+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Problem z zasilaniem pompy paliwa
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z zasilaniem pompy paliwa  (Przeczytany 4328 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
MartinSari Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Żory
Samochód: Ibiza 1.4 LPG 2005

« Piątek, 21.11.2014, 13:06:58 - NIEPRZECZYTANA »

Witam

Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem. Otóż pewnego pięknego dnia auto zapaliło wskoczyło na 200-300 obrotów i zgasło. Druga próba była podobna. Później samochód już tylko kręcił aż do zajechania akumulatora. Na zapasowym kluczyku tez nie odpala wiec wstępnie wykluczyłem immo. Podczas pobytu na warsztacie odpięliśmy pompe paliwa i na krótko podłączyliśmy do innego aku. Okazało się że auto w ten sposób odpala bez problemu. Okazuje się że nie dochodzi napięcie do pompy. Przekaźnik pompy paliwa przy okazji też został wymieniony. Gdzie można szukać przyczyny ? Warto może rozebrać stacyjkę, musze znaleźć jakiś punkt zaczepienia ...
Dodam jeszcze że wszystkie bezpieczniki OK.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 21.11.2014, 13:12:34 wysłane przez MartinSari » Zapisane
marcinn950 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza, 1995, 1.6 ABU

« Odpowiedz #1 - Piątek, 21.11.2014, 19:27:52 - NIEPRZECZYTANA »

Zacznij jaki to samochód? Imo masz fabryczne?  W opisie masz ibi 1.4 LPG, więc jeśli o nią chodzi to co dzieje się na LPG?
« Ostatnia zmiana: Piątek, 21.11.2014, 19:34:15 wysłane przez marcinn950 » Zapisane
MartinSari Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Żory
Samochód: Ibiza 1.4 LPG 2005

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 23.11.2014, 13:10:48 - NIEPRZECZYTANA »

Immo jest założone fabrycznie. Instalacja gazowa pracowała bez zarzutu, zresztą niedawno przeszła generalny remont. Ogólnie tak jak napisałem wcześniej. Po podaniu napiecia na pompe paliwa na krótko z innego akumulatora auto odpala bez problemu. Sprawa rozbija się więc o brak napięcia na pompie paliwa po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone, przekaźnik pompy wymieniony, filtr pompy paliwa też (2 tyg wcześniej przy okazji wymiany wszystkich filtrów).
Zapisane
Stan Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 23.11.2014, 15:33:36 - NIEPRZECZYTANA »

Może masz gdzieś przerwę na kabelkach od przekaźnika  do pompy. Sprawdź czy masz napięcie na przekaźniku. Jeśli tak, to jak piszę, przewody, jeśli nie ma napięcia na przekaźniku, trzeba szukać dalej.
Zapisane

stan
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 23.11.2014, 17:07:42 - NIEPRZECZYTANA »

trzeba sprzawdzic przejscie przewodow na poczatek
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
MartinSari Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Żory
Samochód: Ibiza 1.4 LPG 2005

« Odpowiedz #5 - Wtorek, 25.11.2014, 20:18:48 - NIEPRZECZYTANA »

No jutro zbadam sprawę po raz kolejny. Jeśli się nie uda znaleźć to pewnie bez elektryka się nie obędzie, tym bardziej że nie mam schematu instalacji. Mam tylko nadzieje że naprawa nie okaże się mega kosztowna bo od momentu zakupu troche mnie to auto już pociągło finansowo.

Napisano: Niedziela, 23.11.2014, 20:59:31


Problem został rozwiązany. Winowajcą okazał się przełącznik (zabezpieczenie) odcinajace zasilanie do pompy. Był schowany a informacji od sprzedającego nie dostałem.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Problem z zasilaniem pompy paliwa
Skocz do: