Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: jak podłączyć alarm pod centralny zamek w Ibizie 98r.  (Przeczytany 40409 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 25.05.2009, 22:48:44 - NIEPRZECZYTANA »

Tapa, bez schematów raczej daleko nie zajedziesz.

Ja montowałem w swojej cordi alarm - też LP - miałem starowanie centralnym z kluczyka. (centralny z pompką powietrza) i się okazało, że muszę odłączyć kabelki od zamka... bo w połączeniu z alarmem dawał zwarcie i wywalał bezpiecznik.  Osobiście wpiąłem się w wiązkę przewodów, która idzie od drzwi - czyli ZAMIAST  styków jakie sa w zamku. - wpiąłem się za pomocą takich szybkich złączek do przewodów.

Najważniejsze żebyś te przewody znalazł - nie obędzie się bez rozebrania tapicerki drzwi - musisz odłączyć przecież zamek - i potem dobrał odpowiednio jak one mają byc zwierane / rozwierane.

takie małe wskazówki.. nie chce mi się teraz szukac schematów idę spac.. ale jakby coś to pisz tutaj.

POWODZENIA
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Tapa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario, 1999, 1,6i benzyna

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 26.05.2009, 15:30:26 - NIEPRZECZYTANA »

Kuczy dzięki za szybką odpowiedź.
Rozwiązałem już problem z sterowaniem centralnego zamka. Natomiast poszukiwania pozostałych podłączeń w plątaninie przewodów to istna udręka. Jeśli posiadasz schematy elektryczne do Cordoby to daj proszę znać.
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 26.05.2009, 16:18:51 - NIEPRZECZYTANA »

Tapa,

jutro mogę podesłać bo mam w pracy: ale zobacz na:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=712634#712634

ps. gratuluję podłączenia się pod centrala
jeśli chodzi ci o kierunkowskazy, to ja zrobiłem troszkę po amatorsku, tzn podłączyłem się po prostu pod lampkę kierunku - chyba lepiej będzie ukryć kable jak się podłączysz do bocznego - mi się nie chciało bawić i przeciągnąłem 2 długie przewody i wpiąłem się w kostkę od żarówki - szukałem najpierw gdzie te przewody idą takim jakimś szukaczem.. ale nie za bardzo to wychodziło.

syrenę podłączyłem tak samo - przewód przez zaślepkę do komory silnika, potem na jakąś już istniejącą tam śrubę dałem syrenę, a masę podłączyłem do 1 lepszej masy jaką znalazłem w wiązkach.

PS do Adminów- może tego linka dac gdzieś w instrukcje ??? mnóstwo przydatnych rzeczy jak się okazuje
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Awest Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba '97 GT TDI

« Odpowiedz #18 - Wtorek, 26.05.2009, 16:59:45 - NIEPRZECZYTANA »

Ja podlaczylem migacze pod przewody wychodzace z przelacznika kierunkowskazow, krancowka pod wylacznik drzwiowy a w innym aucie pod lampke z oswietlenia kabiny, syrena to tak jak pisze Kuczy znajdz zaslepke na grodzi miedzy pomora silnika a kabina, tylko jeszcze pamietaj o dobrym miejscy na centralke, mianowicie chodzi zeby kabelek co sluzy za antenke umiescic w jak najlepszym miejscu (chodzi o zasieg pilota) mnie udalo sie go dac pod sama przednoa szybe a w poprzednim aucie umiescilem go w przednim slupku zasieg byl super.

Tyle moge dodac od siebie.
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #19 - Wtorek, 26.05.2009, 17:11:27 - NIEPRZECZYTANA »

UUUUUFFFFFFF

Wiedziałem, że gdzieś MAAAAM !!!!!

http://kuczy.republika.pl/cordoba/Schemat_Seat.pdf

co do drzwiowych Awest ma rację - podłaczyłem się do wyłącznika od str kierowcy - można spokojnie odczepić ten plastikowy "próg" i podłaczyć przewody. Wszystkie właczniki są ze sobą podłaczone, bodejże przy otwieraniu robią zwarcie, więc jest to tzw,  NO

ja mam cantralkę wciśniętą po lewej stronie od skrzynki przekaźników, awet nie ejst przykręcona... na zasięg nia nazrekam - spokojnie 10 - 20m od auta łapie. czujnik wstrząsów dałem miedzy  deskę rozdzielczą a przewody wentylacji - to przy okazji odkręcania zegarów kiedyś...

aha - podłaczając się do jednego kierunku oczywiście świecą ci wszystkie po danej stronie auta.. no ale to dość logiczne :D

mam nadzieję, że plik się przyda, nie zdziw się jak nie będą się czasami zgadzały kolory - zauważyłem, że seata sobie robi co chce z tymi kolorami...

PS - z elektrodą jednak uważajcie - chciałem sobie uzupełnić konto punktowe, żeby pobrać pliki.. wysłałem 2SMSy na 2 różne numery i dupa  :o  zero kodu zwrotnego... - napisałem niby reklamacje, i zobaczymy... mówię, żebyście też kasy nie marnowali
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 26.05.2009, 17:19:45 wysłane przez kuczy » Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Tapa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario, 1999, 1,6i benzyna

« Odpowiedz #20 - Wtorek, 26.05.2009, 20:48:13 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki za wszystkie informacje! Dziś już za ciemno na działania przy aucie ale jutro z rana lutownica w dłoń. :eye:

P.S
Jeśli chodzi o elektrodę to szukałem tam pomocy ale admin zamknął mój temat. Mam wrażenie, że koledzy z tego forum ze wszystkich sił bronią swego chleba. W sumie im się nie dziwię...

Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #21 - Wtorek, 26.05.2009, 21:27:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tapa
Jeśli chodzi o elektrodę to szukałem tam pomocy ale admin zamknął mój temat. Mam wrażenie, że koledzy z tego forum ze wszystkich sił bronią swego chleba. W sumie im się nie dziwię...

Elektroda jest specyficzna - w końcu doszły do mnie kody SMS, więc ok wszystko, ale z elektrodą jest tak, że prawie za każdy plik trzeba płacić.. albo wrzucać coś swojego - niezły pomysł na interes, ale w sumie wiele ludzi dlatego właśnie omija ten portal.

A co do zamykania.. hmm pewnie wałkowali temat wcześniej... tylko znaleść w takiej "wielkiej krowie" jakieś info graniczy z cudem.  - Powodzenia Tapa.

- ja od siebie tylko dodam jeszcze, że nie montowałem odcięcia zapłonu, ani nie podłaczałem przewodów do pedałów i stacyjki... wydawało mi sie to zbędnym utrudnianiem sprawy. natomiast  mruganie "awaryyjnymi" przy otwarciu drzwi jest całkiem logicznie uzasadnione :) - ja mam w planach jeszcze zamontowanie  ultradzwięków.. ale to tam się nie spieszy. ogólnie z alarmem nie miałem najmniejszych problemów - bodajże raz mi się zwiesiła stacyjka.. trzeba było otworzyć kluczykiem (zamek - mechanicznie), odpiąć z zasilania i podpiąć.. ale to traktuję jako wypadek przy bezawaryjnej pracy.
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Tapa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario, 1999, 1,6i benzyna

« Odpowiedz #22 - Środa, 27.05.2009, 17:54:04 - NIEPRZECZYTANA »

Działa! Czas operacyjny 9h ale było warto  :ok: Nie mogę znaleźć zaślepki w komorze silnika prowadzącej do kabiny.  Gdzie jej szukać? Syreny wyjącej w kabinie prawie nie słychać...
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #23 - Środa, 27.05.2009, 22:00:14 - NIEPRZECZYTANA »

Tapa,  otwórz maskę i na przegrodzie poszukaj gumowych "kółeczek" - takich zaślepek... troszkę wprawy i da się je wyciągnąć... i od strony kabiny zobaczysz piękny otwór :) - ja tą gumkę wyciągnałem.. zrobiłem dziurkę małymi nożyczkami (igła, scyzoryk) - przeciągasz kabel i zakładasz ją spowrotem - na pewno masz ich kilka..
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Tapa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario, 1999, 1,6i benzyna

« Odpowiedz #24 - Piątek, 29.05.2009, 11:50:32 - NIEPRZECZYTANA »

Kuczy,szukałem długo i dokładnie. Nie znalazłem nic prócz dwóch, blisko siebie położonych, małych, okrągłych plasticzków wystających z przegrody po stronie pasażera. Te plasticzki wyglądają jednak na końcówki montażowe jakiegoś elementu zamontowanego od strony kabiny.

Próbowałem też wejść przez otwór rurki spryskiwacza ale dostęp od strony kierowcy blokuje skrzynka bezpieczników-przekaźników. Ta skrzynka co prawda posiada zatrzaski demontażowe ale ciągnę iii... rezygnuję ze strachu, że wyrwę jakieś kable. Wyciągałeś może tą skrzyneczkę? Innymi słowy: RWAĆ?!
Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #25 - Piątek, 29.05.2009, 11:53:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tapa
Innymi słowy: RWAĆ?!

Nieeee - dziś zrobię fotki i ci pokażę gdzie u mnie są te dyngsy = niestety ok 17:00 bo do pracy nie jeżdżę autkiem.
- chyba ze na sieci znajdę to zaraz bym wrzucił... - nic nie urywaj !!!   ;)
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #26 - Piątek, 29.05.2009, 14:46:47 - NIEPRZECZYTANA »

Kolego znajdz linke sprzegla i podazaj za nia do przegrody, jak znajdziesz miejsce w ktorym wchodzi do srodka, to kieruj sie od niego do gory w prawo, miejsca tam nie za duzo, ale powinienes znalesc conajmniej 3 takie korki o ktorych mowi kuczy.
Zapisane

kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #27 - Piątek, 29.05.2009, 19:18:44 - NIEPRZECZYTANA »

ok... bardzo przepraszam za tak długą zwłokę z fotkami - miejsce przejścia przewodów przez ścianę komory silnika:



I montaż syreny - do istniejącej już tam śruby:




PS - wiem, ze mam strasznie zasyfioną komorę silnika, a przewody to prowizorka... chciałem to kiedyś połączyć ładniej, ale brak czasu. jak ktoś pisał lepiej z kierunkami się podłączyć do przekaźnika... ja pociągnąłem 3 przewody przez komorę (2 kierunki i syrena) Na ostatnim zdjęciu u góry widać niebieską "szybkozłączkę" - podłączyłem minus syreny właśnie tam do brązowego kabla, czyli masy... może nie najbardziej optymalne miejsce, ale jak podłączałem się pod nakrętkę mocowania syreny to nie działało dobrze - korozja, naloty na śrubach itp... raz stykało, raz nie.
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #28 - Sobota, 30.05.2009, 14:34:18 - NIEPRZECZYTANA »

kuczy DRUCIARSTWO wstyd :nonono:  :nonono:  :nonono:
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Tapa Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario, 1999, 1,6i benzyna

« Odpowiedz #29 - Sobota, 30.05.2009, 15:00:19 - NIEPRZECZYTANA »

Panowie - pełny sukces! Dziękuję za pomoc.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» jak podłączyć alarm pod centralny zamek w Ibizie 98r.
Skocz do: