+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344662 razy)
0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.
krzycho26 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba, 2000, 1,4 AKK

« Odpowiedz #150 - Piątek, 04.04.2008, 13:30:25 - NIEPRZECZYTANA »

No i zamontowałem central.......w serwisie Seata, koszt 200 PLN. ;D
Zapisane
serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #151 - Środa, 09.04.2008, 22:04:45 - NIEPRZECZYTANA »

w czym tkwi problem jeśli przy użwyaniu pilota otwierają mi sie tylko tylnie drzwi, a przednich jak by nie mial sily podnosić, ponadto jak otwieram kluczykiem to otwieraja się wszystkie zamki poza pasazera z przodu i odwrotnie jesli otwieram od strony pasazera otwieraja sie wszystkie zamki poza zamkiem kierowcy!!!
czy to oznacza ze zamki sa zabrudzone i trzeba je przeczyscic, bo ciezko chodza, czy to w czyms innym tkwi problem?

 zakładanie tematów o tej samej treści w różnych działach!
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #152 - Środa, 09.04.2008, 22:08:29 - NIEPRZECZYTANA »

Opisz dokładnie jaki masz centralny? Jeżeli elektryczny to raczej styki, jeżeli pneumatyczny to prawdopodobnie kwestia ujścia z obiegu... Nie wiem, w kórych rocznikach jakie były montowane, więc staraj się dokładnie opisywać i podpinaj tematy pod istniejące już wątki bo moderatorzy czuwają  ;)
Zapisane

serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #153 - Czwartek, 10.04.2008, 13:21:03 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Opisz dokładnie jaki masz centralny? Jeżeli elektryczny to raczej styki, jeżeli pneumatyczny to prawdopodobnie kwestia ujścia z obiegu... Nie wiem, w kórych rocznikach jakie były montowane, więc staraj się dokładnie opisywać i podpinaj tematy pod istniejące już wątki bo moderatorzy czuwają  ;)

hmm.... z pilota czyli chyba elektryczny, ale otwieram z kluczyka bo mi i tak pilot nie ma sily przednich drzwi otworzyc, słychać tylko bzyk troche zamki drgną i nic:(.
co to znaczy ze kwestia ujścia z obiegu?
i czy czyszczenie zamków cos pomoze czy to kwestia w czyms innym i czy gdzies ktoś takimi pierdołami sie zajmuje i za jakoś nie wielką 100-200 zeta kase by to zrobił bo drażni mnie to nieziemsko:(
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #154 - Czwartek, 10.04.2008, 13:31:38 - NIEPRZECZYTANA »

Z pilota nie znaczy to samo co elektryczny. Sprawdź czy masz w bagażniku pod tapicerką pompkę schowaną w osłonie gąbkowej (przy wlewie paliwa) - jeżeli tak może być to właśnie nieszczelność układy i powietrze podawane przez pompkę nie dociera do wszytkich siłowników w drzwiach czy klapie.
Zapisane

serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #155 - Czwartek, 10.04.2008, 22:37:59 - NIEPRZECZYTANA »

a ja mam taki problem, że centralny nie otwiera mi przednich drzwi, tzn. coś tam drgają zamki bo widać po ich ruchu i odglosach, po nacisnieciu pilota, ale tak jak by nie miały siły żeby wyskoczyć, ewentualnie wskoczyć przy zamykaniu!!!
musze otwierac i zamykac je recznie kluczykiem i tez jest problem bo zamykają sie tylko dzwi w ktore wsadziłem kluczyk a juz drugie przednie tez cosik probuja sie ruszyc ale na tym sie konczy?
nie wiem czy zamek jest elektryczny czy pneumatyczny nie znam sie!!!
moze ktos by doradził co w takim wypadku zrobic?
mam zamiar rozebrać zamki i przesmarować może poprostu zamki sa zapaskudzone i to jest powodem, choć tylnie drzwi i bagaznik dzialaja bez zarzutu tylko te nieszczesne przednie.
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #156 - Czwartek, 10.04.2008, 22:48:15 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=2983.msg99173#msg99173
chyba Cie nie polubie tu :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #157 - Czwartek, 10.04.2008, 23:07:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Cytat: raby

o co chodzi? przecież podpiełem sie tym razem pod odpowiedni watek!!!
czy juz nie moge napisac na dwoch czy trzech watkach?
nie wszyscy spece akurat przeczytaja ten jeden;PP
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #158 - Piątek, 11.04.2008, 05:44:21 - NIEPRZECZYTANA »

Wydaje mi się ,ze w modelu przejściowym był już elektryczny centralny. Mozna to rozróznic na słuch . W elektrycznym słychać siłowniki w drzwiach a w pneumatycznym słychać pompkę z tyłu w bagazniku jak pracuje. Jesli jest Ok to pracuje 3-4 s i momentalnie się wyłącza ,jak ostatni zamek się otworzy lub zamknie.
W elektrycznym wszystkie zamki otwierają/zamykają się jednocześnie.

Uszkodzenie, które opisujesz pasuje do wersji pneumatycznej .
Jesli jest gdzies nieszczelność to pompka ma siłę poruszyć zamki, które są bliżej a ma problem z tymi co są dalej czyli w przednich drzwiach.

1.Uszkodzenie takiego pneumatyka to miałem jak jak sie przetarła gumka na siłowniku przy wlewie paliwa.

2 ....jak sie rozszczelniły siłowniki w przednich zamkach. Uszczelniłem je klejem z glutownicy ;)

3 Trzeba było psiknąć wd40 do pompki ,żeby uszczelnic jej przełącznik
  pneumatyczny
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #159 - Piątek, 11.04.2008, 11:43:08 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: serek
o co chodzi? przecież podpiełem sie tym razem pod odpowiedni watek!!!
czy juz nie moge napisac na dwoch czy trzech watkach?
no jakby to powiedziec? :-\  Nie?
tp jest powielanie tematu na ktory duskusja sie juz rozwinela gdzie insdziej.

Cytat: serek
nie wiem czy zamek jest elektryczny czy pneumatyczny nie znam sie!!!
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3182.msg39801#msg39801
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6223.msg74092#msg74092
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #160 - Poniedziałek, 14.04.2008, 19:13:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Wydaje mi się ,ze w modelu przejściowym był już elektryczny centralny. Mozna to rozróznic na słuch . W elektrycznym słychać siłowniki w drzwiach a w pneumatycznym słychać pompkę z tyłu w bagazniku jak pracuje. Jesli jest Ok to pracuje 3-4 s i momentalnie się wyłącza ,jak ostatni zamek się otworzy lub zamknie.
W elektrycznym wszystkie zamki otwierają/zamykają się jednocześnie.

Uszkodzenie, które opisujesz pasuje do wersji pneumatycznej .
Jesli jest gdzies nieszczelność to pompka ma siłę poruszyć zamki, które są bliżej a ma problem z tymi co są dalej czyli w przednich drzwiach.

1.Uszkodzenie takiego pneumatyka to miałem jak jak sie przetarła gumka na siłowniku przy wlewie paliwa.

2 ....jak sie rozszczelniły siłowniki w przednich zamkach. Uszczelniłem je klejem z glutownicy ;)

3 Trzeba było psiknąć wd40 do pompki ,żeby uszczelnic jej przełącznik
  pneumatyczny

no i mimo Twojej podpowiedzi nadal nie wiem czy to pneumatyczny czy elektryczny, faktycznie cos w bagażniku bzyka kolo wlewu paliwa, ale tak samo bzyka tylko ciszej moze troszke w kazdych drzwiach, wiec ciezlko mi wywnioskowac tym bardziej ze wczesniej nie mialem z centralnym doczynienia, a nie chce mi sie sciagac z tylu wykladniki i szukac bo jest ladnie wlozone na zatrzaski i zaraz to wszystko spapram tam jak zaczne sciagac!!
wiec moze blizej powisz jaki to jest dzwiek z tylu, bo napewno nie trwa 3-4 sekundy tylko ewentualnie jedna!!!
wiec moze kt
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #161 - Poniedziałek, 14.04.2008, 19:43:35 - NIEPRZECZYTANA »

Ostatecznie!
masz zamykany wlew paliwa takim bolcem?
slychac bzyk silnika elektrycznego przy wlewie?
slychac szum - NIE silnik w dzwiach?

Zamek PNEUMATYCZNY
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
serek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM

« Odpowiedz #162 - Poniedziałek, 14.04.2008, 19:51:51 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
Ostatecznie!
masz zamykany wlew paliwa takim bolcem?
slychac bzyk silnika elektrycznego przy wlewie?
slychac szum - NIE silnik w dzwiach?

Zamek PNEUMATYCZNY
hmm:)... sorki ale ostatecznie nic nie zrozumiałem a naprawde chce ustalić jaki to zamek zeby zabrac sie jakoś za niego:) jutro bede u mechanika wyminic rozrzad wiec pewnie mi powie co i jak, ale chce zrozumiec co napisales i nie moge...
co znaczy " slychac szum - NIE silnik w drzwiach?"
no i nie wiem czym sie rozni szum od bzyku i kotry z nich swiadczy o zamku elektrycznym?
:PP
Zapisane

Cordoba '00 1.9 TDI 90 KM
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #163 - Poniedziałek, 14.04.2008, 19:59:29 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: serek
hmm:)... sorki ale ostatecznie nic nie zrozumiałem
bo miales odpowiedziec na te pytania.
Cytat: serek
co znaczy " slychac szum - NIE silnik w drzwiach?"
no i nie wiem czym sie rozni szum od bzyku i kotry z nich swiadczy o zamku elektrycznym?
silnik elektryczny wydaje charakterystyczny dzwiek - bzyk
a szum jest w silownikach (zamek pneumatyczny posiada cylindry na powietrze)
slychac szum, czasami jakies pykanie innych ruchomych czesci zamka.

Inaczej juz chyba nie moge Ci pomoc.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #164 - Poniedziałek, 14.04.2008, 19:59:45 - NIEPRZECZYTANA »

Mówiąc krótko i prosto jak budowa cepa: Zdejmij tapicerkę bagażnika i sprawdź czy masz przy wlewie pompkę w gąbkowatej obudowie...  :eye:
Zapisane

Strony: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: