Na czym ma polegać opisane przez ciebie szaleństwo silnika na wolnych obrotach.
Moje objawy:
1. falowanie obrotow silnika na biegu jalowym, czasem praca jak bez jednego cylindra
2. dlawienie, szarpanie przy dodawaniu/zdejmowaniu nogi z gazu przy obortach <3000
3. gasniecie silnika np. podczas redukcji biegu, hamowania
Te sytuacje obecnie nie wystepuja regularnie, ale zdarzaja sie.
Jak rozumiem w Twoim wypadku podobnie ?
Chcialbym byc dobrze zrozumiany, nie oczekuje juz w tym zakresie
na jakiekolwiek porady czy sugestie. Jestem przekonany ze tych objawow
nie da sie calkowicie wyeliminowac przy tej instalacji w moim silniku.
Jestem absolutnie pewien ze silnik i instalacja LPG jest sprawna.Mysle, ze dla kogos stojacego przed decyzja o montazu gazu
tego rodzaju informacje sa chyba cenne.
Pozdrawiam,
Artur
PS.Tia, doczytalem dalszy ciag ... skad ja to pamietam, oprocz katu montazu wtryskiwaczy sprawdz, krotkie weze do wtryskiwaczy, kilka punktow pobrania podcisnienia z kolektora dolotowego, moze jednak reduktor nie trzyma cisnienia, podmien komputer gazu, ....
ja nie mam juz zludzen - mialem ponad rok temu
(Za kazdym razem predzej czy pozniej objawy wracaly)