+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 201039 razy)
0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #150 - Sobota, 24.11.2012, 17:03:51 - NIEPRZECZYTANA »

dla BS nie wolno ruszac gazu.
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #151 - Niedziela, 25.11.2012, 20:42:08 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie, miałem dzisiaj uszczelnić (skleić) zaworek N75 ale udało mi się zdobyć nowy. Po wymianie, wykasowaniu błędów oraz "przegonieniu" auta, ujrzałem w końcu wyższe prędkości na zegarach (ponad 190 na autostradzie) i nie ma już notlauf`a. Myślałem, że sytuacja będzie identyczna u wuja. Podmieniliśmy ode mnie nowy zaworek, który okazał się troszeczkę inny (kwadratowa wtyczka prądowa). Przerobiliśmy wejście, natomiast VAG oprócz standardowego błędu pokazał jeszcze dwa odnośnie elektrozaworu zaworka N75 :-\
Skleiliśmy szczelnie oryginalny zawór, po wcześniejszym wyczyszczeniu i zrobiliśmy logi dynamiczne. Podczas każdego pomiaru auto łapało tryb awaryjny. Proszę o weryfikację i pomoc w znalezieniu przyczyny: zaworek czy turbo  :-\

Dodam, że sztanga gruszki od turba chodzi leciutko, w pełnym zakresie. Sytuacja dotyczy Audi A3 z 98r, silnik 1.9 TDI ALH 90km (turbina ze zmienną geometrią.
Poniżej załączam dzisiejsze logi:


Grupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105919.html

Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105953.html

Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_105952.html
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 25.11.2012, 22:22:05 wysłane przez widget » Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #152 - Poniedziałek, 26.11.2012, 16:38:18 - NIEPRZECZYTANA »

Jeśli jesteś pewien, że sztanga chodzi prawidłowo (lekko bez zacięć) to posprawdzaj wężyki, ewentualnie spróbuj zamienić N75 z N18. Może czyszczenie zaworka nie przyniosło rezultatów, należy go wymienić. Jeśli gruszka prawidłowo będzie się poruszać w BS (wężyki OK) to wszystko wskazuje na problem z turbiną.


Napisano: Poniedziałek, 26.11.2012, 16:37:06



Dodam, że przepływka jest idealna.
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #153 - Poniedziałek, 26.11.2012, 17:17:39 - NIEPRZECZYTANA »

Ok, lecę robić logi do wujka. Potwierdź proszę dla pewności, na którym bloku obserwować ruchy sztangi gruchy?

Odnośnie mojego Tolka - nie łapie już trybu awaryjnego, natomiast dostałem w prezencie nowy błąd:
17957 - BoostPressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35 - 00 - -  :-\

Wykasowałem, pojeżdżę trochę i zobaczę czy pojawi się ponownie. Jeżeli tak, wykonam u siebie logi dynamiczne.
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #154 - Poniedziałek, 26.11.2012, 17:30:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
17957 - BoostPressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35 - 00 - -  :-\
raczej powinien zniknąc, może przy odłączaniu powstał.
Cytat: widget
Potwierdź proszę dla pewności, na którym bloku obserwować ruchy sztangi gruchy?
Ja ze trzy lata temu walczyłem z turbiną, nie pamiętam, ale na 90% grupa 11 basic settings. Oczywiście na postoju.
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #155 - Poniedziałek, 26.11.2012, 20:38:26 - NIEPRZECZYTANA »

Zrobiliśmy test na 2 autach. W audi sztanga chodzila kilka milimetrow, dopiero po konkretnym rozruszaniu reku cos jakby puscilo  :-\ i ruch byl pelny okolo 2 cm. Podczas jazdy lapie jeszcze notlauf'a, natomiast do odciecia jedzie znacznie lepiej.

W moim Tolku program nie byl w stanie na początku przelaczyc trybu na OFF, dopiero po rozruszaniu sztangi zaczal pracować. Pomimo tego sztanga nie chodzi w pelnym zakresie, poza tym ciężko. Natomiast trybu awaryjnego nie lapie.

Pytanie odnosnie powyzszych przypadków, czy sytuacja dotyczy zapieczenia kierownic w turbo, czy bardziej prawdopodobne jest zardzewienie gruszki? Czy rozruszanie ręką przyniesie korzysci na dluzsza metę, czy konieczna jest jej wymiana (z tego co się orientowalem nie można jej rozebrac).
Dodatkowo zauwazylem, ze nie chodzi mi gaszak od EGR'a. Kolejny zaworek do sprawdzenia... Poswiece ktoregos dnia chwile, wyczyszcze i zaslepie EGR'a.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #156 - Poniedziałek, 26.11.2012, 23:14:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
jeśli to jest log po wymianie nowego zaworka to niestety turbo na stół albo długo nie pożyje..
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #157 - Wtorek, 27.11.2012, 08:19:22 - NIEPRZECZYTANA »

To są logi wykonane w audi z moim nowym zaworkiem N75. Na oryginalnym z audi (czyszczonym) auto jeździ dużo lepiej, tylko lapie ten nieszczesnny notlauf. W srode prawdopodobnie wyjmiemy turbine do czyszczenia.
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #158 - Środa, 28.11.2012, 06:27:11 - NIEPRZECZYTANA »

W kontekście tych wypowiedzi:
Cytat: widget
W audi sztanga chodzila kilka milimetrow, dopiero po konkretnym rozruszaniu reku cos jakby puscilo
Cytat: widget
W moim Tolku program nie byl w stanie na początku przelaczyc trybu na OFF, dopiero po rozruszaniu sztangi zaczal pracować. Pomimo tego sztanga nie chodzi w pelnym zakresie, poza tym ciężko. Natomiast trybu awaryjnego nie lapie.
Wygląda,że kierownice do pucowania. Jak tak będzie pompować turbo to odleci.
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #159 - Czwartek, 29.11.2012, 15:53:07 - NIEPRZECZYTANA »

Dzisiaj od rana walczyliśmy z Tolkiem. Grucha od turba wyjęta, sprawdzona - chodzi pięknie. Sztanga od turbiny również super, wężyki sprawdzone (kilka wymienionych). Wyczyszczony oraz zaślepiony EGR`a, jedynie gruszka do wymiany, bo ma pękniętą membrankę.

Poniżej załączam logi dynamiczne, wykonane zaraz po złożeniu auta:

Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_106442.html

Grupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_106440.html

Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/widget_106441.html

KKKKris rzuć proszę okiem w wolnej chwili czy teraz jest w porządku. Wartości doładowania są o wiele bardziej zbliżone niż wcześniej. Zerknij również na przepływkę czy jest ok?
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #160 - Czwartek, 29.11.2012, 16:44:22 - NIEPRZECZYTANA »

turbo git,
przepływka powoli umiera, od 3k rpm tnie paliwo, spróbuj ją wyczyścić i zobaczymy co to da...
Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #161 - Czwartek, 29.11.2012, 17:18:16 - NIEPRZECZYTANA »

czysc przeplywke
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #162 - Czwartek, 29.11.2012, 20:35:25 - NIEPRZECZYTANA »

Uuu kolejna robota  >:( A czy na testy przepływomierza może mieć wpływ tymczasowe rozwiązanie podłączenia EGR`a? Tzn. Gruszka jest całkiem odłączona, króciec u góry nie jest podłączony. Gaszak przymocowany na stałe otwarcie, a jeden z węzyków podciśnienia, który dochodził do gruszki jest zaślepiony.  :-\ EGR oczywiście u dołu również zaślepiony blaszką do kolektora. Autko jeździ nieźle.
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 29.11.2012, 21:03:51 wysłane przez widget » Zapisane

Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #163 - Czwartek, 29.11.2012, 22:14:35 - NIEPRZECZYTANA »

EGR nie ma wplywu na przeplywke. Najlepiej to jakbys podmienil z kims i zrobil logi, ale powinienes odczuc poprawe na dobrej przeplywce.
Zapisane
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #164 - Czwartek, 29.11.2012, 22:21:28 - NIEPRZECZYTANA »

Z audi A3 1.9 90km ALH będzie dobra?
Kilka postów wyżej wklejałem jej logi i KKKKris potwierdził, że ma dobre parametry. Pytanie czy będzie się nadawała do mnie?
Zapisane

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: