+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Chłodnica oleju
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Chłodnica oleju  (Przeczytany 19994 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Niedziela, 03.01.2010, 12:26:55 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich mam takie pytanko: czy ktoś zakładał zewnętrzną chłodnice oleju do ibizy TDI ASV FL ? Chyba że ktoś ma przekrój/rys. techniczny chłodnicy oleju która się tam znajduje, tak aby móc coś tam dorobić co pozwoli podłączyć zewnętrzną chłodnice.
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 03.01.2010, 12:45:06 - NIEPRZECZYTANA »

Zeby podpiac zewnetrzna chlodnice oleju to najlepiej kupic podstawke filtra z termostatem, bodajze MOCAL to robi, zobacz na www.rallyshop.pl do tego chlodnica i weze. Jezeli nie latasz duzo po autostradzie z wysokimi predkosciami to bez sensu robota, chyba, ze latasz non stop na pelnym bucie od swiatel do swiatel  ;)

http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.php?f=15&t=13187&hilit=oleju&start=25

Jaka miales najwieksza temp na wskazniku temp oleju ?
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 03.01.2010, 13:06:43 wysłane przez Kozak » Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #2 - Niedziela, 03.01.2010, 13:14:20 - NIEPRZECZYTANA »

OK, ale to jest adapter do zamontowania zwykłego filtra, a my mamy wkład więc gdzie chciałbyś to zamontować? I montaż chłodnicy nie wiąże się ze ściganiem ale z możliwością szybszego przemieszczania bez narażenia się na przegrzanie oleju (lato) Jeżeli chodzi o temp. staram się aby nie dochodziło do 120 st.C

Napisano: Niedziela, 03.01.2010, 13:12:35


Niestety nie mam dostępu do tego forum bo nie jestem tam zarejestrowany jak możesz to powiedz co tam jest?
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 03.01.2010, 13:15:43 - NIEPRZECZYTANA »

To nie jest adapter, odkrecasz ori chlodniczke oleju, ktora jest pod filtrem przykrecona na duza srube i zamiast niej przykreca sie wlasnie podstawke z termostatem ktora ma wyjscie na zew chlodnice oleju.

Tam sa zdjecia wszystkich gratow i wstepne koszty takiego moda. Zarejestruj sie i bedziesz widzial.
Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 03.01.2010, 13:22:20 - NIEPRZECZYTANA »

Czekaj jeżeli to wygląda tak jak na zdjęciu to jest to adapter który przykręcasz do stopy filtra a na to dopiero filtr. Ja nie wiem jak jest rozwiązanie tej chłodnicy którą mamy i wolał bym żeby dalej była połączona z cieczą chłodzącą silnik, coś słyszałem że pod spodem jest jakaś śruba którą odkręcasz i tam niby montujesz ale co i jak brak pojęcia?
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #5 - Niedziela, 03.01.2010, 13:24:47 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: kedar
wolał bym żeby dalej była połączona z cieczą chłodzącą silnik
A czym Ty chcesz chłodzić olej? Bo chyba coś pomieszałeś.
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 03.01.2010, 13:30:40 - NIEPRZECZYTANA »

Radek, wszyscy co maja zew chlodnice jezdza na takich podstawkach jak ci pokazalem i nikt nie ma z tym problemow i chlodnica spelnia swoje zadanie. Kombinujesz jak kon pod gore i szukasz jakis dziwnych rozwiazan, droga jest juz przetarta wiec nie wiem po co kombinowac...
Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #7 - Niedziela, 03.01.2010, 13:40:09 - NIEPRZECZYTANA »

Może jest przetarta ale gdzie? Bo chętnie bym to zobaczył, staram się połączyć informację, które są nie składne i nie mogę sobie pozwolić aby auto stało żeby zobaczyć jak jest zamontowana chłodnica w moim aucie bo jest mi potrzebne, jeżeli chodzi o pozostawieniu starej chłodnicy i domontowaniu drugiej to tylko pytam czy jest taka możliwość bo jak dla mnie te dwa elementy w spópracują ze sobą i chciałbym aby tak zostało jeżeli jest to możliwe.
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 03.01.2010, 14:05:04 - NIEPRZECZYTANA »

Akurat chlodnica w twoim aucie jest widoczna po otworzeniu maski, i zobacz ze ona ma jakies 4cm grubosci, od ARL'a jest ciut wieksza.

Zapytaj kogos z seat-racing kto to montowal, to ci naswietli co i jak.
Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #9 - Czwartek, 15.07.2010, 22:44:56 - NIEPRZECZYTANA »

Patrzyłem już na seat-racing bo się zalogowałem ale nie ma zdjęcia jak to wygląda po zamontowaniu ale zapytam o taką fotę może coś mi ułatwi sprawę ale dzięki za wszystkie informacje powoli zbierają się w całość i coś może z tego wyjdzie  :pub:

Napisano: Niedziela, 03.01.2010, 15:14:03


Jakby ktoś potrzebował to jeden z kolegów na Seat-Racing ładnie opisał i pokazał jak zamontować chłodnicę oleju w TDI

Napisano: Czwartek, 15.07.2010, 23:43:19


http://forum.seat-racing.pl/viewtopic.php?f=15&t=13187&view=unread#unread
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #10 - Piątek, 16.07.2010, 06:52:09 - NIEPRZECZYTANA »

Trzeba sie logowac
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #11 - Piątek, 16.07.2010, 07:08:39 - NIEPRZECZYTANA »

Jak zrobię u siebie to wstawię tutaj
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
nofear Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: IBIZA 2000 1,9 TDi 90

« Odpowiedz #12 - Środa, 28.07.2010, 16:47:04 - NIEPRZECZYTANA »

jadąc 180 przez kilka min obroty prawie 4 tys olej rozgrzał się do prawie 120*C po zwolnieniu do 140 momentalnie ochłodził sie do normalnej temp ok 90. Olej długo sie rozgrzewa. Więc kolega albo buduje auto do rajdów albo jeździ jak na automacie rusza z 2 i nie zmienia biegów.
Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Sharan(dziadek zreanimowany) '98 TDI AFN +iza 1,4 2010

« Odpowiedz #13 - Środa, 28.07.2010, 20:39:18 - NIEPRZECZYTANA »

jadąc 180 przez kilka min obroty prawie 4 tys olej rozgrzał się do prawie 120*C po zwolnieniu do 140 momentalnie ochłodził sie do normalnej temp ok 90. Olej długo sie rozgrzewa. Więc kolega albo buduje auto do rajdów albo jeździ jak na automacie rusza z 2 i nie zmienia biegów.

kolego  niepisz  pierdul, jak niewiesz  poco sie  olelum  zaklada  w  moim  maluszku  tez  mi  szybko  grzal
Zapisane
kedar Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Dolnośląskie
Samochód: Ibiza 1.9 TDI

« Odpowiedz #14 - Czwartek, 29.07.2010, 18:56:52 - NIEPRZECZYTANA »

jadąc 180 przez kilka min obroty prawie 4 tys olej rozgrzał się do prawie 120*C po zwolnieniu do 140 momentalnie ochłodził sie do normalnej temp ok 90. Olej długo sie rozgrzewa. Więc kolega albo buduje auto do rajdów albo jeździ jak na automacie rusza z 2 i nie zmienia biegów.


Po pierwsze to się nie znamy więc nie pozwalaj sobie za dużo, a po drugie to temp. szybko rośnie ale powoli opada, nie wiem co masz zainstalowane w samochodzie że tak szybko ci temp. spada ale mi nie i z tego co inni mówią to im też nie. Jak ktoś ma poprzerabiane auto i podciągniętą moc to lubi czasami szybciej się przemieścić ale skutkiem tego jest wysoka temp. oleju co utrudnia jazdę ( jeżeli ktoś dba o silnik ) Więc przestani takie bzdury pisać w tym poście bo nie został stworzony do tego.
Zapisane

IBI XXXPS XXXNM
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Chłodnica oleju
Skocz do: