Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
problem z niskimi obrotami
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: problem z niskimi obrotami (Przeczytany 14856 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
pmk
Gość
problem z niskimi obrotami
«
Piątek, 05.05.2006, 14:01:24 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mam problem - wydaje się że podobny do standardowego wątku przepustnicowego. Przeważnie (bardzo rzadko jest dobrze) wolne obroty zamiast ok 850 rpm (AFAIK tyle powinno być) są około 600 rpm (wg. obrotomierza) - oczywiście związane z tym atrakcje typu nierówna praca silnika, czasem przygasanie... Tak wygląda sytuacja bez włączonej klimy, bo jak już się ta włączy to obroty spadają o dalsze 200 rpm i na wolnych przeważnie gaśnie.
Obroty czasem sobie też potrafią pofalować.
Przepustnicę czyściłem, silnik krokowy resetowałem (przez zdjęcie klemy) i nie pomogło :sad:
Pospowiedzcie mi co się może z tym dziać, ewentualnie czy znacie kogoś (a może któryś z Was)kto potrafiłby to zdiagnozować (i naprawić) jakimś znośnym kosztem (do ASO jakoś mnie nie ciągnie).
Z góry dzięki za pomoc wszelaką!
Zapisane
Jobski
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #1 -
Piątek, 05.05.2006, 15:46:51 -
NIEPRZECZYTANA
»
bez podpięcia VAGa i zrobienia normalnej adaptacji to jak wróżenie z fusów
Zapisane
Były:
Cordoba SXE 1,6 (AEE) 75KM '98
Cordoba SX TDI (AHU) 106KM '97
pmk
Gość
problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #2 -
Piątek, 05.05.2006, 15:52:03 -
NIEPRZECZYTANA
»
A może ktoś wie gdzie w Wawie (lub jeszcze lepiej na linii otwockiej) niedrogo można to zVAG-ować?
Może któryś z Klubowiczów ma VAGa i niezbędną wiedzę?
Zapisane
misu
Świeżak
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: ibiza 98 1,4AKV
problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 09.05.2006, 22:15:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
sprawdź przewody zapłonowe, u mnie po zimie poszły do wymiany (kopułkę i palec rozdzielacza też przy okazji wymieniłem). Silnik deko wariował na wolnych i gasł, a tak pozatym miał też mniej mocy.
pzdr
Zapisane
Ibiza open-air była... jest z22se
i zimowóz 1,5 vtec
robzon83
Świeżak
Offline
Skąd: Łochów
problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #4 -
Czwartek, 11.05.2006, 08:47:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
ha ja mam to samo u siebie ale mam do tego instalke lpg obroty na rozgrzanym 600 ale o dziwo tylko jak stoje w miejscu bo jak jade na luzie to utrzymują sie koło 800 i co wy na to
Zapisane
misu
Świeżak
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: ibiza 98 1,4AKV
problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #5 -
Czwartek, 11.05.2006, 14:11:31 -
NIEPRZECZYTANA
»
a na bęzynie jak stoisz w miejscu, to jak masz??
pzdr
Zapisane
Ibiza open-air była... jest z22se
i zimowóz 1,5 vtec
lukaszkorbonski
Gość
problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #6 -
Wtorek, 16.05.2006, 20:01:14 -
NIEPRZECZYTANA
»
A u mnie jest tak: obroty około 800 ( jak się rozgrzeje ) ale jak dodam gazu i odpuszczę to obroty spadają do 700 i rosną do ok. 850 potem znów do 700 i się stabilizują.
Również jak włączam wszelkie odbiorniki prądu to obroty "przygasają" np. ogrzewnie tylniej szyby lub centralny zamek. Czasami jest tak że jak jadę na zimnym zilniku i rozgrzeje to po zdjęciu nogi z gazu autko gaśnie.
Poza tym wszystkim ok. Auto pali w normie 7,5-8 w mieście w trasie 5,5 do 7, przyśpieszenie ok.
Jestem ciekaw waszej opinii? Przepustnica, kable WN, palec, akumulator-klemy?
Zapisane
two
Użytkownik
Offline
Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #7 -
Czwartek, 15.10.2009, 14:39:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam
mam podobny problem czy ktoś mi może powiedzieć jaki powinny być obroty silnika na ssaniu (1.4 AKK bez gazu).
U mine są cały czas pod 900 no może czasami dojdą do 1000 ale zazwyczaj zaraz spadają do 800-900 (mam lekie falowanie obrotów). Pytam bo może ma walnięty czujnik temp. (wskazania poprawne a przepustnia czysczona z adaptacją) Na VAG szkoda pieniążków - i tak prawdopodobnie trzeba by było jechać 2 raz (jak nie mam ssania to albo czujnik albo przepustnica - więc wydatki przyjdą później).
Z góry dziękuję za sugestie i pozdrawiam
Zapisane
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #8 -
Czwartek, 15.10.2009, 15:14:36 -
NIEPRZECZYTANA
»
u mnie, przy odpaleniu, na zimnym silniku też na wolnych obrotach początkowo jest ~950 obrotów.. jeśli silnik się zagrzeje, obroty spadają do ~800obr
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
two
Użytkownik
Offline
Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #9 -
Czwartek, 15.10.2009, 15:21:57 -
NIEPRZECZYTANA
»
Czy to znaczy że ten typ tak ma czy Próbujesz walczyć?
Zapisane
misu
Świeżak
Offline
Skąd: W-wa
Samochód: ibiza 98 1,4AKV
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #10 -
Czwartek, 15.10.2009, 20:21:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
efmk@
to normalne że jak silnik zimny to obroty ma wyższe, przecież ssanie automatyczne załącza się
pozdrawiam
Zapisane
Ibiza open-air była... jest z22se
i zimowóz 1,5 vtec
efmk
Master Of Silence
Użytkownik
Offline
Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #11 -
Czwartek, 15.10.2009, 21:25:26 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: misu Czwartek, 15.10.2009, 20:21:26
efmk@
to normalne że jak silnik zimny to obroty ma wyższe, przecież ssanie automatyczne załącza się
pozdrawiam
tak tak wiem
napisałem po prostu
Two
koledze, że to normalne
ale dzięki za zainteresowanie
Zapisane
_____________________________________
strony i aplikacje WWW
two
Użytkownik
Offline
Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #12 -
Piątek, 16.10.2009, 09:28:10 -
NIEPRZECZYTANA
»
to oczywiste że na ssaniu powinien mieć większe obroty - pytanie brzmi czy na ssaniu nie powinien mieć większych obrotów niż 900-950 np. ok 1100 - oczywiście zgodnie z instrukcją?
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź
Zapisane
marius987
Invalid file name
Użytkownik
Offline
Skąd: Marki
Samochód: Toledo 1L 1.9 TDi gieeliks 1Z
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #13 -
Poniedziałek, 19.10.2009, 08:38:39 -
NIEPRZECZYTANA
»
albo silnik krokowy szlak trafia. wyjąć, wrzucić do myjki ultradżwiękowej założyć i smiga. ale pewności nie mam, za to masz kolejny trop, którym możesz podążać
Zapisane
Mój Toledo
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=10345.0
two
Użytkownik
Offline
Skąd: Wawa
Samochód: Cordoba Vario, 2000, 1.4 MPI (AKK)
Odp: problem z niskimi obrotami
«
Odpowiedz #14 -
Wtorek, 20.10.2009, 08:18:52 -
NIEPRZECZYTANA
»
zdaje się że w tym silniku nie ma osobnego s krokowego (jest zintegrowany z przepustnicą) poprawcie jak się mylę? (jak się mylę - to gdzie jest krokowy w AKK?)
Zapisane
Strony: [
1
]
2
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
problem z niskimi obrotami
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...