+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» Metalowe obraczki pod silnikiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Metalowe obraczki pod silnikiem  (Przeczytany 11159 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 08.02.2011, 08:37:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nygusik
Nie mam pojecia co moglo byc powodem takiego uszkodzenia

Jeśli padło przed 300 tys. to tak zwane "strzały" ze sprzęgła, częste hamowanie silnikiem i ogólnie mało delikatne obchodzenie się ze sprzęgłem. Jeśli padło po 300 tys. to zwykłe zużycie. Czytałem, że tyle mają wytrzymywać w dieslach. W benzynach powinny do 500...
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
nygusik Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2004 TDi

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 08.02.2011, 10:18:54 - NIEPRZECZYTANA »

Auto ma przejechane 130000. Kupilem okolo pol roku temu i staralem obchodzic sie z nim jak niemowlakiem, niestety nie wiem jak poprzedni wlasciciel jezdzil .
Zapisane
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 08.02.2011, 10:28:23 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: nygusik
Auto ma przejechane 130000.
Tyle ma na liczniku. Kto wie ile ma przejechane... :-X
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Przeniesienie napędu» Metalowe obraczki pod silnikiem
Skocz do: