+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 18 19 [20]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 83802 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #285 - Piątek, 14.08.2015, 15:12:10 - NIEPRZECZYTANA »

Inaczej będzie brało na 1 i 2, inaczej trochę na wyższych biegach. Trochę też zależy od temperatury na zewnątrz. Przepływomierz nawet ok, od dołu trochę za małe wskazania, ale nie, że jest zepsuty, po potem już jest dobrze
Zapisane

emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #286 - Piątek, 14.08.2015, 18:21:25 - NIEPRZECZYTANA »

Te wskazania od dołu świadczą że coś się dzieje z przepływomierzem? Mam oglądać się za nowym?
Reszta jest ok? Jak turbo, egr, nieszczęśliwy zawór od gruchy?

A te przeładowania czym mogą być spowodowane?
Zapisane
emswisnia Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Samochód: Ibiza 6K 99r. 1.9TDI EVO1 / Peugeot 207 1.6 HDI

« Odpowiedz #287 - Niedziela, 27.12.2015, 17:39:29 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

Robiąc log statyczny grupy 011 wychodzi na to że posiadam zbyt małe ciśnienie turbo w trybie On
http://vaglog.pl/log_244448.html

Czy ktoś miał już taki problem i spotkał się jak go rozwiązać?
Auto jak na moje odczucie bardzo myśli przy dodawaniu gazu i zmiany biegu.

Dodam prace gruszki od turbo.
https://youtu.be/34PNLRY89wE


Od KYS: Dopisuj się do istniejących wątków!
 Ciągłe zakładanie nowych wątków. Jak poruszyłeś temat turbiny w jednym wątku, to kontynuuj go w tym samym, a nie zakładasz kolejny!
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=10404.msg301170#msg301170
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.12.2015, 19:28:36 wysłane przez KYS » Zapisane
zurek161 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Cordoba SX, 2000, 1.9 TDI ASV

« Odpowiedz #288 - Poniedziałek, 03.04.2017, 12:27:11 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Niestety, auto zaczęło miewać swoje humory, i czasami wpada w nolifea.
Bywa, że nie dzieje się z nim nic, i jedzie aż miło, a czasami wpada w tryb awaryjny. 
Zamieszczam logi dynamiczne. Niestety,podczas ich wykonywania auto łapało błąd, więc mogą być mało miarodajne.
gr.11
http://vaglog.pl/log-011_KcmX9FQ.html
gr. 03
http://vaglog.pl/log-003_tVRL61.html

Może dodam, że rok temu czyściłem turbo, i cały układ od intercoolera, do tego zmieniłem wszystkie węże podciśnienia i zaślepiłem EGR. Auto działało bez zarzutu do momentu, aż zaczął się problem z odpalaniem. Okazało się, że padł przekaźnik 109, po jego zmianie auto przejechało pond 350 km bez żadnego błędu, aż do tamtego tygodnia.

Pozdrawiam.

Zapisane
paf
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Radom

« Odpowiedz #289 - Niedziela, 18.06.2017, 08:15:30 - NIEPRZECZYTANA »

Witam!
Dawno mnie tu nie było(jeździłem innym autem) jednak stałem sie posiadaczem Ibi 1.4 TDI 80 KM 2008. Ogarniam teraz autko, zeby jako tako latało. Nie mam zbyt wielu zastrzeżen jednak:
-na 5 biegu dokładnie przy prędkości 110 km/h zaczyna migać kontrolka świec żarowych i auto nieznacznie traci moc, check engine się nie zapala. Po restarcie kontrolka przestaje migać. Autko pracuje trochą jak SDI, trochę muli.
Błąd z VCDS:
000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 109880 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 2142 /min
                    Speed: 110.0 km/h
                    Load: 79.7 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2203.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1764.6 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0


Udało mi się zrobić dziś log gr 11: http://vaglog.pl/log-011_9167vss.html.
Czy z tak niewielkich danych znawcy mogą coś wywnioskować o problemie?

Zapisane

Pozdro.Paf
jaras1966 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: seat leon 1.9 tdi 90 KM ALH

« Odpowiedz #290 - Piątek, 06.10.2017, 16:08:06 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,  u mnie na zimnym silniku ciągnie tak jak powinien a na ciepłym zamula tzn. do pewnego momentu idzie ładnie tak na pół gazu, potem już nie bardzo. Często przy wyprzedzaniu redukcja do czwartego biegu pedał w podłodze ale czuję że nie ciągnie, popuszczam lekko gaz i znów w podłogę i wtedy zazwyczaj zaskakuje. Parę razy na vagu pokazało przeładowanie turbiny, od pewnego czasu nie ma żadnych błędów ale te zacinki mocy są prawie zawsze na ciepłym silniku. Zrobiłem logi dynamiczne: http://vaglog.com/log-011_S4RyZz.html proszę o ocenę, myślę o regeneracji turbiny. Silnik 1.9 tdi ALH 90KM z 2000 roku.
Zapisane
Dimitr100 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6l

« Odpowiedz #291 - Sobota, 28.07.2018, 09:09:24 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Mam Ibizę po sofcie i paru modach, wszystko pięknie chodziło aż do niedawna , teraz kompletnie auto nie chce jechac, kopci na czarno i duzo pali.
Logi dynamiczne
Grupa 003
http://vaglogi.pl/log-003_XN70ETA.html
Grupa 008
http://vaglogi.pl/log-008_6D486k1.html
Grupa 010
http://vaglogi.pl/log-010_2CwZ9.html
Grupa 011
http://vaglogi.pl/log-011_91535.html


od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum.

Napisano: Piątek, 27.07.2018, 12:38:15


Jest ktoś w stanie sprawdzić te logi ??
Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 [20]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: