+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344594 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #135 - Czwartek, 24.01.2008, 08:42:50 - NIEPRZECZYTANA »

Dzis miałem nowa przygodę z centralnym zamkiem w wersji pneumatycznej.
Przestał otwierać :(
Przy okazji wyjąłem zamek od strony kierowcy , przesmarowałem i zaopatrzyłem w folię.
A przyczyna była banalna.
Rozszczelniła się pompka najprawdopodobniej w miejscu gdzie jest taki przełącznik który powoduje,żę raz pcha a raz ssie ;)
Ja to rozbierałem ale na koniec po prostu wtrysnąłem WD40 do otworu którym jest podłaczona do instalacji pneumatycznej.
SPRAWDZENIE  POMPKI
1.Rozłaczamy pompkę od instalacji pneumatycznej
2. uruchamiamy zamykanie/otwieranie.
3 Zatykamy palcem wylot
4 Pompka ma sie wyłaczyć z charakterystycznym kliknięciem przełącznika
   kierunku pompowania.
5 jesli wtrysniecie WD40  nie pomorze i pompka przełacza się OK
  dopiero szukamy nieszczelności w instalacji
  Podejżane moga być obudowy siłowników zamków które sa na zatrzaski.
  Pomaga oblanie ich w newralgicznym punkcie klejem z glutownicy ;)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Moloch54 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Praszka
Samochód: Cordoba 98r 1.8 90KM

« Odpowiedz #136 - Niedziela, 27.01.2008, 15:43:36 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki pozdarawiam  :P


Napisano: Niedziela, 20.01.2008, 14:54:26


Witam maiłem montować nową centralkę, ale udało mi sie zrobić fabryczna ;D i teraz kolejne pytanie zaprogramowałem kluczyk i wszystko ładnie pięknie tylko podczas zamykania jak i otwierania nie mrugają mi kierunkowskazy a chyba powinny, co nie?? i jaka może być tego przyczyna ??
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #137 - Niedziela, 27.01.2008, 19:17:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Moloch54
Witam maiłem montować nową centralkę, ale udało mi sie zrobić fabryczna  i teraz kolejne pytanie zaprogramowałem kluczyk i wszystko ładnie pięknie tylko podczas zamykania jak i otwierania nie mrugają mi kierunkowskazy a chyba powinny, co nie?? i jaka może być tego przyczyna ??
cos mi sie przupomina ze NIE mrugaja. Poszukaj na forum - bylo!
A ja pisalem jak to obejsc.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #138 - Niedziela, 27.01.2008, 23:01:34 - NIEPRZECZYTANA »

bylo na forum po pierwsze musisz miec wyjscie na urzadzenie zewnetrzne w steroniku zamka pozniej kupujesz przekaznik i podlaczasz sie pod kierunki i gra muzyka poczukaj bylo dokladniej opisane
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #139 - Poniedziałek, 28.01.2008, 01:07:44 - NIEPRZECZYTANA »

tu prosze pytac
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1282.msg19807#msg19807
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=4910.msg56746#msg56746
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mszm Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba 1995 1.8 benzyna+gaz automat

« Odpowiedz #140 - Poniedziałek, 18.02.2008, 09:05:31 - NIEPRZECZYTANA »

witam wszystkich,

Cytat: Tracer
SPRAWDZENIE  POMPKI
1.Rozłaczamy pompkę od instalacji pneumatycznej
2. uruchamiamy zamykanie/otwieranie.
3 Zatykamy palcem wylot
4 Pompka ma sie wyłaczyć z charakterystycznym kliknięciem przełącznika
   kierunku pompowania.

Mam pytanie -czy po zatkaniu palcem wylotu pompki ma się ona wyłaczyć od razu?
bo u mnie słychac jak się przełącza ( kierunek pompowania?) przez dłuższy czas lecz nadal pracuje, czy to prawidłowy objaw czy jednak mam uszkodzoną pompkę?
Druga kwestia związana z tematem, podobno istnieje jakiś czujnik który mówi pompce czy zamki sa juz otwarte czy zamknięte aby wyłaczyc pompkę, mógłby ktoś przyblizyć na jakiej zasadzie działa taki czujnik?
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #141 - Poniedziałek, 18.02.2008, 12:16:35 - NIEPRZECZYTANA »

Czujnik zintegrowany z przełącznikiem znajduje się w pompce.
Rozbierz i nasmaruj go albo wtrysnij WD40 przez otwór pompujący na zasysaniu.
jesli sie przełącza i pmpuje dalej to znaczy ,ze jest nieszczelnośc i nie przełączyła sie dokładnie
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 18.02.2008, 12:29:00 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
mszm Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba 1995 1.8 benzyna+gaz automat

« Odpowiedz #142 - Poniedziałek, 25.02.2008, 12:22:34 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
Rozbierz i nasmaruj go albo wtrysnij WD40 przez otwór pompujący na zasysaniu.
jesli sie przełącza i pmpuje dalej to znaczy ,ze jest nieszczelnośc i nie przełączyła sie dokładnie

wtrysnąłem WD40 taj jak radzisz ale nic nie pomogło, żeby było śmieszniej w międzyczasie zamówiłem używaną pompkę na allegro- po podłączeniu daje takie same objawy jak stara to znaczy po zatkaniu palcem wylotu stale się przęłącza lecz nie wyłącza przez jakieś 2 min. Mozliwe żeby ta używana pompka była rozczelniona tak jak i stara, a może jednak pompka jest w porządku?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #143 - Poniedziałek, 25.02.2008, 18:10:20 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mszm
Mozliwe żeby ta używana pompka była rozczelniona tak jak i stara
tak
rozmontuj ta stara i zobacz co sie stalo

jezeli ciagle pompuje przez 2 min to wylacza ja dopiero zabezpieczenie czasowe
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #144 - Poniedziałek, 25.02.2008, 19:16:17 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mszm
zamówiłem używaną pompkę na allegro-
czytaj z taką sama usterką  Ci sprzedali :(
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
krzycho26 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: cordoba, 2000, 1,4 AKK

« Odpowiedz #145 - Sobota, 29.03.2008, 17:05:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam.

Chcę samodzielnie zamontować centralny zamek do mojego auta (jest to oryginalny zestaw do seata) proszę o pomoc w następujących problemach:
1. Czy zamek na zdj. pasuje do mojego seata,
2. Do czego służą 4 gumowe rurki widoczne na zdjęciu,
3. W jaki sposób go zamontować w drzwiach (chodzi mi o to jak to wszystko zamontować).


« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 31.03.2008, 18:25:52 wysłane przez aboz » Zapisane
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #146 - Sobota, 29.03.2008, 17:19:30 - NIEPRZECZYTANA »

krzycho26

1 - nie widać nic na tak małych zdjęciach kilka rzeczy w woreczkach, i jakaś naklejka gdzie rozpoznaję tylko logo Seata

2 - U mnie np mechanizmy w drzwiach napędzane są powietrzem z pompki znajdującej się w okolicach bagażnika - więc te 4 rurki mogą służyć własnie do tego - przydała by się fota samych mechaniznów - nie wiemy czy wychodzą z nich przewody, czy są tam końcówki na które można założyć rurki..

3 - Podziwiam za wiarę w swoje siły... życzę powodzenia jak ci się uda to masz u mnie piwo... ale jak to se montuje to nie wiem... może google - wpisz oznaczenia i coś wyszukasz ??? - nie mówiąc o naszym forum:

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=421.0

pozdr - pochwal się wynikami - życzę powodzenia !
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
Awest Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba '97 GT TDI

« Odpowiedz #147 - Sobota, 29.03.2008, 22:04:28 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
szukalem na forum i nie widze informacji gdzie w cordobie 97 znajduje sie centralka i odbiornik radiowy do centralnego zamka. Mam problem tak jak koledzy z pilotem programowalem i nic, wiec chce poszukac przy centralce - mam nadzieje ze poprzedni wlasciciel jej nie wymontowal  :-\  .
mam centralny pneumatyczny a pompke i jakis zbiornik znalazlem przy wlewie paliwa pod tapicerka w bagazniku.
pozdrawiam
Zapisane
Grzech Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz
Samochód: Ibiza 2000r. 1.4 8V

« Odpowiedz #148 - Sobota, 29.03.2008, 22:21:28 - NIEPRZECZYTANA »

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=1347.0 to czytałeś?
Zapisane
Awest Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Tarnowskie Góry
Samochód: Cordoba '97 GT TDI

« Odpowiedz #149 - Niedziela, 30.03.2008, 12:37:30 - NIEPRZECZYTANA »

Czytalem i nic tam nie pisze gdzie jest centralka radiowa, jeden uzytkownik pyta ale nikt mu nie odpowiedzial.
A moze ktos zrobi fotke jak to wyglada - zaznaczam ze chodzi mi o centralny radiowy (centralka albo sterownik jak zwal tak zwal)  ;)
..... i gdzie ona jeeest  :?:
Zapisane
Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: