+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Gaśnie na zimnym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gaśnie na zimnym  (Przeczytany 22485 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Zaleś
Gość



« Odpowiedz #15 - Wtorek, 07.11.2006, 17:22:45 - NIEPRZECZYTANA »

Silniczek krokowy raczej nie bo u mnie był na komputerze sprawdzany i działa prawidłowo.
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #16 - Niedziela, 12.11.2006, 20:11:44 - NIEPRZECZYTANA »

Na bank cewka.
Ja miałem tak,że mialem problemy z odpalaniem, jak raz nie wyczulem kluczyka i zaktrótko probowalem odpalić to potem musialem długo pilować rozrusznikiem. Az w końcu w ogole nie moglem odpalic. Okazalo się ze cewka padla ( przy 95000km)
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #17 - Niedziela, 12.11.2006, 20:24:36 - NIEPRZECZYTANA »

a która kupiłeś w zamian? bo są beru za 140PLN, jakieś chińskie podróbu za 90pln ale one ponoc po 3tyg padają.. i ostatnio widziałem jakieś firmy amerykańskiej Wells za 140PLN (2lata gwarancji) i zastanawiam się czy wziąć beru czy tego wellsa
Zapisane
kaszeszczuk Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Elbląg
Samochód: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz

« Odpowiedz #18 - Niedziela, 12.11.2006, 20:28:58 - NIEPRZECZYTANA »

Widze, że piszesz prawde:)
Zgadza się, że chińskie padają, bo mi również padła po ok 5tyś km, ale o tym nie wspominałem, dobry elektryk polecił mi BERU i taką też mi zamontował. Narazie ok. 3000 tyś i odpala pięknie.
Zapisane

Audi a6 2,4v6 2000r.
wcześniej: Cordoba 1.6 SXE '98 AEE + gaz
Rene Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Skoda Octavia II 2.0 FSi

« Odpowiedz #19 - Niedziela, 12.11.2006, 21:36:39 - NIEPRZECZYTANA »

U moich rodziców w Cordi 1,6 '98 objawy były prawie identyczne. Aż w końcu auto nie odpaliło. Przyjechał serwis Seata i okazało się, że cewka. Wymienili na oryginalną używkę (100PLN) + koszt dojazdu serwisu (50 PLN za 90 km).
Zapisane

Skoda Octavia II 2.0 FSi Elegance

scorpion1234
Gość



« Odpowiedz #20 - Wtorek, 05.12.2006, 16:04:13 - NIEPRZECZYTANA »

A ja mam ten problem nadal
Silnik pracuje nierówno lub nawet gaśnie i nie bardzo reaguje na pedał przyspieszenia tylko w jakimś niedużym zakresie temperatury (mysle ze 50-60 stopni)
Zaraz po odpaleniu chodzi dobrze i pali idealnie oraz po nagrzaniu do tych 80-90 stopni tez chodzi idealnie

Więc na VAG okazało sie że sonda lambda na gazie i na benzynie pokazuje cały czas 0.00
więc chyba nie bardzo dobrze ?????  
Czujnik temp dobry (mechanik powiedział że jak padnie czujnik temp to ciezko odpalic na cieplym silniku)

A co do sondy powiedzial że tak na gazie moze byc z nią że jak wymieni na nową to i tak za jakis czas znow tak bedzie ... ale jak rozwiazac problem tego szarpania narazie nikt niewie ... :-/ mam zostawic na dluzej zeby byl zimny i sie przyjrzą
Zapisane
ecik Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Gliwice
Samochód: Seat Ibiza 97 1.4 AEX

« Odpowiedz #21 - Środa, 30.09.2009, 20:30:27 - NIEPRZECZYTANA »

Stary czujnik temperatury na vag pokazywał 60 stopni na goracym silniku z wlaczajacym sie naprzemian wentylatorem, po wymianie czunika temperatury i adaptacji przepustnicy gdy silnik jest zimny nie zapala jak wczensiej (nie jest to to co było przed wymiana czunika) i gdy obroce kierownica zgasnie, po ponownym odpaleniu zdarza sie ze przez dwie trzy sekundy chodzi jakby na 3 cylindry. Potrafi zgasnac lub zachustac silnikiem raz lub dwa po opaleniu do 2 min, pozniej jest zwamy.Nie dzieje sie to za kazdym odpaleniem.
Juz po adaptacji przepustnicy u mechanika po opaleniu cieplego silnik nie odpalił tak gwaltownie i szybko jak powinien, tymbardziej ze był caly czas cieply.

co to moze byc?
Zanacze ze nie dzieje sie to zawsze i czujnik temp. nowy jest z zołtą obwodka.

... i jak reka odjal... nic mu juz nie dolega... moze ibiza miala jakis okres ;) u znajomego w polo z AEX tez tak bylo przez kilka odpalen na zimnym silniku, zapomnial o tym do momentu gdy powiedzialem mu o swoim problemie.


od KYS: Używaj "szukajki"!
« Ostatnia zmiana: Piątek, 02.10.2009, 22:08:00 wysłane przez ecik » Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #22 - Wtorek, 29.05.2012, 16:12:50 - NIEPRZECZYTANA »

siemka, mam problem. ostatnio po odpaleniu auta chodzi chwile i albo gasnie albo nie. nie gasnie jak mu przygazuje. dzis odpaliłem izke właczyłem wycieraczki i zgasł. Gdzie szukac, jaka przyczyna?
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 29.05.2012, 18:56:03 - NIEPRZECZYTANA »

Masz gaz?
Zapisane
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #24 - Środa, 30.05.2012, 05:46:49 - NIEPRZECZYTANA »

nie, motor napedza benzina
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #25 - Środa, 30.05.2012, 08:41:46 - NIEPRZECZYTANA »

kamil   sprawdzales  swiece -kopulka -cewka + moze  byc  filtr paliwa  zapchany
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
kamilbd Mężczyzna
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/57957-keep-o
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wrocław-okolice
Samochód: Seat Ibiza 1.4 mpi 2001

« Odpowiedz #26 - Środa, 30.05.2012, 13:53:26 - NIEPRZECZYTANA »

pierwsze chyba musze cewke sprawdzic, bo coś mi sie wydaje ze sie rozszczelniła. Gy odpale i cofam to praktycznie gasnie auto(dziej sie głownie gdy jest duza wilgotnosc)
Zapisane

Zimaaaa brrrrrr
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Gaśnie na zimnym
Skocz do: