Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Cordi 1.9 TDi ALH
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Cordi 1.9 TDi ALH (Przeczytany 4690 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Eizus
Świeżak
Offline
Samochód: Leon FR 1.8T 20V 2005 r 180 KM
Cordi 1.9 TDi ALH
«
Piątek, 31.07.2015, 18:58:23 -
NIEPRZECZYTANA
»
Szanowni Koledzy.
Cordobe kupilem 2 lata temu. Byla sprowadzana z Austrii.
Poprzedni wlasciciel zmienial mape, poniewaz Cordoba chodzila genialnie, leon 110 KM i golf 4 130 KM chodzily nieco gorzej.
Ostatnio mam z nia same problemy.
Seat pracuje rowno, troche silnik klekota i szarpie nim, bylem u znajomego mechanika bo myslalem ze poduszka pod silnikiem, ale mi powiedzial ze taka charakterystyka tego silnika. Pojawia sie dymienie, czarne jak dodam gazu i lekko niebieskawe przy odpaleniu i dodaniu gazu do ok 2000 obr/min.
Czasem jak odpale i dodam gazu do 3500 obr/min silnik sie zadlawi i zgasnie.
Spalanie na poziomie 5l w cyklu miejskim, w czasach swietnosci 4.2-4.8 l po miescie natomiast na trasie 3.4-3.8l. ( mowie powaznie, badana na pelnym baku na trasie do gliwic, po 100 KM tankowanie i weszlo do baku 3.5 l.
Ale do rzeczy, wczoraj rozebralem Cordi i mam zamiar ostro przy niej porobic.
bardzo prosze o porady co moze ja bolec a takze o doradzenie co zrobic zeby dodac jej mocy, bo jak robie to raz a dobrze.
Mam wtryski z silnika 110 KM, turbo ze zmienna geometria i chce zalozyc sprzeglo 1 masowe.
Chcialbym sie dowiedziec co jeszcze wymienic i co zrobic aby cordoba chodzila tak jak nalezy. Bledow na VAGU nie mam, jedynie dawka paliwa wariuje i to chyba wina czujnika temp , poniewaz wraz z dodaniem gazu pokazuje wieksza temperature niz jest faktycznie. Turbina laduje 2500, wiec chyba nawet za dobrze. Ale samochod pomimo to jakos nie ciagnie do przodu jak powinien, dawiej rwala asfalt z pod kol..
POMOCY .
Zamiescilem 2 temnaty w jednym bo szkoda zasmiecac forum.
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 31.07.2015, 18:59:36 wysłane przez Eizus
»
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Cordi 1.9 TDi ALH
«
Odpowiedz #1 -
Sobota, 01.08.2015, 00:52:56 -
NIEPRZECZYTANA
»
widze ze nie wiesz co chcesz robic, czytac tez nie za bardzo to polecam wizyte u tunera - z 100 sprawdzi i powie co masz tam namieszane...
Cytat: Eizus
Turbina laduje 2500
chyba kpisz... 2,5 ? To powinna dawac 300KM jak nic
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Eizus
Świeżak
Offline
Samochód: Leon FR 1.8T 20V 2005 r 180 KM
Odp: Cordi 1.9 TDi ALH
«
Odpowiedz #2 -
Niedziela, 02.08.2015, 11:57:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie kpie, cisnienie doladowania w granicach 2400-2500. Sprawdzane przez program Delphi czy jak to sie tam nazywa oryginal.
Zapisane
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Cordi 1.9 TDi ALH
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 02.08.2015, 13:35:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
tuner!
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
irocket
Użytkownik
Offline
Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM
Odp: Cordi 1.9 TDi ALH
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 02.08.2015, 15:30:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ciśnienie doładowania = ciśnienie w dolocie - ciśnienie atmosferyczne. Jeżeli turbo "bije" 1,5 bara to długo nie pociągnie, a i pewnie w tryb awaryjny może wpadać. 1,3 bara to jeszcze taka bezpieczna granica dla seryjnej turbiny (jak masz ze 110), powyżej 1,5 bara to już turbina z ARL 150KM musi być (lub coś tego pokroju)
Zapisane
Eizus
Świeżak
Offline
Samochód: Leon FR 1.8T 20V 2005 r 180 KM
Odp: Cordi 1.9 TDi ALH
«
Odpowiedz #5 -
Niedziela, 02.08.2015, 16:32:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
no ja nie wiem z czego turbina, ale wedle tego programu granica w jakiej powinna pracowac to 2250 ( maksymalnie 2300) a moja daje 2500, nie wiem jakie jednostki w tym programie sa. Musze znalezc kogos kto sie na tym zna.
Powiecie mi gdzie w malopolsce ( okolica olkusza) znajde jakiegos tunera?
Zapisane
aboz
Music my saviour
Prezes
Offline
Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS
Odp: Cordi 1.9 TDi ALH
«
Odpowiedz #6 -
Środa, 05.08.2015, 11:27:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Eizus
Powiecie mi gdzie w malopolsce ( okolica olkusza) znajde jakiegos tunera?
Jak możesz podjechać do Krakowa, to polecam Daniela z
TTC
albo chłopaków z
ŁG Serwis
.
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Cordi 1.9 TDi ALH
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...