+  Internetowy Klub Seata
|-+  Tematyczne» Spotkania i zloty lokalne» 2012r.-spoty w częstochowie !!!!!
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 39 40 [41]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 2012r.-spoty w częstochowie !!!!!  (Przeczytany 146186 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Klik218 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Śmiertny Dąb
Samochód: Seat Leon I 1,6Mpi 2004r

« Odpowiedz #600 - Niedziela, 14.05.2017, 14:34:58 - NIEPRZECZYTANA »

u ciebie,czyli gdzie konkretni:D
Zapisane
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #601 - Niedziela, 14.05.2017, 21:20:38 - NIEPRZECZYTANA »

 panki kolego
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 3x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
BANDERASS Mężczyzna
BANDERASS
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Leo !!! 00r.Leo !!! 16r.

« Odpowiedz #602 - Sobota, 20.05.2017, 11:09:36 - NIEPRZECZYTANA »

No to kierunek Panki   :ok:  :ok:  :ok:
Zapisane

=13-03-88-KONDZIO-11-11-12=  WSZYSTKIE CHWILE ZNIKAJĄ W CZASIE JAK ŁZY NA DESZCZU - CZAS UMIERAĆ
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #603 - Czwartek, 15.06.2017, 06:33:48 - NIEPRZECZYTANA »

no fajnie bylo tyle ze zimno
 :pub:

Napisano: Wtorek, 23.05.2017, 20:50:28


witam, wypada 3 sobota miesiaca. ustalcie sobie co gdzie i jak. mnie nie bedzie  :pub:
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 15.06.2017, 06:34:52 wysłane przez hans ik » Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 3x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
SleepingPoro Kobieta
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Seat Ibiza II FL, 2000r, 1.9 SDI

« Odpowiedz #604 - Sobota, 17.06.2017, 14:09:39 - NIEPRZECZYTANA »

dziś coś jest/było? :P
Zapisane

Heroes never die! :D
hans ik Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: panki, częstochowa
Samochód: 3x 205 z 87r, 91, 96r i peugeot 307 sw HDI 2.0 136KM

« Odpowiedz #605 - Niedziela, 10.09.2017, 15:15:16 - NIEPRZECZYTANA »

niewiem czy bylo cos, nikt nic nie napisal. ale jak cos to w GJ pewnie siedza.

Napisano: Sobota, 17.06.2017, 15:47:46


witam zbliza sie 3 sobota miesiaca wiec spocicho :pub: odpuszczajac galerie poniewaz jest cieplo proponuje jakis plener  :-X

Napisano: Poniedziałek, 14.08.2017, 23:13:21


spot galeria jurajska 16/09 o godz 16 gdzie zawsze  :pub:
Zapisane

En mis venas en vez de gasolina y el corazón de trabajo de la turbina!!!

bylo 2x ibiza 1 gen ,1 fl, 3 marbelki, malaga. to byly seaty a inne marki to juz nie pisze w sumie razem 53szt, twingo 96, fiat doblo 2001 1.9d, 2x arosa tyle przeszlosci a teraz mam 3x peugeot 205, MB A170 oraz peugeot 307 kombi
BANDERASS Mężczyzna
BANDERASS
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Leo !!! 00r.Leo !!! 16r.

« Odpowiedz #606 - Wtorek, 17.10.2017, 22:12:49 - NIEPRZECZYTANA »

witka szystko się zgadza spot 16 .09 o godz. 16.00 Galeria Jurajska  :pub:

Napisano: Czwartek, 14.09.2017, 21:32:51


witka   8)
w tym miesiącu spota odpuszczamy  :-X
Zapisane

=13-03-88-KONDZIO-11-11-12=  WSZYSTKIE CHWILE ZNIKAJĄ W CZASIE JAK ŁZY NA DESZCZU - CZAS UMIERAĆ
Strony: 1 ... 39 40 [41]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Tematyczne» Spotkania i zloty lokalne» 2012r.-spoty w częstochowie !!!!!
Skocz do: