tak więc chciałem wam napisać że sporo się wożę samochodami różnych marek, francuskie hiszpańskie, niemieckie

I w każdym, da się bez problemu zmienić bieg na wyższy/niższy, bez zgrzytów, trzasków etc. I nie ważne czy auto salonowe czy 15 letni przebieg

Podczas zmiany biegu na wyższy czyli z 2 na 3 po odpowienim nabraniu prędkości puszczamy gaz i lekko próbujemy włożć lewarek na wyższy bieg. Gdy obroty silnika będą spadać w dół w pewnym czasie bieg wejdzie lekko. I tak samo dalej w górę. W dół jest troochę gorzej. Jedziemy np na 4 z obrotami 3,5 tys. puszczamy gaz wyciagamy bieg i dajemy lewarek tak jak na 3 i czekamy az obroty zaczną spadać, w pewenym momecie podczas leciutkiego popychania lewarka na pozycję 3 poczujemy ze bieg wskoczył

Na urwanej lince przejechałem z huty na 29 listopada

Przetestowane
najwazniejsze by mądrze operować gazem. I nic na silę,