+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 36   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z centralnym zamkiem  (Przeczytany 344642 razy)
0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #165 - Poniedziałek, 14.04.2008, 20:02:38 - NIEPRZECZYTANA »

Mówiąc krótko i prosto jak budowa cepa: Zdejmij tapicerkę bagażnika i sprawdź czy masz przy wlewie pompkę w gąbkowatej obudowie...  :eye:
albo jeszcze prosciej:
zdejmuj gume ktora widac po otwarciu dzwi (ida w niej kable)
jezeli jest tam rurka (cos jak do paliwa ale ciensza)  to zamek jest PNEUMATYCZNY
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #166 - Poniedziałek, 14.04.2008, 20:03:18 - NIEPRZECZYTANA »

Pompka raczej przy kole zapasowym pod blaszaną pokrywą.
Mnie się wydaje ze w przejściówce z 2000 jest elektryczny zamek centralny.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #167 - Poniedziałek, 14.04.2008, 20:11:27 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: raby
masz zamykany wlew paliwa takim bolcem?
Tu bym polemizował.
Zapisane

heartless Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Olsztyn
Samochód: Ibiza '94 AAZ

« Odpowiedz #168 - Poniedziałek, 14.04.2008, 20:21:59 - NIEPRZECZYTANA »

cholercia - nie wiem jak u Was, ale mój pneumatyczny wydaje dźwięk jak pompka akwariowa z dawnych czasów... ( takie: prrrrrrrrr.... :D ) i za nic nie da się go pomylić z elektrycznym (mangetycznym) zamkiem. Poza tym drzwi, klapa i wlew paliwa zamykają się nierównocześnie.. jedne po drugich - kolejności nie sprawdzałem, ale wyraźnie widać i słychać, że nierówno..
Zapisane

Ibiza 1,9 TD (AAZ) '94                               
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #169 - Poniedziałek, 14.04.2008, 20:25:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: heartless
elektrycznym (mangetycznym) zamkiem
jakim magnetycznym znowu? :o
magnetyczny to masz silownik do otwierania klapy lub "dzwi bez klamek" (nie masz napewno)
Cytat: heartless
słychać, że nierówno..
normalne (wyjasnione) ale nie od razu rozpoznasz ze nie rowno
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
adi Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Toruń miasto aniołów
Samochód: Seat Cordoba 1994r 1.4 60KM

« Odpowiedz #170 - Wtorek, 29.04.2008, 13:49:19 - NIEPRZECZYTANA »

Mam założony centralny zamek na pilota,ale bez migania kierunkowskazu. Jak można podłączyć te kierunkowskazy do tej centralki. Gdzie najlepiej się wpiąć? Proszę o pomoc. Pozdrowionka.
Zapisane

adi-CORDOBA 1.4 94r.60KM
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #171 - Wtorek, 29.04.2008, 14:06:00 - NIEPRZECZYTANA »

Gdzieś już chyba widziałem ten temat - będą klapsy od modów...  ;D
Napisz coś więcej odnośnie modułu centralnego, nie każdy ma wyjście na kierunki  :eye:
Zapisane

KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #172 - Wtorek, 29.04.2008, 14:08:55 - NIEPRZECZYTANA »

Najlepiej podłączyć kierunki do odpowiednich wyjść z centralki.

Odpowiedź na poziomie pytania, nikt nie jest jasnowidzem. Napisz co to za alarm, jakiś schmat podłączeń, wtedy coś pokombinujemy. No i mile widziane posłuchać ciągle upominających kolegów i uzupełnić profil - iluletnie autko, jaka buda?
Zapisane

adi Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Toruń miasto aniołów
Samochód: Seat Cordoba 1994r 1.4 60KM

« Odpowiedz #173 - Wtorek, 29.04.2008, 16:17:43 - NIEPRZECZYTANA »

witam dokładnie nie wiem co to za moduł ale na opakowaniu pisało  blow car system 1646
w opakowaniu były 4 szt. siłowników centralka i 2 piloty. na jednym siłowniku było 5 kabli a na reszcie po 2.widziałem jak gościu to zakładał a że miałem już centralny zamek fabryczny zamykany na kluczykto z centralki poobcinał prawie wszystkie kable zsstawiając dwa które podpiął do fabrycznego centralnego zamka. pozdrowionka
 :evil:
Zapisane

adi-CORDOBA 1.4 94r.60KM
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #174 - Wtorek, 29.04.2008, 16:25:08 - NIEPRZECZYTANA »

Może jakieś opisy przewodów są na centralce, albo w instrukcji montażu?
Zapisane

widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #175 - Wtorek, 29.04.2008, 16:33:48 - NIEPRZECZYTANA »

Zrób skan schematu to wszystko się wyjaśni  8)
Zapisane

Mike Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1.4 `97 AEX

« Odpowiedz #176 - Sobota, 03.05.2008, 14:11:29 - NIEPRZECZYTANA »

Posiadam 5 drzwiowe autko bez centralnego zamka co zaczęło być trochę uciążliwe.
Na allegro znalazłem aukcję na której można kupić zestaw do samodzielnego montażu.
http://moto.allegro.pl/item357052316_alarm_centralny_zamek_4drzwi_prawdziwa_promocja_.html

Zastanawiam się czy ten czy inne produkty są ok i czy działają bez zarzutów.
Cena jest atrakcyjna, doliczając robociznę i programowanie pilotów taka instalacja nie kosztowałaby mnie za dużo.

Ciekaw jestem co sądzicie o czymś takim. Może ktoś z Was montował to u siebie.
Z góry dzięki za wszystkie opinie.

edit by daniels: scalone, używaj prosze opcji szukaj ;)
« Ostatnia zmiana: Sobota, 03.05.2008, 15:08:45 wysłane przez daniels » Zapisane

taz Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Nisko
Samochód: Psytt 3BG '02, 1.9TDI/Mitsubishi Pajero III '02, 3.2 DID

« Odpowiedz #177 - Sobota, 03.05.2008, 14:19:36 - NIEPRZECZYTANA »

Ja mam założony alarm tez od stiga ale ten model http://moto.allegro.pl/item351119457_alarm_pelna_opcja_czujniki_antynapad_centr_4drzwi.html   z syreną która ma własne zasilanie (dostaniesz to u nich).
Jesli chodzi o samą cetralke to jest jeden w nich problem, ale to można pominąć.
Łatwa instalacja, piloty sie bardzo łatwo programuje wiec to mozna nawet dziecku dac do zrobienia ;)
Mam go juz pół roku i zadnego problemu.
Dużo funkcji, tani zestaw - nie warto sie zastanawiac, trzeba zamówic :angel:
Zapisane

:google:
Mike Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Ibiza 1.4 `97 AEX

« Odpowiedz #178 - Sobota, 03.05.2008, 14:40:22 - NIEPRZECZYTANA »

Alarm niezłej jakości już posiadam, więc kupiłbym raczej siłowniki bez alarmu.
Znajomy elektryk ujednolici mi piloty tak że i z tym nie będzie problemu.

Zastanawiałem się jedynie czy siła 4kg tutaj wystarczy, widzę jednak że tak :)
Zapisane

mszm Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba 1995 1.8 benzyna+gaz automat

« Odpowiedz #179 - Wtorek, 20.05.2008, 08:51:07 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Tracer
czytaj z taką sama usterką  Ci sprzedali

okazało się, że pompka pomimo objawów które opisałem jest jak najbardziej sprawna! winna okazał się poluzowana rurka w przejściu prawych drzwi, co ciekawe drzwi te były praktycznie nie używane więc nie sprawdziłem ich szczelności co powinienem zrobić już  na samym początku.. tak więc sprawdzajcie rurki w przejsciu drzwi jeżeli macie problem z centralem (minutowa sprawa)!

niestety to nie koniec moich przygód z centralnym, okazuje się że po zamknięciu centralnego mam otwarty zamek bagaznika i na odwrót przy otwartym centralnym mam zamkniety bagażnik, (działa jakby na odwrót), gdybym miał elektryczny domyśliłbym się, że odwrotnie są podłączone przewody ale mam przecież pneumatyk który albo dmucha albo zasysa, więc podłaczyć odwrotnie się nie da.. (?) rozebrałem zamek i wygląda z grubsza OK, o co chodzi? może ktos ma jakiś pomysł?
Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 36   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Alarmy, Piloty, Centralne zamki» problem z centralnym zamkiem
Skocz do: