+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina - wymiana
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbina - wymiana  (Przeczytany 23654 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #30 - Poniedziałek, 05.07.2010, 08:24:12 - NIEPRZECZYTANA »

zarówno arl jak i blt nie podejdzie do asv.. ratuje Cię awx albo brd, jak będzie dobrze ustawiona sztanga to możesz spokojnie jeździć bez korekty, na brd możesz odczuwać delikatnie większą turbo dziure..
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 05.07.2010, 16:24:33 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, a to nie jest tak, ze do brd trzeba dorabiac wszystko i wychodzi tyle $$ co za bigT ?? Dynosofty na swoim blogu maja audi a3 w starej budzie i ma niby tubrbo z arl'a, tak samo na forum leonclub jakis ziomek zalozyl arl'a do asv i po strojeniu ma kolo 150 kucy??
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 05.07.2010, 17:46:48 - NIEPRZECZYTANA »

Prawdopobnie samo turbo podejdzie, ale pewnie trzeba bedzie przerobic waz turbo--> IC. Bez korekty da sie jezdzic, ale pewnie trzeab bedzie podregulowac na sztandze ;)
Zapisane
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #33 - Wtorek, 06.07.2010, 08:52:12 - NIEPRZECZYTANA »

dać rade da... wszystko da się zrobić, są tylko pewne problemy i mega rzeźby, obie wymienione turbiny są z kolektorem a to byłaby mega rzeźba, bo gorąca idzie wtedy do dołu.. może ludzie napisali arl, a jest sam wirnik przełożyny do obudowy awx/asv tylko wtedy to się nazywa hybryda :P... co byś nie robił i czego nie chciał włożyć po za orginałem trzeba przerabiać... najmniej rzeźby jest z hybrydą na bazie asv, potem awx i brd
Zapisane
Ceran Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Leon, 2004, 1,9 TDI ARL

« Odpowiedz #34 - Poniedziałek, 12.09.2011, 10:42:15 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Niestety w mojej Niuni padła turbina  :(  Chcę wsadzić nową ori a nie używki/regenerowane. Jeszcze podjadę na diagnozę, żeby się upewnić, ale wykres z hamowni pokazuje kompletny brak mocy na dole. Poza tym grucha ciężko chodzi po sztandze. W którym warsztacie najlepiej zrobić ten zabieg (Warszawa i okolice)? Generalnie słyszałem pozytywne komentarze o Diagtroniku, Mastersie lub ASO Maran  :-\ Jak byłem w Maranie na ogólnym przeglądzie jakiś miesiąc temu to sugerowali już, że turbina jest na wykończeniu.
Zapisane

Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbina - wymiana
Skocz do: