+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2] 3 4 ... 20   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prośba o ocenę logów  (Przeczytany 200994 razy)
0 użytkowników i 20 Gości przegląda ten wątek.
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #15 - Poniedziałek, 28.09.2009, 10:20:48 - NIEPRZECZYTANA »

Dzięki MiroMirass stwierdził podobnie..
Zapisane
lukas_bomba Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT CORDOBA, 1999, 1.9 TDi 110KM AFN

« Odpowiedz #16 - Sobota, 06.03.2010, 16:43:53 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
Bardzo bym prosił o analizę logów. Problem jaki się ostatnio pojawił to "notlauf". Po analizie na VAG-u pojawił się błąd:

Control Module Part Number: 028 906 021 EK
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC  G00SG  1438
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06402
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent

czytając podobne tematy przeanalizowałem wszystko czego ten błąd mógł dotyczyć a mianowicie:
- zawory n75 i n18 sprawne (przełożone z innego i do innego AFN działają, natomiast u mnie dalej pojawiał się dalej wspomniany błąd)
- przepływka zmieniona na nową, oczywiście oryginalną
- przewody ciśnieniowe idące do zaworów n75 i n18 zmienione wszystkie na nowe
- przewody od i do IC ok.

Po skasowaniu błędu zrobiłem logi i chciałbym prosić o przeanalizowanie logów. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi/porady. Poniżej linki do logów. Z góry dziękuję za pomoc pozdrawiam.

Statyczny - kanał 003
Statyczny - kanał 011

Dynamiczny - kanały 003,010,011
Dynamiczny 1 - kanały 003,010,011
Dynamiczny 2 - kanały 003,010,011


od KYS: Może zacznij od sprawdzenia zasad panujących na forum - poszukaj i przeczytaj regulamin.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 06.03.2010, 21:15:16 wysłane przez KYS » Zapisane
Kozak Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wroclaw
Samochód: Skoda Rapid Spaceback 1.2tsi, BMW E46 320D@mirass touring

« Odpowiedz #17 - Sobota, 06.03.2010, 19:03:16 - NIEPRZECZYTANA »

Masz spore niedoladowanie, moze kierownice sie przinaja?

zlap za sztange pod grucha i zobacz czy luzno chodzi.
Zapisane
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #18 - Sobota, 06.03.2010, 20:46:26 - NIEPRZECZYTANA »

Nie tyle niedoładowanie co za wolno wstaje turbo, ciśnienie przekracza 2bary. Nie zacina się czasem grucha?
To samo w BS11. Zmiana wysterowania N75 nie powoduje żadnej zmiany ciśnienia. Jak się wtedy zachowuje cięgno siłownika? Porusza się wogóle?
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #19 - Niedziela, 07.03.2010, 20:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

jak turbo było wymieniane, lub regenrowane to moze źle ustawiona sztanga od gruszki, skóc ją o jeden pełny obrót i zrób logi..
Zapisane
jasiujasiu1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: IBIZA 2001 FL 1.9 TDI ALH

« Odpowiedz #20 - Środa, 17.03.2010, 18:16:37 - NIEPRZECZYTANA »

Serwus!

1) zaobserwowałem że jak silnik jest zimny to na biegu jałowym skaczą obroty. zrobiłem log 003 BS i zauważyłem, że obroty falują jak otworzy się EGR. Dlaczego?

2) powyżej 3000 obr/min szarpie silnikiem...dlaczego?

załączam logi i wykresy

pozdr


od KYS: Scalono.
« Ostatnia zmiana: Środa, 17.03.2010, 21:32:40 wysłane przez KYS » Zapisane
scrabit Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 2001 1.4

« Odpowiedz #21 - Środa, 02.06.2010, 21:55:16 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,

W imieniu mojego kolegi prosze o spojrzeć na logi kanałów 008 i 011  oraz ich analizę... audi a3 rocznik 99 przed liftem silnik AHF 1.9tdi 110km.. trochę nie domaga...
Log (0 - 008)
Log (1 - 011)
proszę o  opinie co jest nie halo... z góry dziękuje

od aboz: Scalone. Szukajka działa bez zarzutów.
« Ostatnia zmiana: Środa, 02.06.2010, 22:07:22 wysłane przez aboz » Zapisane

Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach...
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #22 - Środa, 02.06.2010, 22:30:53 - NIEPRZECZYTANA »

Turbo wogole nie pompuje, auto mocno dymi? tak jakby turbina wogóle nie była podłączona albo spadł gdzieś wąż całkowicie w obwodzie IC...
praktycznie zero ciśnienia, odpięta wtyczka od N75?
poza tym przydała by się dociagnać logi grupy 8 do 4200 conajmniej i wrzucić log grupy 3 bo coś wydaje mi się że przy 3600 przepływka zaczyna ciąć dawkę
Zapisane
scrabit Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 2001 1.4

« Odpowiedz #23 - Czwartek, 03.06.2010, 10:47:09 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm... zacytuje Wam wypowiedzi które padły na innym forum:
na forum golfa:
"wyglada na to ze 011 zrobiliscie w trybie awaryjnym ... 011 do powtorki ..."

na forum audi a3:
""Turbo bardzo słabiutko Ładuje. Niech kolega sprawdzi gruchę i zmienną geometrię łopatek czy chodzą swobodnie. A raczej czy wogule chodzą, bo wydaje mi sę że zapieczone na amen."
"Słabiutko i to bardzo.
Sprawdż też przewód podciśnienia i zawór N75
VAG pokazał jakieś błędy?"
"pewnie, że słabiutko ładuje bo log wykonano w trakcie trybu awaryjnego
Przed logowaniem każdej grupy należy zgasić i ponownie uruchomić silnik aby zresetować tryb awaryjny jeśli przed logami sterownik w ten tryb wszedł (czyli utracił dynamikę a efekt jest taki jakby turbo przestało działać) bo logi wtedy nie mają żadnej wartości aby dokonać ich oceny.
Wykonaj zatem ponownie logi dynamiczne grup 003, 008 i 011 i każdą grupę osobno (czyli tak jak poprzednio wykonałeś) ale już bez trybu awaryjnego - jeśli sterownik silnika złapie tryb awaryjny w trakcie logu danej grupy to tym się akurat nie przejmuj - log będzie wartościowy ale nigdy nie rozpoczynaj logu następnej grupy bez uprzedniego wyłączenia i ponownego uruchomienia silnika."


na forum Ibizy:
""Paliwa nie tnie to przepływka powinna być ok. Ale pedał gazu był cały czas w połozeniu 90%, gdzie te brakujace 10%?? Pedał nie byl do konca wcisniety. Ale jedno co widać baaaardzo dobrze to turbo lezy i kwiczy. Wogóle nic się nie podnosi, nic a nic"
"faktycznie lipa z tym turbem, obstawialbym kierownice lub n75"
"z paliwem wszystko ok poza tym jak Marianoo  mowil ze pedal nie byl wcisniety na 100%, co do turbo to albo padl n75 lub grucha albo jeszcze jakis wezyk po drodze bo praktycznie jest zero reakcji w doladowaniu, przy zacinajacych sie kierownicach turbo zachowuje sie inaczej"

co musiałby znajomy zrobić w tym momencie? nie zauważyłem dymienia...
Zapisane

Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach...
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #24 - Czwartek, 03.06.2010, 21:13:48 - NIEPRZECZYTANA »

ja tam się za mocno nie znam, ale na moje to grucha w turbie jest sprawna, gdyby ona byla zwalona to log ywglądałby inaczej, jeśli faktycznie log był robiony w trybie awaryjnym to jak wyżej, wyłączyć auto i logować od poczatku, jeśli wpadnie podczas logowanie w tryb awaryjny to jeszcze lepiej...

Opisz więcej objawów? Czy  turbina wogole nie pompuje, czy jest tak że w trakcie jazdy przy wyższych obrotach nagle auto przestaje jechać?
Jeśli jest tak od samego poczatku że auto nie śmiga to pierwsze do sprawdzenia wszystkie węża od podciśnienia+zaworek n75 można próbować go reanimować, ale na poczatek podmiana z N18 plus logi i sprawdzenie czy zacznie coś lepiej jechać?
Jeśli to nie pomoże to turbo z auta i komplete czyszczenie, przydatne linki są na forum, wystarczy poszukać...
także logi do poprawki
Zapisane
scrabit Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza 6k2 2001 1.4

« Odpowiedz #25 - Czwartek, 03.06.2010, 22:33:08 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki - przekaże wskazówki znajomemu... autko raz jeździ raz nie tzn. wracając ostatnio żadnych objawów, rozpędził autko do 160... innym razem, przyspieszając przy ok. 120km/h - lekkie szarpnięcie i to była maksymalna jego prędkość... tyle z "relacji" znajomego ;)
Zapisane

Alkohol niszczy skórę - głównie na kolanach i łokciach...
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #26 - Piątek, 04.06.2010, 07:55:26 - NIEPRZECZYTANA »

czyli kolega łapie klasycznego notlaufa... niech robi logi grupy 3...
Jeśli przy poprzednich logach które robił najpierw były logi grupy 8, widać że przy 3600 auto przestało jechać, obcięta została dawka, nie ma loga przepływki wiec nie mam pewności czy ona obcieła dawkę... później w trybie awaryjnym po notlaufie zrobiony log turbo i dlatego tak wyszło...
Niech sprawdzi tą przepływkę (log gr.3) jesli on nie tnie dawki to pozostaje N75 do czyszczenia podmiany, kierwonice w turbo do czyszczenia..
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 04.07.2010, 14:24:49 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.
Mam prosbe aby ktos zobaczyl na moje logi - pacjent to leon asv.
Log (0 - 001,001)
Log (1 - 008)
Log (2 - 001)
Log (3 - 001)
Log (4 - 003)
Log (5 - 004)
Log (6 - 011)
Log (7 - 010)


Auto dziwnie sie zachowuje, jezdzilem troche po autostardzie w piatek (temp ok 34stopnie) i tak do 160 jechal spokojnie,nawet pod 200 podszedl czasami - zeby nie bylo ze go ugotowalem to dystans poa utobanie byl kilka razy po 15km. Po czym jadac normalnie po miescie na 4 biegu wciskam gaz (obroty ok 1600) cos strzeliło i auto przestalo ciagnac... po restracie jechal normalnie az do wieczora, gdy znowu przy niskich obrotach dodalem duzo gazu... bledy jakie zanotowal komp to:
17970 i 17965. W trakcie wykonywania logow nie zlapal bledow jezdzil normalnie i bledy nie wrocily, lecz wydaje mi sie ze autro lekko szarpie przy ok 1500 obrotow przy normalnym dodawaniu gazu...
Jakies pomysly co sie popsulo??
PS. logi robilem 1 raz wiec nie wiem czy sa ok?
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #28 - Poniedziałek, 05.07.2010, 08:01:05 - NIEPRZECZYTANA »

logi gr11 do poprawy... generalnie coś jest mega nie tak z turbiną, nie wiem jak był robiony ten log, czy go wkleiłes "do góry nogami" bo obroty spadają choć ciśnienie sie podnosi, generalnie pierwsza rada t jeżeli turbina jeszcze jest cała, po logu jej żywotność liczył bym w minutach to odpinaj szybko wtyczkę od n75 i jak jeździsz to noga na 1/3 gazu.. na mapie masz 1bar a ona pompuje od 1,5-1,8 gdzie jej żywotność to powiedzmy jakies 1,35max...
podejrzewam że strzeliło gdzieś na wężu od IC, posprawdzaj wszystkei łączenia i czy nie ma nigdzie dziurki, kolejna sprawa to podmiana n75 i porządny log grupy 11...
Zapisane
pakuu1 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Wrocław
Samochód: Byla Cordoba SX AFN... Jest Leon ASV

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 05.07.2010, 19:00:00 - NIEPRZECZYTANA »

kacperix, log 11 bedzie dzisiaj jeszcze raz, wieczorkiem wrzuce :)
co do turbo, to jak tyle pompuje to powinno sie zawieszac co chwile i lapac tryb awaryjny, dzisiaj przejechalem 200km z czego polowa po autostradzi i auto spokojnie ciagnie do 200km/h zarowno na 5 od 2.5tys jak i na dokrecaniu do konca biegow  :-X
dzisiaj zobaczylem jakas plane pod cooolerem ale nie wiemczy to moje, zaparkowalem na sychym miejscu i bede wiedziec czy cieknie...

Napisano: Poniedziałek, 05.07.2010, 17:22:40


Mam nadzieje ze tym razem jest ok :)
Log (0 - 011)
Log (1 - 011)
bledy dzisiaj nie wrocily  :-X 
Zapisane

MOC JEST BOGIEM, PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Strony: 1 [2] 3 4 ... 20   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Prośba o ocenę logów
Skocz do: