Strony: [1] 2 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nie działa kluczyk z centralnego  (Przeczytany 55697 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
Joseph
Gość



« Środa, 26.04.2006, 04:04:41 - NIEPRZECZYTANA »

Mam problem-nie działa mi kluczyk z centralnego. Kupiłem auto z Niemiec. Myślałem,że może trzeba zaprogramować,ale zrobiłem programowanie w stacyjce, zgodnie z instrukcja jka to się robi, kluczyk na końcu zamigał 5 razy (dioda),ale drzwi sie nie zamknęły:( I jak było wczesniej tak teraz-nie działa. Nie wiem czy to może bateria,no ale jeśli dioda świeci po naciśnięci to bateria chyba jest dobra.Normalnie tak jakby nie było czujnika, który odbiera fale z pilota:/ Czy ktoś może wie jaka jest tego przyczyna??? Z góry dzięki za pomoc.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #1 - Środa, 26.04.2006, 05:57:35 - NIEPRZECZYTANA »

Spróbój powtórzyć procedure programowania nawet kilka razy.
Mozna też spróbowac po odłączeniu  na jakis czas aku zeby sie wszystko zresetowało,
albo ruszyło po wyzerowaniu.
Opis jest na forum
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Foggy
Gość



« Odpowiedz #2 - Środa, 10.05.2006, 13:43:37 - NIEPRZECZYTANA »

Mój pierwszy post na grupie więc witam wszystkich

Dwa razy miałem podobny problem z kluczykiem. W obu przypadkach pomógł tylko jeden sposób: przelutowanie wszystkich punktów lutowniczych w elektronice. Dlaczego 2 razy to samo? Pewnie za pierwszym razem zrobiłem to mało dokładnie. Nie pomogło resetowanie, odłączanie, włączanie, programowanie. Niestety, do tego potrzebna jest "normalna" lutownica z regulacją temperatury grota i cienką końcówka. Elektronika kluczyka zrobiona jest z układami powierzchniowymi więc z lutownicą transformatorową albo prostą lutownicą zasilaną 220V nawet nie zaczynaj.

Pozdrawiam
Zapisane
Joseph
Gość



« Odpowiedz #3 - Środa, 10.05.2006, 15:33:03 - NIEPRZECZYTANA »

problem juz się rozwiązał:) Wina tkwiła w samochodzie a dokłądnie w napięciu auta. Coś było grzebane w aucie-przekażniki poprzepalane, auto miało zbyt niskie napięcie(gdzieś na kostkach czt cos i nie chciał działac centralny. Nie wiem co robił elektryk,ale już działa:)
Zapisane
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 13.04.2008, 19:57:14 - NIEPRZECZYTANA »

Jestem nastepna ofiara niedzialajacego pilota do centrlnego zamka. Dzialal 8 lat i szlak trafil. Baterie wymienilem, zaprogramowlem , dioda zamrugala sobie 5 x i na tym koniec. Innych objawow nie widze. Przy ogladaniu przekaznikow,bezpiecznikow zauwazylem ze przekaznik 109 jest dosc mocno goracy.Czy ktos moze wie co zrobic dalej? Styki w pilocie wygladaja na wporzadku. Dioda miga. Jutro wymienie 109 ale nie oczekuje po tym wiele. Moze ktos ma jakies pomysly? Moze trzeba dostac sie do odbiornika , do centralki? Moze ktos wie gdzie tego szukac? Z gory dziekuje..
Zapisane

lubie sobie pokierować
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 13.04.2008, 20:50:31 - NIEPRZECZYTANA »

Przekaźnik 109 jest od zasilania elektroniki silnika diesla i na 99% nic nie ma wspólnego z centralnym.
Zapisane

ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 13.04.2008, 20:53:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: KKKKris
Przekaźnik 109 jest od zasilania elektroniki silnika diesla i na 99% nic nie ma wspólnego z centralnym.

No niby racja. Ale to tez elektronika, w jednej pajeczynie kabli.Mam nadzieje ze jak wymienie to chociaz  109  przestanie sie grzac:/... 
Zapisane

lubie sobie pokierować
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 13.04.2008, 20:55:56 - NIEPRZECZYTANA »

3 posty powyżej  Twojego ;)
Przekażnik jak pracuje może być ciepły.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 13.04.2008, 20:57:40 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
ADRIANO Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Seat Ibiza 2000r. 1,9SDI ( AGP )

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 13.04.2008, 21:09:05 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Przekażnik jak pracuje może być ciepły.

To jest konkretna informacja.  :pub:

Sprobuje przelutowac styki w pilocie i sie zobaczy ...
Dziek`s
Zapisane

lubie sobie pokierować
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 13.04.2008, 21:17:02 - NIEPRZECZYTANA »

To w końcu ciepły, czy gorący ten przekaźnik. Gorący to wg mnie taki co parzy w palce ( ma co najmniej 40-50st)? Jak nie parzy to przejrzałbym styki i w zależności od wyniku wymienił, lub o nim zapomniał
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 13.04.2008, 21:20:04 wysłane przez KKKKris » Zapisane

ARKOW Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WARSZAWA
Samochód: Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 13.04.2008, 22:03:28 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie ostatnio też padł pilot. Jak się okazało przyczyną był przepalony bezpiecznik 15A.
Zapisane

Leon 1,9 TDI (ASV) 134 KM '03 (była Ibiza GT TDi 90KM (AHU))
Foggy
Gość



« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 14.04.2008, 00:34:12 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: ADRIANO
Moze ktos wie gdzie tego szukac?

Kiedys szukałem odbiornika/centralki ale nie udało mi sie znaleźć - podobno jest gdzieś po prawej stronie (po stronie pasażera). Ze wzgledu na jakies kable i złącza od poduszek, dałem sobie spokój.
Jeśli znajdziesz odbiornik, powiedz proszę, gdzie dokładnie się znajduje. :pub:
Powodzenia.

Lutowanie (poprawianie ścieżek i lutów) w kluczyku pomogło na krótko. :evil:
W tej chwili moje piloty często działaja z odległości ok 5-10m od samochodu, z bliższej odległości nie działają, czasem działają, gdy dotykam kluczykiem zamka. przyzwyczaiłem się  :-[
Zapisane
Awest Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba '97 GT TDI

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 14.04.2008, 15:40:02 - NIEPRZECZYTANA »

Ja tez jestem ciekawy gdzie jest odbiornik z centralnego, pytalem juz o to w innym poscie ale nie dostalem odpowiedzi :(
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #13 - Poniedziałek, 14.04.2008, 15:49:11 - NIEPRZECZYTANA »

W oplu miałem zamontowany po prawej stronie pod schowkiem pasażera, w Cordobie jest to przekaźnik o symbolu 160, nie wiem dokładnie jak jest w Twoim roczniku...  :-\   
Zapisane

Awest Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba '97 GT TDI

« Odpowiedz #14 - Poniedziałek, 14.04.2008, 15:56:33 - NIEPRZECZYTANA »

hmm, tylko ze ja nie mam przekaznika 160  :-\
Mam dwie sztuki 53,i po jednej 18, 19, 103, 109, 200, i jeden bez numeru ale sprawdzalem i jest on od swiatel albo kierunkow (juz nie pamietam).
Zapisane
Strony: [1] 2 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» Nie działa kluczyk z centralnego
Skocz do: