+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344438 razy)
0 użytkowników i 19 Gości przegląda ten wątek.
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #360 - Środa, 15.09.2010, 20:49:49 - NIEPRZECZYTANA »

orginalny nie bedzie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #361 - Środa, 15.09.2010, 20:51:39 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
orginalny nie bedzie
czemu nie?
wiesz na jakiej zasadzie dziala? mi w leonie wyglada na to ze by pasowal :-\
Cytat: Mathie
I jak rozwiązać sprawę z podświetleniem guzika?
naj mniejszy problem...
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #362 - Czwartek, 16.09.2010, 07:26:03 - NIEPRZECZYTANA »

Jezeli kupisz ori to bedzie mial wyprowadzony pin do podswietlenia, zlapiesz sobie +12 od podswietlenia np z radia, co do podlaczenia, to wiekszosc centralek od zamka ma wyprowadzone piny ktore wysterowywuje sie masa badz plusem do zamykania i otwierania drzwi w razie gdyby np chcialo sie dolozyc alarm, wtedy dodatkowy silownik nie jest ci potrzebny... jak znajdziesz te wyprowadzenia to pod to podlaczysz sobie guzik, jak dokladnie to ci nie powiem bo trzeba by wiedziec czy guzik dziala po prostu na zamkniecie obwodu czy moze jakos inaczej.
Zapisane

joq Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Łomża
Samochód: Seat Cordoba Vario; 1,9TDI; AGR; 2001

« Odpowiedz #363 - Niedziela, 26.09.2010, 06:46:36 - NIEPRZECZYTANA »

Nie chcąc zaśmiecać forum podepnę się pod istniejący temat  :)

W Cordobie mam oryginalny centralny zamek, siłowniki sterowane elektrycznie, pilocik starego typu, niestety klucz przy pilociku złamał poprzedni właściciel, ale oszukując nieco immobilizer udało się go zaprogramować i działa normalnie. Zawodzi jednak siłownik w tylnej klapie (kombi), który wygląda na dokładkę we własnym zakresie. Mam do Was pytanie, czy ktoś może posiada fabryczny centralny w tym aucie i mógłby podrzucić fotkę? Może być też numer części, bo to co pokazuje ETKA to pneumatyk.

Jednak tym co najbardziej mnie interesuje to kluczyk "scyzoryk". Chciałbym sobie zamienić standardowy na taki i  wszystko byłoby OK gdyby nie częstotliwość nadawania, w moim jest 433,92MHz, a na znanym wszystkim portalu aukcyjnym natknąłem się na 433MHz i 434MHz. Wniosek - żaden z nich raczej nie "podejdzie", jeśli się mylę, to proszę o wyprowadzenie z błędu. Jeśli nie, to czy dałoby się jakoś bezboleśnie przepiąć sterownik centralnego od innego Seata? Jaki sterownik obsługiwany jest przez scyzoryk z dwoma przyciskami, a jaki z trzema? Pisząc bezboleśnie mam na myśli bez cięcia instalacji, bo przepinanie kabelków we wtyczce mi nie straszne  ;D Choć jeśli już miałbym iść tą drogą to czemu nie założyć od razu modułu z alarmem, funkcjonalny odpowiednik 6K0 962 258 E, tylko że od innego modelu (jakiego?), który jest sterowany przez scyzoryk.
Zapisane

daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #364 - Wtorek, 19.10.2010, 07:18:49 - NIEPRZECZYTANA »

Witam wszystkich, mam taki problem mianowicie w moim seacie jest zamontowany sterownik "Jamar sterownik radiowy zamka centralnego" piszę na nim jeszcze tylko X10 i nic więcej. Z centralki wychodzi biały kabel, który jest pod syren alarmową.
Wszystko ładnie pięknie, podłączam dziś plus syrenki(12v, 15W) pod biały kabel, a masę pod śrubkę. Uruchamiam zamek i syrenka strasznie dziwnie pika. Coś mi się nie podobało i odłączyłam syrenkę i zbadałam jakie impulsy idą na biały kabel, okazało się że napięcie podczas zamykania wynosi 5,1V a podczas otwierania 4,2V.
Dla pewności czy syrena nie jest uszkodzona podłączyłam ją bezpośrednio do akumulatora i pika jak trzeba. Powie mi ktoś co może być przyczyną tak niskiego napięcia na tym białym kablu ? może trzeba jeszcze coś przed syrenką podłączyć ?



aha, jeszcze jedno pytanie do czego jest to miejsce na zworkę tutaj?
Chciałabym jeszcze wiedzieć dlaczego gdy nacisnę zamykanie na pilocie do zamek zamyka się dopiero gdy auto mrugnie kierunkami. Tak samo przy otwieraniu jest to trochę drażniące gdyż otwieranie samochodu trwa 3-5 sekund.

Serdecznie przepraszam ale przeglądarka mi się zawiesiła i wątek dodał się 2 razy proszę o skasowanie jednego
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 19.10.2010, 07:36:03 wysłane przez daria90 » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #365 - Wtorek, 19.10.2010, 08:05:00 - NIEPRZECZYTANA »

Poszukaj instrukcji od sterownika. Mozliwe ze on tak dlugo dziala.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #366 - Wtorek, 19.10.2010, 08:24:55 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdź czy pod obciążeniem masa Ci nie odjeżdża ;)
Zapisane
daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #367 - Wtorek, 19.10.2010, 13:14:34 - NIEPRZECZYTANA »

testowałam z masą z zapalniczki i niestety dalej niskie napięcie ma ktoś może schemat tego sterownika albo mi powie jak podłączyć poprawnie tą syrenkę ?
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #368 - Wtorek, 19.10.2010, 13:22:01 - NIEPRZECZYTANA »

testowałam z masą z zapalniczki i niestety dalej niskie napięcie ma ktoś może schemat tego sterownika albo mi powie jak podłączyć poprawnie tą syrenkę ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic754569.html
może to będzie pomocne :?:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #369 - Wtorek, 19.10.2010, 13:30:57 - NIEPRZECZYTANA »

niestety, widziałam już ten temat wcześniej i nie ma tam nic pomocnego :(
Zapisane
NE0MAN Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Częstochowa
Samochód: Ibiza 1.9TDI 2000

« Odpowiedz #370 - Piątek, 03.12.2010, 11:33:52 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Was,
Proszę o pomoc...

Mój centralny reaguje na pilot ale muszę kilka razy naciskać np. na otwarcie w pilocie aby drzwi kierowcy się otwarły, cały czas słysze jak chodzi mechanizm ale dopiero po kilku naciśnięciach drzwi się otwierają.
Drzwi pasażera otwierają się odrazu, ale znowuż jak zamykam to drzwi kierowcy zamykają się za pierwszym razem a drzwi pasażera po kilku nasiśnięciach (widzę jak dzyndzelek męczy się i po trochu opada w pozycję zamknięcia).

Dzisiaj nawet miałem taki problem że nie mogłem wysiąść z auta od środka od strony kierowcy, dopiero trzebabyło pociągnąć za klamkę od zewnątrz...

Zastanawiam się czy to może być wina siłowników czy jakiegoś innego mechanizmu?
Mój samochód to ibiza TDI z 2000r.

Z góry dziękuję Wam za pomoc, pozdrawiam!


od KYS: Mało jest tematów o problemach z centralnym zamkiem :?:  Proponuję poczytać co jest na forum z uwzględnieniem tego wątku.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 03.12.2010, 12:04:59 wysłane przez KYS » Zapisane
daniels81
Gość



« Odpowiedz #371 - Piątek, 03.12.2010, 11:52:44 - NIEPRZECZYTANA »

szukajka się kłania to raz dwa podpinaj się pod istniejące tematy
Zapisane
dj.skorpion88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Okolice Białobrzeg i Grójca
Samochód: Seat cordoba vario 2000r 1.6 AKL 101psi

« Odpowiedz #372 - Piątek, 03.12.2010, 20:21:23 - NIEPRZECZYTANA »

przesmaruj zamek bo się zaciera
Zapisane

daria90 Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Toruń
Samochód: seat ibiza, 1997, 1.4

« Odpowiedz #373 - Czwartek, 09.12.2010, 13:36:11 - NIEPRZECZYTANA »

Witam, wszystkich mam kilka pytań dotyczących elektryki w Ibizie 97:

1. Który kabel w bocznym słupku (tam gdzie idzie wiązka kabli) dostaje napięcia po zapłonie ? lub gdzie najłatwiej podłączyć się do kabla, który dostaje napięcie po zapłonie.
2. Włącznik krańcowy drzwi jest sterowany masą czy plusem?
3. W jakim miejscu najbezpieczniej zamontować syrenkę alarmową ?
4. Lepszy wg was jest czujnik ultradźwiękowy czy mikrofalowy ?

Ślicznie dziękuje wszystkim z góry za odpowiedź.
Zapisane
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #374 - Czwartek, 09.12.2010, 14:55:05 - NIEPRZECZYTANA »

1.Skrzynka bezpieczników ktory kabel to nie wiem ale chyba zaden choc nie jestem pewny(trzeba naklowac)
2. Masa
3. Pod maska gdzie CI sie zmiesci
4. Bez znaczenia jak dla mnie
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: