+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344259 razy)
0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #45 - Czwartek, 15.02.2007, 23:42:57 - NIEPRZECZYTANA »

xROnx, NIE
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #46 - Czwartek, 15.02.2007, 23:54:40 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "raby"
xROnx, NIE

krotka i zwiezla odpowiedz :)
ale dlaczego nie podejdzie to? bo moj centr zamek jest na radio a pilot na podczerwien? czy to jest powodem?
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #47 - Czwartek, 15.02.2007, 23:59:44 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "xROnx"
krotka i zwiezla odpowiedz  
ale dlaczego nie podejdzie to? bo moj centr zamek jest na radio a pilot na podczerwien? czy to jest powodem?

O kurcze, zielony chyba jestes (bez obrazy)  ;-)
Nawet jezeli bys mial pilot na radio to i tak inna czestotliwosc.

Wyjscie: kupilc 2-gi sterownik lub alarm z pilotem jaki sobie chcesz i zmienic.

PS nawet oryginalne piloty nie daje sie czasami zakodawac do oryginalnego centralnego, bylo kilka wersji pilota.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
kuczy Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdynia
Samochód: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM

« Odpowiedz #48 - Piątek, 16.02.2007, 07:41:54 - NIEPRZECZYTANA »

Przedmówca ma rację - jeśli masz central starowany pilotem radiowym i to ci działą... to nie ma sensu cokolwiek kombinować z pilotem "Seatowskim" - musiałbyś dokupić oryginalny odbiornik na podczerwień i całą elektronikę seatowską, i znaleść magika który to jeszcze razem zgra...  nie mówiąc o podłączeniu do instalacji

- centralne zamki seata na podczerwień są podłączone w troszkę inne miejsca niż zamki sterowane radiem - różnica jest w sposobie starowania (ilość "kabelków" oraz napięcia) - jak ja montowałem swój central sterowany pilotem radiowym to nawet nie znalazłem tych punktów do których miałem się podłączyć - podłączyłem się do przewodów starowania które idą od zamka w drzwiach. - i i tak uważam za sukces fakt, że wszystko działa bez zarzutu.

Jak dla mnie nie warta skórka za wyprawkę, i nie  widzę specjalnego sensu - szpan że masz oryginalny kluczyk ??? eee... nie podejrzewałbym - jedyna przewaga podczerwieni nad radiem to fakt, że podczerwień trudniej "podsłuchać" ale też wada bo trzeba "celować" na odbiornik, jak "oczko" odbiornika się zabrudzi to może nie odebrać sygnału etc....
Zapisane

Byłe autko: Cordoba '94 1.8i GLX 90KM benzyna A.D.94 - ETRT/ET 18,139 / 17,873 - II Miejsce w klasie A2  - Borsk 2009
Tworzenie stron internetowych
xROnx
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Zielona Góra

« Odpowiedz #49 - Piątek, 16.02.2007, 17:03:07 - NIEPRZECZYTANA »

ah zooo
no to dzieki za wybicie mi tego z glowy.bo znowu bym nakupowal roznych rzeczy a potem plyl sobie w twarz ze wydalem tylko nie potrzebne pieniadze i nie wiem co z tym zrobic.
dobrze miec dobrych kolegow na forum  :ok:
Zapisane

Seat Ibiza '94 1.3 CL i ciagle rosnie:)
krukowski
Gość



« Odpowiedz #50 - Wtorek, 20.02.2007, 14:06:10 - NIEPRZECZYTANA »

Witam
Mam nadzieje ze jakos mi pomozecie bo ja juz nie daje rady, sprawa wyglada nst.: problem z centralnym zamkiem- wczoraj normalnie dzialal dzisiaj schodze rano do samochodu otwieram kluczyky drzwi a tu otwieraja sie tylko te ktore otwieram, pompa powietrzna w bagazniku nawet nie reagowala, no wiec przyjechalem do pracy i zajolem sie samochodem, dobralem sie do pompy w bagazniku od centralnego zamka odl;aczylem ja i podlaczylem, i co sie zdziwilem   centralny zaczal dzialac lecz sprawa wyglada inaczej teraz otwieram dzrzwi po 5 sekundach dzwi sie rygluja automatycznie pompa otwiera i za 5s zamyka drzwi, no wiec sporobwalem odlaczyc aku na 20min dzieje sie to samo, poprosilem mechanikow odemnie z salonu- ford zeby zobaczyli co sie dzieje no wiec dobrali sie do alarmu odlaczyli centralke a tu to samo wiec alarm nie jest zalezny od pompy centralnego, i teraz sprawa wyglada tak zlozyli do kupy, centralny zaczal otwierac i zamykac drzwi jak sa drzwi nie zamkniete to non stop otwiera zamyka otwiera zamyka, zakmniesz drzwi od razu zamyka. Po jakims czasie wchodze do samochodu centralny nie dziala znow, odlaczylem podlaczylem znow to samo otwiera zamyka od razu!!

Powiedzcie mi z czym moze byc problem?? pompa jest sprawna bo nagle by chyba sie nie zepsola jak zamyka i otwiera tylko cos wysyla sygnal zeby po otworzeniu od razu zamykac nigdy nie mialem problemu takiego. Raz zdarzylo sie ze pompa sie zapowietrzyla- po odlaczeniu jej ale po przejechaniu 100km juz dzialalo, Co mam zrobic pomozcie!!
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #51 - Wtorek, 20.02.2007, 14:48:05 - NIEPRZECZYTANA »

Masz komfort? Tzw. domykanie szyb?
No jezeli to nie alarm, na co bym stawail od poczatku to dziwna sprawa.
Podlacz miernik do kabli od pompki i sprawdz co sie dzieje.
Moze to pompka glupieje...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krukowski
Gość



« Odpowiedz #52 - Wtorek, 20.02.2007, 14:56:18 - NIEPRZECZYTANA »

heh nie mam domykania szyb

No ale co tym miernikiem zdzialam? jak podlacze to i tak prad dochodzi bo pompka dziala i pompuje  non stop.

Naprawde dziwna sprawa chyba bede musial sie przejechac do serwisu SEATA ale jak mnie tam skasuja to sie zdziwie :/ najgorsze jest to ze bez centrala nie otworze klapki wlewu paliwa tzn otworzyc otworze ale tego bolca juz nie zamkne, a nadodatek mam zespoty zamek w klapie tzn nie moge wlozyc kluczyka i nawet bez centrala bagaznika nie otwroze ehhh niby bluzg ale denerwuje i to bardzo
Coraz bardziej wykanczaja mnei ten glupoty w tym aucie
Zobacze co sie bedzie dzialo dalej bo na teraz pompa nie dziala w ogole i do bagaznika dostaje sie przez tylne oparcie :) moze znow bedzie to samo co kiedys ze pojezdze jakis czas i samo sie naprawi :) nie wiem poradzcie co zrobic
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #53 - Wtorek, 20.02.2007, 15:06:50 - NIEPRZECZYTANA »

Zamkiem centralnym sterują zamki dzwi przednich.
Ja tez tak mam jak mi przymarznie zamek od strony kierowcy ,bo go jeszcze nie zdołałem przesmarowac w/g instrukcji, to wtedy wchodze przez dzwi pasażera i pociagam
ten bolec od zamka wewnatrz do góry i wtedy zamek juz nie chce sie sam zamknąć.
ja bym sprawdził czy nie przetarła Ci sie gumka trzpienia  serwa  przy otwieraniu wlewu,
bo wtedy spada cisnienie w układzie i  zamki w przednich dzwiach jako najdalej oddalone od pompki nie poruszaja sie w pełnym zakresie.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
krukowski
Gość



« Odpowiedz #54 - Wtorek, 20.02.2007, 15:15:19 - NIEPRZECZYTANA »

Tylko wiesz jak ja siedze w aucie i nagle zamki sie rygluja zaraz po wejsciu i jak zlapie za ten dzyndzel przy przednich dzrzwiach to momentalnie otwieraja sie wszystkie dzrzwi i po 5s znow rygluja sie wszystkie i to wyglada cos takiego ze otwieram dzrzwi, wchodze, pompka cos zaczyna myslec taki jakis dzwiek, bo ja maialem wyciagnieta wiec wszystko slyszalem i po tym jakby 1s myslenia pompka pompuje i rygluje dzrzwi.

A teraz jest tak ze pompka w ogole nie dziala!! dzrzwi otwieram za pomoca kluczyka i otwieraja sie tylko te co mechanicznie przez kluczyk, a pompki w ogole nie slychac jakby nie dzialala, mowie wam kiedys tez tak bylo ale bez tego ryglowania i po przejechaniu 100km znow wszystko dzialalo, gdzie z tym problemem moge sie zglosic ?
A ta gumka jak sprawdzialem jest cala :)
I najdziwniejsze jest to ze teraz jak dostamne sie do niej i jak nie dziala odepne zasilanie podlacze znow i dziala i znow pompuje rygluje i otwiera ehhh nie wiem o co moze chodzic jakby gdzies uciekalo powietrze to by pompowala non stop a tu nie wyglada na to !!
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #55 - Wtorek, 20.02.2007, 15:17:17 - NIEPRZECZYTANA »

Pompka jest na 3 kable? nigdy do niej sie nie dobieralem...
Bo cos mnie nurtuje ale o tym potem... Powinna chyba byc na 4 kable.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krukowski
Gość



« Odpowiedz #56 - Wtorek, 20.02.2007, 15:21:40 - NIEPRZECZYTANA »

JEST NA 3

[ Dodano: 2007-02-20, 15:23 ]
raby, powiem tylko tyle ze jak przelozylem pompke z golfa 3 to w ogole nie dzialala bo ja mam jakas zolta a on mial niebieska :)
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #57 - Wtorek, 20.02.2007, 15:30:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krukowski"
JEST NA 3

No tu mnie cos zastanawia...
Aby dzialala musi miec stala mase oraz dostaje plus zamykajacy lub otwierajacy.
Co dziwne aby sie zamknela musi dostac tylko impuls a pozniej juz sama pracuje do wylaczenia.
Co potrzymuje ta prace pompki wtedy?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
krukowski
Gość



« Odpowiedz #58 - Wtorek, 20.02.2007, 15:35:58 - NIEPRZECZYTANA »

Heh pytanie nie wiem wiesz nie znam sie kompletnie na tym i tylko slyszalem kiedys jedno ze jak bede kupowac seata to zawsze bede miec problem z centralnym no i mam co raz jakies problemy nie wiadomo skad i dlaczego dziala wszystko nagle nie ehh.....

Konkretnie co poradzisz gdzie z tym jechac kogo zapytac itd.... :niewiem:
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #59 - Wtorek, 20.02.2007, 15:39:50 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "krukowski"
Konkretnie co poradzisz gdzie z tym jechac kogo zapytac itd....  
do elektro-mechanika, elektryka samochodowego, speca od alamrow, ASO ale wczesniej zapytac ile chca za diagnoze tego.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: