+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344400 razy)
0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.
ANETA Kobieta
Świeżak
Offline Offline



Samochód: LEON 2002 1.9 TDI

« Odpowiedz #300 - Poniedziałek, 28.09.2009, 12:20:41 - NIEPRZECZYTANA »

Witam,
jestem szczęśliwą posiadaczką Seata Leona :P i mam mały kłopot...
nie działa centralny zamek (nie mogę otworzyć z kluczyka) i odkąd pojawił się ten problem to automatycznie doszły inne np. nie otwierają się elektr.szyby, nie ma wewnętrznego światełka - u góry, nie sygnalizuje (pikaniem:-))) po wyłączeniu silnika o wyłączeniu świateł, poza tym od czasu do czasu wariuje kontrolka od bagażnika, że niby jest otwarty ?
Może ktoś pomoże kobiecie i doradzi , gdzie szukac usterki. :-[

Pozdrawiam
Aneta
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #301 - Poniedziałek, 28.09.2009, 16:25:02 - NIEPRZECZYTANA »

bezpieczniki sprawne?
wyglada jakby bylo cos nie tak z wiazka dzwi :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #302 - Poniedziałek, 28.09.2009, 22:08:43 - NIEPRZECZYTANA »

Jesli często otwierana była tylnia klapa to potrafią popękać przewody na styku klapa nadwozie.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
katopo Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba, 1999 rok, 1.9 TDi

« Odpowiedz #303 - Czwartek, 01.10.2009, 11:31:13 - NIEPRZECZYTANA »

baterie wymieniłem i nic.
jak bym chciał wymienić sterownik to to by się nadawało:
http://moto.allegro.pl/item749819630_sterownik_seat_ibiza_cordoba_skoda_fabia_octavia.html


a czy wcześniej nie idzie sprawdzić czy stary sterownik (który był wymieniany przez poprzedniego właściciela) czy jest do niczego czy to może coś innego.
Zapisane
olszaniak Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Ibiza '01, 1.9 TDI AGR

« Odpowiedz #304 - Czwartek, 01.10.2009, 12:04:11 - NIEPRZECZYTANA »

Siemano  , mam ibize z 2001r . I jest pewien problem , mianowicie mam centralny zamek fabryczny . Podchodze do auta otwieram , dzrzwi od kierowcy otwieraja sie (to juz jest + ) ;) lecz drzwi od pasazera(dodam ze auto 3D)  nie. Kieds było tak ze jak drugi raz nacisnołem przycisk otworz na kluczyku lub ten obok otwierania elektrycznych szyb to drzwi sie otwierały. Problem polega na tym iz teraz cos sie stało ze musze niekiedy po 7 razy naciskać i wtedy sie otwieraja. Nie zawsze 7 , niekiedy 3-4 . Ale to i tak jest denerwujące. Moze ktos wie jaka jest tego przyczyna ?
Zapisane
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #305 - Sobota, 03.10.2009, 15:25:42 - NIEPRZECZYTANA »

Witam klubowiczów Potrzebuje pomocy jestem posiadaczem vario 1,9tdi 99r z pneumatycznym zamkiem centralnym. Ale może od poczatku jak kupiłem autko to okazało się ze pilocik w kluczyku był niesprawny i można było otwierac tylko kluczem aby centralny chodził, Wiec jakieś 2 lata temu zamontowałem uniwersalna centralke i podpiołem ją według schemaciku pod złacze w drzwiach kierowcy Wszystko chodziła az do teraz gdy centralny raz dział raz nie, :( przelutowałem wszytkie podłaczenia centaralki a tu pompka zaczeła wariowac raz otwiera i zamyka zarazem, nastepnie zamyka i cały czas pompuje  :evil:  Innym razem wogle nie reaguje na impuls z pilota. Poszedłem po sposób i odpiołem całkiem centralke i pomyślałem teraz to powinnien działąc tak jak dawniej czyli z kluczyka a tu dupa >:(  Stąd moje pytanie niech mnie ktoś poprawi jak sie myle Podpinam centralke uniwersalna w przewody i ona za posrednictwem centralki orginalnej steruje zamykiem wiec moze orginalna padła i tak sie zachowuje Gdzie szukac orginalnej centrali i jak ona wygląda Można ja całłkowicie wypiąć i zastapic uniwersalną Czy może nie ma centralki jest tylko pompka z 3 przewodami 2 + i masą na srodku i wewnatrz niej jest układ sterujacy??? sam juz nie wiem PROSZĘ O POMOC bo nie mam zamiaru kombinowac np na stacji paliw z otwieranie klapki
 
Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
Zgredek
Użytkownik

Offline Offline




« Odpowiedz #306 - Sobota, 03.10.2009, 17:37:36 - NIEPRZECZYTANA »

Z obiawów jakie podajesz to przyczyną może być nieszczelnośc w układzie pneumatycznym centralnego zamka. Więcej poszukaj na forum , było już trochę o tym.
Zapisane
ipc13 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: Cordoba Vario TDI AFN

« Odpowiedz #307 - Sobota, 03.10.2009, 17:53:39 - NIEPRZECZYTANA »

Tak tylko dlaczego czasami wogóle nie trybi jakby był nieszcelność to by długo popował ale działąła by za kazdym razem (a tu coś ze sterowaniem) czy ta pompka ma jakis własny moduł sterujacy do którego idzie sie dobrac czy moze szukac gdzies centralki ale gdzie?? :-\  Więc poki co odrzucam neiszczelność skupiłbym sie bardziej na sterowaniu Najbardziej zastanawia mnie dlaczego po odłaczeniu centralki uniwersalnej nie chce działac nawet z kluczyka  :'(
Zapisane

Cordoba Vario TDI AFN
140KM 305Nm Po czipsie:)
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #308 - Niedziela, 04.10.2009, 07:27:20 - NIEPRZECZYTANA »

Jak jest nieszczelnośc, to pompka nie przełacza sie i potem nie pracuje na np zamknięcie.
100% to nieszczelnośc.
Jesli masz siłownik przy wlewie paliwa to wyjmij go i dokładnie obejżyj taką kolorową gumkę uszczelke na trzpieniu zamykającym.
Rurka która doprowadza do niego air potrafi ta gumkę przetrzeć...
Mozna też rozebrać na złaczu i zaślepić.

Jesli nie to to potrafią się rozszczelić siłowniki zamków którym odpadają zatrzaski.
Trzeba je oblać klejem z glutownicy.
Mnie odpadły przy przednich.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
tomek88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bieruń
Samochód: Cordoba Vario, 97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #309 - Piątek, 09.10.2009, 22:02:39 - NIEPRZECZYTANA »

zadam pytanie z innej beczki moim centralu jest przewód do mrugnięcia migaczami tylko gdzie sie z nim podłączyć żeby przy zamykaniu mrugnęły( do włącznika awaryjnych)
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #310 - Piątek, 09.10.2009, 23:16:55 - NIEPRZECZYTANA »

zadam pytanie z innej beczki moim centralu jest przewód do mrugnięcia migaczami tylko gdzie sie z nim podłączyć żeby przy zamykaniu mrugnęły( do włącznika awaryjnych)
Najlepiej do przekaźnika od awaryjnych.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
tomek88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bieruń
Samochód: Cordoba Vario, 97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #311 - Sobota, 10.10.2009, 07:42:38 - NIEPRZECZYTANA »

tylko może jaśniej do którego pinu w przekaźniku
Zapisane
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #312 - Sobota, 10.10.2009, 09:14:50 - NIEPRZECZYTANA »

tylko może jaśniej do którego pinu w przekaźniku
Dokładniej to do pinu cewki przekaźnika  :P
Jak nie masz oznaczeń na przekaźniku to niestety musisz sprawdzić, które piny są od cewki a które od zestyku przekaźnika - z pamięci nie podam.
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
tomek88 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Bieruń
Samochód: Cordoba Vario, 97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #313 - Niedziela, 11.10.2009, 08:09:31 - NIEPRZECZYTANA »


a z centralnego wychodzi tylko jeden kabel do migaczy, czyli bezpośrednio do lampy nie mogę podłączyć
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #314 - Niedziela, 11.10.2009, 14:01:36 - NIEPRZECZYTANA »

To podziel go na 2 przekaznikami lub diodami i podłączysz do kabli od świateł. Np w lewym progu są kable.
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: