+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344373 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
krukowski
Gość



« Odpowiedz #60 - Wtorek, 20.02.2007, 15:40:39 - NIEPRZECZYTANA »

ale co jest dziwne jezeli drzwi sa otwarte i ta pompka jak dzisiaj zwariowala i ryglowala to nie chciala odpuscic sobie i pewnie by otwierala i zamykala az aku by siadl, otworzysz przednie drzwi a ta probouje zamnac i tylko otwiera, zamyka i tak non stoper :/ chociaz o tyle mam spokoj teraz ze mnie nic nie zarygluje w srodku, szkoda gadac nigdy takich problemow nie mialem
Zapisane
SMERU
Gość



« Odpowiedz #61 - Wtorek, 20.02.2007, 15:42:00 - NIEPRZECZYTANA »

3 przewody - plus, masa, impuls włączający (plus chwilowy).
Zmierzyć miernikiem czy jest plus i plus sygnałowy po załączeniu pompki. Jak jet wszystko  w porządku to można odłączoną pompkę podłączyć na krótko do jakiegoś źródła zasilania 12V i sprawdzić czy działa.  :chytry:
Zapisane
krukowski
Gość



« Odpowiedz #62 - Wtorek, 20.02.2007, 15:43:33 - NIEPRZECZYTANA »

mechanikow mam w firmie elektrykow tez i nie wiedza o co chodzi a sa jedni z najlepszych wiec pozostaje tylko Aso, kiedys do aso zadzwonilem to powiedzieli ze normalka entralny zamek i seat nic nowego, niech pan sobie wywali ta pompke i zalozy mechaniczne silowniki itd.... i to ma byc Aso?? chyba musze opchnac te auto :/

[ Dodano: 2007-02-20, 15:45 ]
SMERU,  ale przeciez mowie ze napiecie jest non stop i pompka pracuje i rygluje tylko teraz jakby nic nie wysylalo sygnalu do niej, a jak tylko odepne wiazke kablli od niej podlacze na nowo znow sie dzieje to samo dostaje szalu rygluje otwieta i jak zamknie juz to po 10min  przestaje reagowac, i dziala wszystkio mechanicznie
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #63 - Wtorek, 20.02.2007, 15:55:21 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krukowski"
ale co jest dziwne jezeli drzwi sa otwarte i ta pompka jak dzisiaj zwariowala i ryglowala to nie chciala odpuscic sobie i pewnie by otwierala i zamykala az aku by siadl, otworzysz przednie drzwi a ta probouje zamnac i tylko otwiera, zamyka i tak non stoper :/
wydaje mi sie ze jest zabezpieczenie czsowe przed spaleniem i pewnie dlatego juz niedziala. Jak podepniesz zasilanie od nowa to zacznie dzialac.
Cytat: "SMERU"
3 przewody - plus, masa, impuls włączający (plus chwilowy)

No to jeszcze wyjasnij to ze w dzwiach sa 2 plusy chwilowe a w pompce jeden? :chytry:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krukowski
Gość



« Odpowiedz #64 - Wtorek, 20.02.2007, 16:08:36 - NIEPRZECZYTANA »

Czyli kolejna sprawa nie wyjasniowa w moim aucie heh jak wczesniej bede miec kase to zrobie hehe ale wyglada na to ze rychly moj wyjazd za granice spowoduje przyciagniecie czegos nowego :P hehe

Czyli jednym slowem nie wiecie co to moze byc ?? :chytry:
Zapisane
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #65 - Wtorek, 20.02.2007, 17:50:01 - NIEPRZECZYTANA »

Więc tak, właśnie jestem po lekkiej naprawie centralnego u Kaczmarczyka w seacie (pada mi sterownik w drzwiach od kierowcy) W seacie go odrestaurowali i póki co działa, ale w chwili zamykania drzwi kluczykiem, właśnie w tamtym miejscu syczało.

Dziś jestem na świeżo po wizycie w serwisie mechanicznym
"no name", żeby wszystko piknie hulało, musze wymienić ten sterownik, zamek i takie tam pierdoły, być może u Ciebie tez ten sterownik siadł.

Radzę Ci żebyś podjechał do jakiegoś mechanika-elektryka by Ci to sprawdził, ale nie baw się tym centralnym, najlepiej to odłącz pomkę, bo ją spalisz jeszcze.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #66 - Wtorek, 20.02.2007, 17:54:43 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Doosia"
Więc tak, właśnie jestem po lekkiej naprawie centralnego u Kaczmarczyka w seacie (pada mi sterownik w drzwiach od kierowcy) W seacie go odrestaurowali i póki co działa, ale w chwili zamykania drzwi kluczykiem, właśnie w tamtym miejscu syczało.
a mozesz wyjasnic o jaki sterownik chodzi? Bo z tego co mysle jest tam tylko wlacznik ze stykami mechanicznymi i nic wiecej  :niewiem:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #67 - Wtorek, 20.02.2007, 18:01:11 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Doosia napisał/a:
Więc tak, właśnie jestem po lekkiej naprawie centralnego u Kaczmarczyka w seacie (pada mi sterownik w drzwiach od kierowcy) W seacie go odrestaurowali i póki co działa, ale w chwili zamykania drzwi kluczykiem, właśnie w tamtym miejscu syczało.
a mozesz wyjasnic o jaki sterownik chodzi? Bo z tego co mysle jest tam tylko wlacznik ze stykami mechanicznymi i nic wiecej  
_________________


Nie chce mi się sciągać tampicerki,żeby fotkę zrobić, ale jest to taka kostka, w drzwiach kierowcy, przylegająca do zamka, kolou białego.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #68 - Wtorek, 20.02.2007, 18:10:45 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm.. a moja teoria jest taka: któryś zamek nie odbija do końca ( tak jakby rygiel był cały czas wciśnięty lekko - przy otwartych drzwiach jak chce zamknąc- to się okazuje, że są otwarte i je otwiera - u mnie też się nie da zamknąć centrala przy otwartych drwiaca - próbuje zamknąć i zaraz się otwiera, a u Ciebie jak otworzy, to wydaje mu się, że ktoś naciska przycisk w drzwiach (bo wg mojej teorii on, albo jakaś jego część w środku nie odbiła do końca) i znowu próbuje zamknąć i tak w kółko.. popatrzyłbym, czy cięgła w drzwiach są na miejscu i czy syf jakiś czegoś nie blokuje..
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #69 - Wtorek, 20.02.2007, 18:15:14 - NIEPRZECZYTANA »

Oprócz przełacznika  znajduje się pneumatyczne serwo ,które steruje zamykaniem zamka.
jest to taka puszka z gumowa membraną i zatrzasnietą przykrywką.
Zatrzasnieta jest ona na takich zaczepkach które moga sie ukruszyć .
Ja oblałem to klejem z glutownicy i to uszczelniło  to serwo ;)
Minimalne rozszczelnienie pneumatyki powoduje fixowanie zamka centralnego.
Rozszczelnienie łatwo poznac po tym ze pompka pracuje duzo dłużej niz normalnie po czym sie wyłacza.
ja miałem w pneumatycznym centralnym 2 usterki
1 to ta opisana powyżej
2 to przetarcie gumki uszczelniającej przy serwie wlewu paliwa
   rurka która doprowadza powietrze do tego serwa jest tak poprowadzona ze trze o gumkę która uszczelnia trzpien zamykający klapke i cuda sie dzieja jak ją przetrze tak po 5-6 latach.....
jezeli zamek sam sie zamyka po otworzeniu trza wsiąśc do auta i mu tecznie pomóc w otworzenu.
Moze to pomóc wyczuc miejsce usterki.

Mozna też odłaczyć podejżany zamek a rurke pneumatyki zatkąć .
Jesli to ten to reszta zadziała.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #70 - Wtorek, 20.02.2007, 18:24:57 - NIEPRZECZYTANA »

No właśnie jak byłam u Kaczmarczyka też mi klejem ten strerowniczek oblali, bo był "nieszczelny", ale warto tą część wymienić, bo problem może powrócić, a poza tym,to nie takie drogie to.

Tracer gdzie się znajduję to pneumatyczne serwo ?
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #71 - Wtorek, 20.02.2007, 18:30:53 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli chodzi o serwo zamka to jest z nim zintegrowane i nie wydaje mi się zeby go mozna było kupić oddzielnie.Raczej z całym zamkiem pod pneumatykę.
ja juz mam tak zalane ze 2 lata i chodzi.
jak działa to bedzie ok.
Natomiast serwo klapki wlewu paliwa mozna dostac nz szrotach  VW w cenie 10-20 PLN
i wystarczy z niego podmienic gumkę ,
a rurkę doprowadzającą powietrze trzeba zabezpieczyc zeby już nie tarła o nią.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #72 - Wtorek, 20.02.2007, 19:19:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Doosia"
Więc tak, właśnie jestem po lekkiej naprawie centralnego u Kaczmarczyka w seacie (pada mi sterownik w drzwiach od kierowcy) W seacie go odrestaurowali i póki co działa, ale w chwili zamykania drzwi kluczykiem, właśnie w tamtym miejscu syczało.

Cytat: "Tracer"
Oprócz przełacznika znajduje się pneumatyczne serwo ,które steruje zamykaniem zamka.
jest to taka puszka z gumowa membraną i zatrzasnietą przykrywką.

Doosia, chyba Ci chodzi o to  :chytry:
I zaden z tego "sterownik"
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #73 - Wtorek, 20.02.2007, 21:06:26 - NIEPRZECZYTANA »

Cytuj
Tracer napisał/a:
Oprócz przełacznika znajduje się pneumatyczne serwo ,które steruje zamykaniem zamka.
jest to taka puszka z gumowa membraną i zatrzasnietą przykrywką.

Doosia, chyba Ci chodzi o to  
I zaden z tego "sterownik"
_________________


Może i o to, ale to kosztuję 200 stówki a nie 20 złotych...
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #74 - Wtorek, 20.02.2007, 21:50:13 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Doosia"
Może i o to, ale to kosztuję 200 stówki a nie 20 złotych...

W ASO za bluzg sie placi najwiecej  :mrgreen:
A "strownik" to bym okreslal cos typu: alarm, odbiornik pilota itp. (puszka z elektronika)
Ale dalej nikt nie odpowiedzial:
SMERU napisał/a:
3 przewody - plus, masa, impuls włączający (plus chwilowy)

No to jeszcze wyjasnij to ze w dzwiach sa 2 plusy chwilowe a w pompce jeden?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: