Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Problem z zasilaniem pompy paliwa
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z zasilaniem pompy paliwa (Przeczytany 4329 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
MartinSari
Świeżak
Offline
Skąd: Żory
Samochód: Ibiza 1.4 LPG 2005
Problem z zasilaniem pompy paliwa
«
Piątek, 21.11.2014, 13:06:58 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem. Otóż pewnego pięknego dnia auto zapaliło wskoczyło na 200-300 obrotów i zgasło. Druga próba była podobna. Później samochód już tylko kręcił aż do zajechania akumulatora. Na zapasowym kluczyku tez nie odpala wiec wstępnie wykluczyłem immo. Podczas pobytu na warsztacie odpięliśmy pompe paliwa i na krótko podłączyliśmy do innego aku. Okazało się że auto w ten sposób odpala bez problemu. Okazuje się że nie dochodzi napięcie do pompy. Przekaźnik pompy paliwa przy okazji też został wymieniony. Gdzie można szukać przyczyny ? Warto może rozebrać stacyjkę, musze znaleźć jakiś punkt zaczepienia ...
Dodam jeszcze że wszystkie bezpieczniki OK.
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 21.11.2014, 13:12:34 wysłane przez MartinSari
»
Zapisane
marcinn950
Świeżak
Offline
Samochód: Ibiza, 1995, 1.6 ABU
Odp: Problem z zasilaniem pompy paliwa
«
Odpowiedz #1 -
Piątek, 21.11.2014, 19:27:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zacznij jaki to samochód? Imo masz fabryczne? W opisie masz ibi 1.4 LPG, więc jeśli o nią chodzi to co dzieje się na LPG?
«
Ostatnia zmiana: Piątek, 21.11.2014, 19:34:15 wysłane przez marcinn950
»
Zapisane
MartinSari
Świeżak
Offline
Skąd: Żory
Samochód: Ibiza 1.4 LPG 2005
Odp: Problem z zasilaniem pompy paliwa
«
Odpowiedz #2 -
Niedziela, 23.11.2014, 13:10:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
Immo jest założone fabrycznie. Instalacja gazowa pracowała bez zarzutu, zresztą niedawno przeszła generalny remont. Ogólnie tak jak napisałem wcześniej. Po podaniu napiecia na pompe paliwa na krótko z innego akumulatora auto odpala bez problemu. Sprawa rozbija się więc o brak napięcia na pompie paliwa po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone, przekaźnik pompy wymieniony, filtr pompy paliwa też (2 tyg wcześniej przy okazji wymiany wszystkich filtrów).
Zapisane
Stan
Użytkownik
Offline
Skąd: Lubin
Samochód: Toledo '96, 1.9D
Odp: Problem z zasilaniem pompy paliwa
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 23.11.2014, 15:33:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
Może masz gdzieś przerwę na kabelkach od przekaźnika do pompy. Sprawdź czy masz napięcie na przekaźniku. Jeśli tak, to jak piszę, przewody, jeśli nie ma napięcia na przekaźniku, trzeba szukać dalej.
Zapisane
stan
raby
Klubowicz
Moderator
Offline
Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm
WWW
Odp: Problem z zasilaniem pompy paliwa
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 23.11.2014, 17:07:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
trzeba sprzawdzic przejscie przewodow na poczatek
Zapisane
>>> Sprzedam <<<
>>> Ibiza <<<
>>> Foka <<<
>>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
MartinSari
Świeżak
Offline
Skąd: Żory
Samochód: Ibiza 1.4 LPG 2005
Odp: Problem z zasilaniem pompy paliwa
«
Odpowiedz #5 -
Wtorek, 25.11.2014, 20:18:48 -
NIEPRZECZYTANA
»
No jutro zbadam sprawę po raz kolejny. Jeśli się nie uda znaleźć to pewnie bez elektryka się nie obędzie, tym bardziej że nie mam schematu instalacji. Mam tylko nadzieje że naprawa nie okaże się mega kosztowna bo od momentu zakupu troche mnie to auto już pociągło finansowo.
Napisano: Niedziela, 23.11.2014, 20:59:31
Problem został rozwiązany. Winowajcą okazał się przełącznik (zabezpieczenie) odcinajace zasilanie do pompy. Był schowany a informacji od sprzedającego nie dostałem.
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Elektryka
»
Problem z zasilaniem pompy paliwa
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...