+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344866 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
mister76 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: ibiza 1999 1,4mpi

« Odpowiedz #255 - Piątek, 10.04.2009, 12:10:30 - NIEPRZECZYTANA »

Dodam jeszcze ze podczas zwiechy zamka nie działa przełącznik przy drzwiach.

Napisano: Piątek, 03.04.2009, 13:50:04


Dodam jeszcze ze podczas zwiechy zamka nie działa przełącznik przy drzwiach.

Awaria została usunieta. po wyczeszczeniu zamka w drzwiach i dogieciu odpowiedno blaszek przy tym styczniki w zamku problem znikił. przyczyna tego problemu było to ze podczas zamykania przyginały sie dwie blaszki i blokowało przekaznik.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #256 - Piątek, 10.04.2009, 16:15:04 - NIEPRZECZYTANA »

W zamku pneumatycznym nie ma przekazników(do 08.2009). Pompka jest sterowana bezposrednio ze styków zamków.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
mistasz
Gość



« Odpowiedz #257 - Czwartek, 23.04.2009, 20:32:40 - NIEPRZECZYTANA »

No i mnie tez dopadło:)
Przy zamykaniu pompka chodzi dużo dłużej. W zamku drzwi kierowcy uszkodzona membrana siłownika pneumatycznego. Membrana ma 2 mikropęknięcia. Macie jakiś sprawdzony patent aby to zakleić a nie uszkodzić membrany? Próbowałem klej do dętek ale on nie łapie tej gumy. To co wyczytałem to nowej membrany osobno nie dostanę, chyba że coś się zmieniło.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #258 - Niedziela, 26.04.2009, 04:20:26 - NIEPRZECZYTANA »

jest taki klej Uniflex podobny do kropelki ale techniczny.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
mistasz
Gość



« Odpowiedz #259 - Niedziela, 26.04.2009, 07:33:13 - NIEPRZECZYTANA »

Znalazłem go na Allegro http://www.allegro.pl/item598182992_super_klej_uniflex_t40_20g_cyjanowo_akrylowy.html
Dzięki i pozdrówka
Zapisane
fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #260 - Sobota, 16.05.2009, 19:01:42 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam taki problem mianowicie że jak otwieram lub zamykam drzwi z pilota  to wszystkie zamki sie zamykają lub otwierają oprócz od strony kierowcy wogule nie reagują w czym problem tkwi???? :?: 
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
nicram Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '00 1.6 ALM

« Odpowiedz #261 - Sobota, 16.05.2009, 21:03:13 - NIEPRZECZYTANA »

Jak sprawdzic silownik klapy? BO nie zamyka mi klapy tylko i nie wiem czy to wina silownika czy instalacji. Jakie napiecie podac na styki w silowniku ?
Zapisane

burbur Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Gdańsk
Samochód: Cordoba Coupe '01, 1.9TDI 110KM; Ford Focus 2,0tdci

« Odpowiedz #262 - Sobota, 16.05.2009, 21:09:59 - NIEPRZECZYTANA »

Jak sprawdzic silownik klapy? BO nie zamyka mi klapy tylko i nie wiem czy to wina silownika czy instalacji. Jakie napiecie podac na styki w silowniku ?
Takie jak w instalacji w samochodzie 12V. Najprostrzy sposób wymontować siłownik i podłączyć go na krótko do akumulatora jak zadział to znaczy że jest dobry a usterki trzeba szukać w instalacji.
Zapisane
tkoczi Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gliwice
Samochód: Ibiza 6K, 1.9 TDI

« Odpowiedz #263 - Sobota, 16.05.2009, 21:41:40 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam taki problem mianowicie że jak otwieram lub zamykam drzwi z pilota  to wszystkie zamki sie zamykają lub otwierają oprócz od strony kierowcy wogule nie reagują w czym problem tkwi???? :?: 

W siłowniku.
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #264 - Sobota, 16.05.2009, 23:47:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: fofel85
witam mam taki problem mianowicie że jak otwieram lub zamykam drzwi z pilota  to wszystkie zamki sie zamykają lub otwierają oprócz od strony kierowcy wogule nie reagują w czym problem tkwi???? :?: 
Najprawdopodobniej zamek do wyjecia i wyczyszczenia..

Cytuj
Jak sprawdzic silownik klapy? BO nie zamyka mi klapy tylko i nie wiem czy to wina silownika czy instalacji. Jakie napiecie podac na styki w silowniku ?
Glowy nie dam ale jak wszystko w samochodzie pewnie chodzi na 12V, wiem ze normalne zamki napewno sa na 12, co do silownika klapy to nie wiem. Sprawdz moze kable w miejscu gdzie wchodza do klapy bo wiem ze w tych starszych cordobach byly z tym problemy..
Zapisane

fonfel Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: krakow/okolice niepołomic
Samochód: toledo II 1999/2000 1.8 20V AGN taki był teraz MPK Kraków

« Odpowiedz #265 - Niedziela, 17.05.2009, 00:33:52 - NIEPRZECZYTANA »

dzięki wielkie dzis za to sie zabieram rozkręcimy zobaczymy
 
Zapisane

"...Do? przodu wciąż jedź,niech to będzie credo Twe...!"

SEAT Auto Emocion
maciek844 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kłodzko
Samochód: Leon FR '07, 2.0 TDI BMN

« Odpowiedz #266 - Wtorek, 19.05.2009, 12:24:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: fofel85
rozkręcimy zobaczymy

Miałem podobny kłopot tylko jeszcze nie chodził brzęczyk od świateł i drzwi ogolnie świrowały.
W zamku zabrudzeniu uległy mikrowyłączniki (w sumie jest ich chyba 4) i pojawiły sie zimne luty.Po wyczyszczeniu i przelutowaniu chodzi jak nowy....
Zapisane
technogood Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krasnyjork
Samochód: Toledo II ARL 1.9 TDI

« Odpowiedz #267 - Czwartek, 28.05.2009, 17:22:51 - NIEPRZECZYTANA »

Ludziska mam problem z pilotem kupiłem na allegro taki sam jak ten mój niedziałający założyłem nowe baterie, zaprogramował się bez problemu przy użyciu Vag-a ale mam z nim problem bo nie działa właściwie tj. położę go to dioda na nim świeci cały czas i rozładowuje mi baterie. Pomoże ktoś gdzie szukać problemu?
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #268 - Piątek, 29.05.2009, 00:27:44 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdz miernikiem czy nie masz zwartego przycisku ktoregos, badz czy cos innego gdzies nie zwiera. Jak go wyjmiesz z obudowy i na krotko podepniesz baterie to tez swieci caly czas? Moze zawilgotnial?
Zapisane

technogood Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krasnyjork
Samochód: Toledo II ARL 1.9 TDI

« Odpowiedz #269 - Piątek, 29.05.2009, 15:56:56 - NIEPRZECZYTANA »

A jak potraktuję go WD-40 nic mu się nie stanie? Słyszałem że są jakieś specyfiki do mycia elektroniki. obejrzałem  go dokładnie i nic nie znalazłem niepokojącego. A jak złożyłem to jak nim obracam to w pewnym momencie zaczyna świecić dioda tak jakby coś się przekręcało i robiło zwarcie. Może dałoby się to jakoś wypłukać?
Zapisane

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: