Nie wiem czy nie zabardzo wchodzę w szczegóły, ale wiedza na ten tema napewno przyda się przy szukaniu części zamiennych- niekoniecznie orginalnych, ale przedewszystkim tańszych, a często lepszych. Takie smaczki to znają najlepiej mechanicy (nie znalazlem postow, ani stronek na ten temat...). Mam nadzieję, że nie uruchomie tym tematem generatora bzdur
Ja jestem tylko automatykiem także wybaczcie :zakrecony:
Kwestia jest tego typu.... ile części zawiera Seat Toledo z warsztatu starzego brata VW?
Proponuję wpisywać wasze fakty, spostrzeżenia, uwagi na ten temat. Co prawda nie jestem mechanikiem i moje spostrzeżenia mogą być błędne i lakoniczne, ale "Czyż nie dobija sie koni" - zwłaszcza mechanicznych
Ja zacznę od ....
Silnik- ja mam 1,8 cm3 benzyna, ogólnie można powiedzieć, że identyczny jest w VW Jetta i VW Passat. Ponoć cieżko je zajechać ale lubia syfek (tu troche oleju i tam, ale taka ich uroda- ważne że ryczy i sie jedzie
. Nie należa najoszczędniejszych, ale w trasie zuzycie jest znosne (ja mam Gaz i teraz jak jest cieplo to 9 l , przy nie przekraczaniu czesto 100km/h
Chłodnica- VW Passat, Golf ?
Klamki, zamki- niestety także VW, bo czesto zawodzą zwłaszcza w zimie i trza wchodzic od pasażera
(to chyba zrobił ktoś dla dowcipu). Ponoć jak się je konserwuje odpowiednio to jest dużo lepiej. Jest także niemiły aspekt z zamkami, a czasem miły jak się zatrzasnie kluczyki, to że możn je otworzyć kluczykiem od VW, jak się ma wyjechany zamek w drzwiach. Naszczęście tylko otworzyć a nie odpalić
także uważajcie
to tyle na dzisiaj CDN... :papa: