa, 27.07.2016, 16:11:21 - NIEPRZECZYTANA »

a u mnie dalej jazda. Kupiłem nową przeływke bosha taka jak  była seryjna.
Nic nie pomogło. Lecz pewnego pięknego dnia auto normalnie do 200 sie rozpędzieło.
Było dobrze miesiąc. Teraz znów 140km/h i tryb awaryjny. Logi robione twierdza że wszystko ok. Błedów również nie ma.

Wypiałem przewód od turbo do N75 a tam olej nie dużo ale jest . Podjechałem mówia że trurbo do regeneracji ale gwarancji że to na 100% pomoże nie dają.

Znalazłęm post że to może iść od odmy kupiłem separator oleju w weekend zamontuje. Macie jeszcze jakieś pomysły co może być? Dziwi mnie to że przez około miesiąc było wszystko elegancko bez jakichkolwiek napraw .

PS SILNIK AGR BEZ ZMIENNEJ GEOMETRII , UPRZEDZAM PYTANIA TAK BYŁY ROBIONE LOGI PODCZAS JAZDY.
Zapisane
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Odcinanie turbiny
Skocz do: