Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jak podłączyć alarm pod centralny zamek w Ibizie 98r.  (Przeczytany 40397 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #30 - Sobota, 30.05.2009, 16:46:33 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tapa
Panowie - pełny sukces! Dziękuję za pomoc.

Tapa - ciesze sie bardzo...
uszek  - mowiłem że to prowizorka ???  :rotfl:
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #31 - Sobota, 30.05.2009, 19:37:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
kuczy DRUCIARSTWO wstyd     
To jest druciarstwo:
Zapisane

punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #32 - Sobota, 30.05.2009, 19:50:49 - NIEPRZECZYTANA »

Pewnie to nawinięte cewki w "Wykrywaczu Metali"  ;)
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

kremien Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolny śląsk
Samochód: ibiza 98 1.4 MPI AKV

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 19.01.2010, 21:41:05 - NIEPRZECZYTANA »

Witam serdecznie
Ponieważ zepsuł mi się pilocik w kluczyku zdecydowałem się na samodzielne zamontowanie sterownika zamka centralnego z allegro w mojej ibi. Poczytałem trochę w necie na ten temat, jednak nie znalazłem konkretnego how-to jak się do tego zabrać. Wiem, że mam centralkę sterowaną przez pompkę. Ze schematów dołączonych do sterownika potrafię domyślić się, jak należy to podłączyć. Ale jest ból, ponieważ nie wiem GDZIE mógłbym się wpiąć :( W internecie znalazłem taki rzut kostki:

Uważam, że tam byłoby mi najwygodniej. Jednak nie potrafię jej znaleźć. Prawdopodobnie jest ona gdzieś w pobliżu bezpieczników. Proszę o pomoc w ustaleniu gdzie może się ona znajdować (miejsce, kolory przewodów, bądź jakiekolwiek przydatne informacje), lub jeśli ktoś ma doświadczenie w montażu tego ustrojstwa w ibi 93-99 może bylibyście w stanie zaproponować lepsze miejsce montażu? Może ktoś próbował montować to w bagażniku (uważam, że byłoby to najlepsze miejsce bo łatwiej schować sterownik i kabulki)?


od KYS: Szukajka nie gryzie!
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 19.01.2010, 22:27:47 wysłane przez KYS » Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 19.01.2010, 22:03:03 - NIEPRZECZYTANA »

a sprawdz czy kostka od pompki podobnie nie wyglada:) oczywiscie pompka jest w bagazniku:)
mozna sie takze wpiac pod oslona slupka z lewej strony jak kto woli:)
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 19.01.2010, 22:04:41 wysłane przez uszek » Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 19.01.2010, 22:05:07 - NIEPRZECZYTANA »

Ja się wpinałem bezpośrednio w kabelki pod kierownicą  :)
Zapisane

uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #36 - Wtorek, 19.01.2010, 22:16:10 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Ja się wpinałem bezpośrednio w kabelki pod kierownicą
pod kierownica to masz plus masa i kierunki a zostaje najwazniejsze sterowanie zamkiem ktore jest w slupku:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #37 - Wtorek, 19.01.2010, 22:48:00 - NIEPRZECZYTANA »

 Fakt dochodzi jeszcze sterowanie. Ja, z tego co pamiętam podłączałem pod wiązkę, która idzie od drzwi kierowcy  :-\
Zapisane

kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #38 - Wtorek, 19.01.2010, 22:52:45 - NIEPRZECZYTANA »

Ja również podłaczyłem się pod wiązkę od drzwi kierowcy - z tym, że musiałem odłaczyć otwieranie centralnego "z kluczyka" bo inaczej robiło mi zwarcie i wywalało bezpiecznik
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Moloch54 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Praszka
Samochód: Cordoba 98r 1.8 90KM

« Odpowiedz #39 - Sobota, 13.03.2010, 19:09:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Potrzebuje pomocy posiadam Cordobe z 96r jest centralny zamek z pilota i fabryczny alarm bez żadnych czujników ruchu, z tego co wiem to działa tylko przy otwarciu drzwi więc chyba jest podpięty pod krańcówki..ale do rzeczy  wszystko działa tylko podczas zamykania i otwierania nie mrugają kierunkowskazy.Czy wie ktoś może co muszę zrobić aby podczas zamykana/otwierania mrugały kierunki ???
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #40 - Sobota, 13.03.2010, 20:46:28 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Moloch54
wszystko działa tylko podczas zamykania i otwierania nie mrugają kierunkowskazy.Czy wie ktoś może co muszę zrobić aby podczas zamykana/otwierania mrugały kierunki ???
trzeba podlaczyc przez diody...
bylo o tym ale wybacz ze za Ciebie nie poszukam tego
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #41 - Piątek, 20.08.2010, 21:21:26 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, dzisiaj stałem się posiadaczem nowego sterownika do centralnego zamka :) Moja Cordoba GTI 95 ma fabryczny centr + alarm jedna pilot nawalił, kupiłem nowy, nawalił, w końcu postanowiłem zmienić cały sterownik na radiowy (oryginał był na podczerwień).
Założony zamek zamyka i otwiera auto ale nie steruje alarmem :( czy ktoś może kombinował z tym? od alarmu są 3 kable zielono-czarny podaje 12 V przy uzbrajaniu, brązowo-czarny podaje 12 V przy rozbrajaniu i wydawało by sie że wszystko jasne a jednak nie. podpięcie do tych kabli podawania sygnału odpowiednio Otworz i Zamknij sprawiło że auto zwariowało i zamykało/otwierało się samo non stop.

Pomocy prosze :) próbował juz ktoś takich cudów? :)

Kombinowałem ze schematami zamieszczonymi przez Kucy, ale mimo to nadal jestem w kropce, a alarm mogę włączyć tylko z kluczyka :(
« Ostatnia zmiana: Piątek, 20.08.2010, 21:34:19 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #42 - Sobota, 21.08.2010, 09:01:12 - NIEPRZECZYTANA »

tylko, że ja miałem centralny zamek, bez pilota podczerwieni :( więc sprawa była pewnie prostsza)
Ze schematów jakie mam:  http://www.multipartner.pl/Schemat_Seat.pdf

możesz pi razy oko zobaczyć jak wygląda instalacja pod podczerwień:

strona 13 "central locking - infrared remote control"
i te trzy sygnały idą na: strona 12 "central locking"

wg mnie... chyba najprościej byłoby odłączyć moduł sterowania podczerwieńią (jeśli wiesz gdzie on jest :| - ja nie wiem) bo pewnie on wprowadza jakieś zamieszanie.
inne coś, co mi się przypomina, to fakt, że musiałęm kombinować z samym alarmem:
http://www.multipartner.pl/alarm.jpg

i nie wiem czy sterowałem plusem, czy plusem i minusem na raz. wg mnie zlokalizuj i ODŁĄCZ starowanie podczerwienią którego już nie będziesz używał. a potem napisz bo ciężko tak coś doradzić, a swoją cordi sprzedałem, więc nawet nie zajrzę do auta ;|
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #43 - Sobota, 21.08.2010, 09:28:17 - NIEPRZECZYTANA »

Dokładnie na Twoich schematach bazuje i naprawdę bardzo mi się przydały, za co wielkie dzięki :))

Intryguje mnie jedna kwestia, czy czasem nie jest tak że to alarm steruje zamkiem centralnym? wyczytałem taką opinie na forum VAGów :)


//EDIT

Ku potomnym, forum VAGów miało racje :)

Swój plan wcieliłem w życie :) sterownie centralnym + alarmem fabrycznym to kwestia wpięcia się w przewody od alarmu (nie od centralnego).
Normalnie centralnym sterują kable CZERWONO-NIEBIESKI wysyłam impuls zamknij, CZERWONO-ZIELONY impuls otwórz.
Dla wersji z alarmem ZIELONO-CZARNY sygnał zamknij, BRAZOWO-CZARNY sygnał otwórz :)

Działa jak marzenie :D dzięki wielkie KUCZY za schematy bo to dzięki nim to odkryłem :)

Jak namierze jeszcze kable od kierunków oraz syreny, to zrobię ładny schemacik, może komuś się przyda :)
« Ostatnia zmiana: Sobota, 21.08.2010, 09:54:23 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #44 - Sobota, 21.08.2010, 11:58:54 - NIEPRZECZYTANA »

spoksik - ja schematy dorwałem gdzieś na elektrodzie, więc to też zasługa kogośtam że ja wrzucił  :ok:

Różnica między naszymi instalacjami jest taka, że ja miałem tylko centralny bez alarmu, a tak w ogóle nawiasem mówiąc, to zainstalowałem alarm, bo mi zamarzł zamek w drzwiach i go złamałem (jakoś trza było zamknąć auto)  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

osobiście zrobiłem prowizorkę - poprowadziłem dodatkowe przewody do kierunków na przodzie - migały wszystkie, bo żaróweczki od kierunków (jedna strona) są połączone równolegle - zasilasz 1 żarówkę - świecą wszystkie Wada tego rozwiązania była taka, że mój alarm miał opcję "awaryjnych przy otworzeniu drzwi" tzn po otwarciu drzwi 10s migał jakbyś wcisnął awaryjne. Ale w sytuacji jak zepsuło się auto - właczyłem awaryjne normalnie - przyciksiem i otworzyłem drzwi.... to oba przerywacze się na siebie nakładały, i np kierunki świeciły ciągle, lub mrygały zupełnie dziko  :rotfl:

jak miałeś alarm fabryczny który starował kierunkami, to lapiej faktycznie tak... a jak nie, to przewód... i do plusów żarówek jakiegokolwioek kierunku (może być też boczny - trudniej dojść, ale się kable nie majtają po komorze silnika jak u mnie)
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» jak podłączyć alarm pod centralny zamek w Ibizie 98r.
Skocz do: