+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344535 razy)
0 użytkowników i 16 Gości przegląda ten wątek.
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #345 - Środa, 25.08.2010, 19:55:33 - NIEPRZECZYTANA »

 wiele razy probowalem i nic
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #346 - Czwartek, 26.08.2010, 07:23:14 - NIEPRZECZYTANA »

A na pewno dobra masz procedure? Jezeli jej dzialal u niej a u ciebie sie nie programuje to w takim razie moze to i centralka, a czy przy programowaniu kluczyk miga tak jak powinien??
Zapisane

kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #347 - Czwartek, 26.08.2010, 10:40:18 - NIEPRZECZYTANA »

tak, mruga chyba piec razy i potem powinien sie zamknac zamek a tak sie nie dzieje
procedure mam z forum wzieta
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Marian Mężczyzna
Jam Vario't
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: WML
Samochód: Vario '01

« Odpowiedz #348 - Piątek, 27.08.2010, 21:41:55 - NIEPRZECZYTANA »

hmmm krańcówki drzwi masz dobre?? Krańcówka maski?? Tak strzelam, sprawdź je
Zapisane

Tam gdzie kończą się pomysły, ja zaczynam tworzyć
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #349 - Sobota, 28.08.2010, 04:59:29 - NIEPRZECZYTANA »

"hmmm krańcówki drzwi masz dobre?? Krańcówka maski?? Tak strzelam, sprawdź je" co to sa te krancowki maski i drzwi a sprawdze
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #350 - Niedziela, 29.08.2010, 19:29:47 - NIEPRZECZYTANA »

"hmmm krańcówki drzwi masz dobre?? Krańcówka maski?? Tak strzelam, sprawdź je" co to sa te krancowki maski i drzwi a sprawdze

Jak otworzysz drzwi to masz takie czarne gumki wystające w słupku karoserii, odpowiadają między innymi za gaszenie i zapalanie podsufitki.



Pod maską, obok zbiornika z płynem chłodniczym masz taki przycisk, jak maska się zamknie to go wciśnie i alarm rozpoznaje to. Otwierasz maske, przycisk się zwalnia i zaczyna się dyskoteka ;)
Zapisane

kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #351 - Poniedziałek, 30.08.2010, 20:24:24 - NIEPRZECZYTANA »

przed chwila patrzylem na te krancowki drzwi i sa chyba sprawne, bo gdy je docisne to swiatla mi w podsufitkach gasna, lecz nie dopatrzylem sie gdzie sa pod maska ale wydaje mi sie ze sa ok
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
toczi18 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Toledo '95, 1.6

« Odpowiedz #352 - Sobota, 11.09.2010, 20:30:13 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
mam problem z fabrycznym centralnym zamkiem w seacie toledo I z '95 roku.
Gdy przekręcę kluczyk, pompka zaczyna działać i wszystkie drzwi się zamykają. Jednak problem jest z ich otworzeniem. Po przekręceniu kluczyka w drugą stronę pompka dalej wysysa powietrze, jak gdyby chciała drzwi zamknąć i wtedy coraz ciężej przekręcić kluczyk.
Natomiast jeśli przekręcę i przytrzymam kluczyk w pozycji otwierania to pompka zasysa przez jakąś chwilę a potem słychać kliknięcie i pompka pompuje powietrze otwierając wszystkie drzwi. Po otwarciu znów słychać to kliknięcie. Zauważyłem też, że pompuje dłużej przy otwarciu, niż przy zamknięciu.

Jeśli dobrze rozumuję, pompka dostaje zbyt krótki impuls zamknięcia i wysysa powietrze tak, że drzwi się zamkną ale nie słychać tego kliknięcia, które prawdopodobnie przełącza pompkę na otwieranie. Co jest odpowiedzialne za długość impulsu? Jak można ten problem rozwiązać?

Przy okazji chciałbym zapytać jak podłączyć pod C.Z. alarm z otwieraniem z pilota? Słyszałem, że w niektórych autach np. otwieranie steruje masą, a zamykanie plusem lub na odwrót. Czy w moim przypadku także?
W centralce alarmu oba sygnały sterujące to +


Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam


Od aboz: Dopisuj się do istniejących wątków i korzystaj z wyszukiwarki
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 12.09.2010, 16:18:37 wysłane przez aboz » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #353 - Niedziela, 12.09.2010, 17:09:09 - NIEPRZECZYTANA »

Masz nieszczelnośc w układzie i dlatego pompka długo pompuje i sie nie przełącza.
Ta pompka ma w srodku minus a steruje ną "+" pojawiający sie na zaciskach zewnetrznych bo są 3 w zalezności czy zamyka , czy otwiera na jednym.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Mathie Mężczyzna
Seatomaniak
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Leon '07 1.9 TDI BXE

« Odpowiedz #354 - Środa, 15.09.2010, 19:40:18 - NIEPRZECZYTANA »

Mam w Ibizie nieoryginalny centralny zamek z alarmem i gnębią mnie 2 problemy. Pierwszy z nich to że posiadam przycisku do zamykania drzwi ze środka. Czy istnieje możliwość podłączenia owego guzika? Druga sprawa brak centralnego zamka w bagażniku. Dostaję szału jak za każdym razem muszę zamykać kluczykiem czy ta sprawa jest również do rozwiązania?

Zapisane

Seat Ibiza 6L 1.4 16V --> Seat Leon 1P 1.9 TDI
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #355 - Środa, 15.09.2010, 20:04:54 - NIEPRZECZYTANA »

wszystko jest do rozwiazania
1 trzeba dac plusa na zamkniecie, i plusa na otwarcie czyli przelacznik kolyskowy 2 pozycyjny z 0 w pozycji neutralnej
2 trzeba wymienic klamke na taka co miala centralny i zamienic wkladki no i oczywiscie pociagnac dodatkowy silownik z ktorychs drzwi
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #356 - Środa, 15.09.2010, 20:11:01 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Mathie
Pierwszy z nich to że nie posiadam przycisku do zamykania drzwi ze środka. Czy istnieje możliwość podłączenia owego guzika?
da sie to podlaczyc, a rygielkiem nie da sie zamykac?
*chyba nie tam mialo byc :-\

Cytat: Mathie
Druga sprawa brak centralnego zamka w bagażniku.
wszystko sie da... mozliwe ze bedzie konieczna wymiana zamku, poszukaj na forum

Napisano: Środa, 15.09.2010, 21:10:23


nakladka  :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
uszek Mężczyzna
OOOO
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko / Rzeszów
Samochód: Audi A8 4.2 40V 310KM+2x Seat Cordoba 1.4 AEX

« Odpowiedz #357 - Środa, 15.09.2010, 20:21:50 - NIEPRZECZYTANA »

a ja bylem pierwszy:P i bardziej konkretny
Zapisane

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....<br />CCCO A8 4.2 40V 310KM<br />
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #358 - Środa, 15.09.2010, 20:43:08 - NIEPRZECZYTANA »

bo ja zmuszam do myslenia i szukania a nie wszystko na tacy
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Mathie Mężczyzna
Seatomaniak
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Leon '07 1.9 TDI BXE

« Odpowiedz #359 - Środa, 15.09.2010, 20:46:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: uszek
przelacznik kolyskowy 2 pozycyjny

Dobra. Ale ja bym chciał kupić oryginalny przycisk do ryglowania i go podłączyć. Tylko nie mam zielonego pojęcia jak wygląda gniazdko. Czy dało by się to zrobić na konektorkach ewentualnie zostaje szukanie ori wtyczki. I jak rozwiązać sprawę z podświetleniem guzika?
Zapisane

Seat Ibiza 6L 1.4 16V --> Seat Leon 1P 1.9 TDI
Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: