+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» bujanie podczas przyspieszania
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: bujanie podczas przyspieszania  (Przeczytany 8071 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
ssito Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: octavi 1.8 t 4x4

« Sobota, 30.03.2013, 22:56:59 - NIEPRZECZYTANA »

witam ma problem z bujanie drżeniem poprzecznym auta podczas przyspieszania  szczegolnie na wysokim biegu i niskich obrotach jest to wyczuwalne. po odpuszczeniu gazu objaw zanika prosze o jakies sugestie
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #1 - Sobota, 30.03.2013, 23:06:50 - NIEPRZECZYTANA »

Nie czujnik spalania stukowego?
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #2 - Sobota, 30.03.2013, 23:53:31 - NIEPRZECZYTANA »

przycinajaca  sie turbinka  , a nie puszcza ci dymka przy przyspieszaniu  czasem ,,lub dwumas
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #3 - Sobota, 30.03.2013, 23:58:15 - NIEPRZECZYTANA »

nierowna droga ;D
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 7x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
ssito Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: octavi 1.8 t 4x4

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 31.03.2013, 07:53:51 - NIEPRZECZYTANA »

to wyglada raczej  na cos w ukladzie napedowym bo czestotliwosc tego bujania wzrasta z predkoscia cos jakby na połosce odwaznik był i powodował bicie z tym ze w poprzek auta. miałem tez sugestie ze to moze tłumik drgań skrętnych na wale napędowym jednak tłumik jest z tyłu a wrażenie  mam ze to na przednich kołach
Zapisane
siwy131 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: TRZEBINIA
Samochód: Audi a4 b6

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 31.03.2013, 18:01:12 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ja przerabiałem takie same objawy po kupnie mojego autka. Ważyłem koła,przekładałem też myślałem ze turbina lub dwumas a przyczyna była błacha. Po wyjęciu  przegubu wewnętrznego wyczyszczeniu i nałożeniu nowego smaru sprawa ucichła. Ja miałem zużyty smar w lewym przednim wewnętrznym przegubie może to coś z tego.
Zapisane
ssito Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: octavi 1.8 t 4x4

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 31.03.2013, 20:02:43 - NIEPRZECZYTANA »

nie chciałem  naprowadzać ale tez tak podejrzewałem przegub potrzebowałem potwierdzenia takiego przypadku. da sie to samemu zrobic  czy mechanik jak da to prosze o instrukcje lub ewentualny link jak znasz
Zapisane
siwy131 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: TRZEBINIA
Samochód: Audi a4 b6

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 01.04.2013, 11:23:46 - NIEPRZECZYTANA »

Sam to zrobisz. Ściągasz koło potem sworzeń klucz chyba 19 następnie łącznik stabilizatora i kolumna macpersona chodzi luzno bez wachacza,Potem odkręcasz 6 śrubek na torksa lub imbus na przegubie tylko odkręcasz po dwie koło siebie bo są tam takie blaszki kontrujące,zsuwasz gumę z przegubu i masz przegub na wierzchu. Skręcasz koło na zewnątrz półośka się uwalnia i możesz teraz zbić przegub młotkiem z półosi. Tylko poklepuj raz z jednej strony raz z drugiej. Ja rozebrałem przegub wyczyściłem go ze starego smaru, oceniłem ze niema wżerów ani luzów złożyłem nowy smar i poskładałem i jak nówka zero bujania podczas przyśpieszania  ;D   Tylko pozakładaj te blaszki kontrujące bo ja musiałem poprawiać bo zapomniałem  ;D
Mi mechanicy wmawiali ze to turbina,dwumas,łacznik stabilizatora,koła do wywarzenia lub sworzeń a okazało się inaczej. Mam nadzieje ze pomogłem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 01.04.2013, 11:28:10 wysłane przez siwy131 » Zapisane
ssito Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: octavi 1.8 t 4x4

« Odpowiedz #8 - Poniedziałek, 01.04.2013, 14:19:08 - NIEPRZECZYTANA »

dzieki wielkie jak aura pozwoli to sie biore
Zapisane
siwy131 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: TRZEBINIA
Samochód: Audi a4 b6

« Odpowiedz #9 - Poniedziałek, 01.04.2013, 16:43:10 - NIEPRZECZYTANA »

Dobrze jest wymienić śrubki te 6 sztuk bo bynajmniej u mnie ktoś wcześniej trochę je poniszczył. Jak kupowałem nowy mieszek za 18 zl. To były w zestawie ze smarem  ;D
Zapisane
ssito Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: octavi 1.8 t 4x4

« Odpowiedz #10 - Poniedziałek, 01.04.2013, 19:17:34 - NIEPRZECZYTANA »

ok  a jeszcze pytanko  jak poznac ktory do wymiany prawy czy lewy
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» bujanie podczas przyspieszania
Skocz do: