+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Termostat, jak dziala?
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Termostat, jak dziala?  (Przeczytany 47389 razy)
0 użytkowników i 8 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #30 - Niedziela, 11.11.2007, 23:42:06 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
ale w trasie dotarla?

nie bardzo, przy właczonym ogrzewaniu na full i 2 bieg wentylatora wewnatrz obstawiam termostat ze sie nie domyka

tydzien temu bylo ok
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #31 - Niedziela, 11.11.2007, 23:44:55 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
nie bardzo, przy właczonym ogrzewaniu na full i 2 bieg wentylatora wewnatrz
czyli nie wiesz? a kto ustawia na full :P

Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #32 - Niedziela, 11.11.2007, 23:45:54 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
nie bardzo, przy właczonym ogrzewaniu na full i 2 bieg wentylatora wewnatrz
czyli nie wiesz? a kto ustawia na full :P



no pisze ze nie bardzo chciala wstac do pionu a na full właczam ja, jak chce nagrzac kabine, a pozniej sie zmiejsza:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Niedziela, 11.11.2007, 23:47:21 - NIEPRZECZYTANA »

no to sobie wymien termostata  ;)
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #34 - Niedziela, 11.11.2007, 23:49:28 - NIEPRZECZYTANA »

no to sobie wymien termostata  ;)
a tak zrobie jutro bo mnie trafi i WAHLER a nie jakies badziewie:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #35 - Poniedziałek, 12.11.2007, 08:54:15 - NIEPRZECZYTANA »

Ja właśnei zanabyłem taki termostat - wieczorem może podjade wymienić no chyba, że da się to szybko i prosto zrobić samemu ??

33 taka przyjemność więc do przezycia. A u mnie sie nie domyka chyba bo w miescie wskazówka powędrowała do pionu, olej podgrzał się do 92 a potem jak się korki rozładowały to wskazówki minimalnie się cofnęła ale temp oleju zaczęła spadać by dojść tak do 80 stopni a przecież za bardzo poniżej temp płynu nie powinna zejść  :-[

W wolnej (2000-2500obr) trasie wskazówka trzyma się w 1/4
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #36 - Poniedziałek, 12.11.2007, 17:12:17 - NIEPRZECZYTANA »

no i po zawodach jakies 10 min roboty:) i wszytsko wreszcie gra

ja nie rozumiem dlaczego sprzedaja te tansze termosraty skoro to takie badziewie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #37 - Poniedziałek, 12.11.2007, 17:14:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
ja nie rozumiem dlaczego sprzedaja te tansze termosraty skoro to takie badziewie
bo czesciej musisz kupowac :P
teraz masz ten aluminiowy zamiast plastikowego?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #38 - Poniedziałek, 12.11.2007, 21:04:31 - NIEPRZECZYTANA »

nie, mam plastkowy ten wahlera, wczesniej tez go mialem, ale cały krociec do bloku popekał w mak no i kupilem nowy krociec a tam juz byl termostat i czujnik temp i zostal ten z nowym kroccem a stary zostal w koszu

a teraz załuje ze tamtego nie wzialem bo mi sie spieszyło i rzuciłem w smietnik, całosc co zostało po całym kroćcu zostalo u mechanika czujnik i termostat no ale pozniej sie mysli
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 12.11.2007, 21:08:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
cały krociec do bloku popekał w mak no i kupilem nowy krociec a tam juz byl termostat i czujnik temp i zostal ten z nowym kroccem a stary zostal w koszu
krociec to nie to samo co obudowa termostatu.
A jak to czytam to tak mi sie wydaje  :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #40 - Poniedziałek, 12.11.2007, 21:48:15 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
krociec to nie to samo co obudowa termostatu.
A jak to czytam to tak mi sie wydaje 
no własnie cała obudowa z wyjsciami na wszystkie weze:) zmeczenie robi swoje i głupoty sie pisze:)
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #41 - Poniedziałek, 12.11.2007, 21:54:16 - NIEPRZECZYTANA »

czyli wymieniles cala obudowe (tak jak myslalem) i pomoglo - mialem to samo ale nie bylo nic po starej widac ze cos nie tak mam...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #42 - Wtorek, 13.11.2007, 08:30:41 - NIEPRZECZYTANA »

No i "mi" tez się udało już wymienić. Skubańcy 50 zdarli ale dla tego silnika normalnie 80 biorą. Trzeba pompe wody odkręcac bo gdzies tam siedzi u mnie termostat także robota przed blokiem nie byłaby nawet możliwa  :'(

Teraz autko się duuużo szybciej zagrzewa i nie spada temperatura jak jadę kawałek bez pyty/korków/świateł. Wczesniej to nawet temp oleju zaczynała spadać np z 92 do 84 a na trasie i do 80 co nie było dobrą oznaką.

A co do spalania Raby to mam wrażenie że z litra mniej teraz łyka na krótkich odcinkach ale jutro przejadę się na traskę gdzie nie ma świateł i ruch jest zawsze taki sam więc będę miał bardziej wiarygodne wyniki. No i spadek spalania jest jednak mozliwy bo jak na całej trasie miałem 1/4 wskazówki (czyli zakładam ze mniej niz 80 stopni) to komputer nie przechodził w normalny tryb - własnie od 80 ponoć przechodzi a jak spadnie poniżej 60 to moze się ssanie włączyć...

Tak czy siak poprawa jest :)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
mamjaniak
Gość



« Odpowiedz #43 - Środa, 14.11.2007, 00:21:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Ja także dzisiaj wymieniłem termostat (jakaś plaga czy co)  >:( ,bo wskazówka mi spadała na trasie pod to białe pole i cordi również  zaczęła więcej "ssać" lpg.
Troszkę pracy było przy wymianie, bo musiałem demontować pompę wspomagania wraz z wspornikiem. :-\ 
Teraz wskazówka po 2-3km już osiąga pion i cieplutko w kabince ,że szok :ok:
Pozdrawiam wszystkich "walczących" z termostatami i całym układem chłodzenia. :pub:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Środa, 14.11.2007, 00:31:25 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mamjaniak
Troszkę pracy było przy wymianie, bo musiałem demontować pompę wspomagania wraz z wspornikiem
co ty bredzisz? w ABU wymiana to proscizna i nic nie trzeba demontowac.



Nie masz ABU  :nonono:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Termostat, jak dziala?
Skocz do: