+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Odcinanie turbiny
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Odcinanie turbiny  (Przeczytany 22730 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
bialylanekwwl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA FL 2000R 1.9 TDI 90KM AGR

« Odpowiedz #15 - Sobota, 13.02.2016, 10:29:30 - NIEPRZECZYTANA »

,,Miesiąc temu byłem na logach robił je gość od turbiny i twierdził że wina przepływki.,,

Miałem podczas jazdy sprawdzał ile turbina daje cisnienia itd.

I stwierdził że jest wszystko ok tylko przepływka.

Pojade w tygodniu i zrobie jeszcze raz i zrobie fote.
Zapisane
Mati! Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 2003r. 1.9 TDi

« Odpowiedz #16 - Sobota, 13.02.2016, 17:41:55 - NIEPRZECZYTANA »

U Mnie również były robione logi, stawiane było na n75,wymieniony i nadal to samo,czyli przepływomierz pora wymienić ? Tylko że ja mam silnik 1.9 110km,więc ?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 13.02.2016, 17:46:02 wysłane przez Mati! » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 14.02.2016, 10:13:36 - NIEPRZECZYTANA »

wiec logi ponownie
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
bialylanekwwl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA FL 2000R 1.9 TDI 90KM AGR

« Odpowiedz #18 - Niedziela, 14.02.2016, 21:38:44 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie a jaki kabel diagnostyczny polecacie i darmowy program? skad mozna np sciagnac .itd

Napisano: Niedziela, 14.02.2016, 12:56:12


http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-com-vw-audi-skoda-seat-pro-i5538368782.html#tabsAnchor


Panowie dobry będzie? szkoda mi placic co chwile za kompa podlacznie komus itd tym bardziej ze mam w domu 3 auta polo cordoba i audi z tego co czytam ten kabel pasuje do wszystkich 3.
Zapisane
Mati! Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 2003r. 1.9 TDi

« Odpowiedz #19 - Niedziela, 14.02.2016, 21:47:09 - NIEPRZECZYTANA »

Słuchaj,jeśli chcesz coś taniego to kup to: http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html
Działa na pewno bezproblemowo :)
Zapisane
bialylanekwwl Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: CORDOBA FL 2000R 1.9 TDI 90KM AGR

« Odpowiedz #20 - Poniedziałek, 15.02.2016, 13:39:33 - NIEPRZECZYTANA »

zamawiam. Uzywasz tego?
Zapisane
Mati! Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 2003r. 1.9 TDi

« Odpowiedz #21 - Czwartek, 18.02.2016, 18:45:18 - NIEPRZECZYTANA »

bialylanekwwl i jak problem rozwiązany?
Zapisane
sylwek1979 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: altea,2004,1.9tdi

« Odpowiedz #22 - Niedziela, 06.03.2016, 21:39:15 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie elektronik uszkodził komputer, po wymianie na drugi wgrał nową mapę czy coś takiego, przeglądał wszystko, łącznie z turbiną, wszystko miało byc ok. pierwszy wyjazd w trasę i  na piątym biegu traci moc przy 120/130, od 1 do 4 wchodzi na czerwone pole  ciągnie jak wściekły, nic się nie dzieje, mogę go gonić na 4rce do bólu i nic turbo działa, jak rozpędzam go na 5tce to od razu przy 120-130 traci moc, dzieje się tak tylko na 5tym biegu, czy ktoś miał taki przypadek
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #23 - Niedziela, 06.03.2016, 22:41:33 - NIEPRZECZYTANA »

Klasyczny notlauf.
Zapisane
Mati! Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo II 2003r. 1.9 TDi

« Odpowiedz #24 - Piątek, 11.03.2016, 18:28:57 - NIEPRZECZYTANA »

U Mnie mechanik stwierdził,że geometria działa bez problemu,mam na myśli łopatki,ale.. Kiedy silnik się nagrzeje, metal pod względem ciepła delikatnie się rozrasta. Geometria do regeneracji, szlifowanie :)
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 13.03.2016, 20:40:24 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj postanowiłem troszkę odmulić auto po jeździe w mieście. Wybrałem się na trasę i ku mojemu zaskoczeniu zaliczyłem odłączenie turbiny przy ciągnięciu powyżej 4 tys./obr i maks 120km/h - zjechałem i zgasiłem silnik. Po ponownym odpaleniu postanowiłem bezpiecznie rozpędzać auto nie ciągnąc od razu i bez problemu do 200km/h się rozpędziłem.
Pokonałem drogę 40km jadać średnio 120km/h i silnik zaczął lepiej reagować na gaz i wydaje mi się że też lepiej przyspieszać.
Przy prędkości rozpędzania od 120-180km/h bardzo dawało z rury :)

Czy takie odłączenie turbiny może już o czymś informować?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 13.03.2016, 20:44:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: emswisnia
Czy takie odłączenie turbiny może już o czymś informować?
taa, ze silnik wpada w tryb awaryjny.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 13.03.2016, 23:31:05 - NIEPRZECZYTANA »

To akurat już wiem że wpada w tryb awaryjny.

Byłem jeszcze raz sprawdzić auto na wolnej przestrzeni bez ludzi i aut. Rozpędzało się bez najmniejszego problemu.
Tyle że powyżej 120km/h jak mocniej przyciskam pedał gazu przez cały moment rozpędzania daje z rury dymem i to mocno bo widać smugę w lusterku.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 14.03.2016, 08:41:14 - NIEPRZECZYTANA »

Nie ma na forum jak to sprawdzic? Dziwne...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 14.03.2016, 09:45:27 - NIEPRZECZYTANA »

Myślałem że uzyskam jakaś pomoc ale widać każdy tylko było na forum i szukaj bo tak jest najprościej.
Może nie każdy siedzi non stop przy komputerze i ma czas aby przeglądać setki stron - może czeka na naprowadzenie co może być przyczyną problemu.

Dzięki wszystkim za rady - temat ogarniam już na innym forum gdzie są bardziej ludzie nastawieni na pomoc.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Odcinanie turbiny
Skocz do: