+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbinka mi eksplodowała
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Turbinka mi eksplodowała  (Przeczytany 17114 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Sloik77 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: 3miasto
Samochód: Altea 2.0 TDI BKD - 172 KM

« Odpowiedz #15 - Środa, 28.05.2008, 20:33:15 - NIEPRZECZYTANA »


Według mnie zawiódł człowiek, zły montaż + soft = 2 tygodnie eksploatacji.
Moja turbinka kręci się bardzo dobrze. Mam teraz 65 tys. km i widzę że lekko się zaczyna pocić.  Mechanik powiedział, że to normalne. A turbina lekkiej pracy nie miała.
Zapisane
johnnygdansk
Gość



« Odpowiedz #16 - Środa, 28.05.2008, 20:40:33 - NIEPRZECZYTANA »

soft był od nowości, ostatnio była tylko drobna modyfikacja wiec myślę ze to nie wina softu. Bardziej prawdopodobne jest to że była zle zamontowa lub wadliwa fabrycznie
Zapisane
miczigen Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba 1.4 75KM 2004 Fresc BBY + LPG

« Odpowiedz #17 - Środa, 28.05.2008, 20:47:19 - NIEPRZECZYTANA »

Zastanawia mnie jedno - czemu musisz czekać aż tydzień czasu na auto
Zapisane
johnnygdansk
Gość



« Odpowiedz #18 - Środa, 28.05.2008, 20:49:05 - NIEPRZECZYTANA »

bo ASO musi uzyskać akceptację wymiany turbiny od iberii no i do tego muszą sprowadzić turbo, a w międzyczasie jest weekend...
Zapisane
miczigen Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba 1.4 75KM 2004 Fresc BBY + LPG

« Odpowiedz #19 - Środa, 28.05.2008, 20:52:09 - NIEPRZECZYTANA »

Kiepsko trochę długo, no ale mus to mus
Dobrze że jest gwara, ciekawe ile następna przeżyje ??
Zapisane
Sloik77 Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: 3miasto
Samochód: Altea 2.0 TDI BKD - 172 KM

« Odpowiedz #20 - Środa, 28.05.2008, 21:57:01 - NIEPRZECZYTANA »

szkoda samochodu a taki fajny silnik???
« Ostatnia zmiana: Środa, 28.05.2008, 22:01:34 wysłane przez Sloik77 » Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #21 - Środa, 28.05.2008, 23:01:41 - NIEPRZECZYTANA »

Heja wtrace 3 gr bo ostatnio ja tam grzebalem... :o
Auto niby seryjne a mialo softa bez wiedzy własciciela !!!!! (Kaszubowscy)
Tuner dziwne ustawil mapy paliwa na max na szczescie nie znalazl jednej mapy ktora ograniczala dawke...wiec niby chips ale gowno jechal a palil sporo -turbina na 2539mbar ustawiona poszla po 3mc jazdy
Przyjechalo do mnie na poprawke, brak orginału albo chociaz zblizonej wersji wiec ciezko bylo ale udalo sie to poprawic. Dawke dalem ciut wieksza ale turbo na 2450mbar ustawilem (jest to sprawdzone bezpieczne ustawienie tej suszarki) i tyle pompowala- poszla po 3 dniach  :'(  :'(

Mysle ze albo wadliwy egz albo przy montazu na sucho zalozyli....dziwne ze polecialy uszczelniacze od strony wydechu bez wielkiego bum. Te turbiny jesli rozwalaja sie od cisnienia to w bardziej spektakularny sposob :)
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #22 - Czwartek, 29.05.2008, 07:47:30 - NIEPRZECZYTANA »

A moze sie komus przewod olejowy z lekka przygielo?
Zapisane

Tominator
Gość



« Odpowiedz #23 - Niedziela, 01.06.2008, 08:12:36 - NIEPRZECZYTANA »

Musi być jakiś problem ze smarowaniem turbiny zapewne bo jeżeli program jak rob mowi nie był totalnie *nieudany to innego wyjscia nie widze, w wady fabryczne tez raczej nie wierze z uwagi ze to nie pierwszy raz a prawdopodobienstwo ze dwie turbiny mialy wady fabryczne jest bardzo niskie, mozliwa tez opcja montazu bez zalania olejem, ale cos mi sie wydaje ze od poczatku wtedy turbina powinna buczec, gwizdac itp :-\


notatka by punchoo

* - masz problemy z językiem Polskim ??? Może zamienisz ten wyraz na bardziej kulturalny - bo dostałem zgłoszenie nadużycia wulgaryzmu. Albo poprawisz albo Cię nagrodzimy znowu dodatkami ?!

puncho aleś Ty się cnotliwy i świętobliwy zrobił :rotfl:
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 01.06.2008, 17:01:52 wysłane przez Tominator » Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #24 - Niedziela, 15.06.2008, 08:33:15 - NIEPRZECZYTANA »

No i jak, zrobili ci to auto do porzadku?
Zapisane

johnnygdansk
Gość



« Odpowiedz #25 - Niedziela, 15.06.2008, 19:57:11 - NIEPRZECZYTANA »

Auto odebrałem tydzień temu, wymienili turbine i katalizator, bo duzo oleju sie do wydechu dostało. Jak na razie auto sprawuje sie dobrze zrobiłem ok 1000 km i jest spokój, na początku troche kopciło olejem- ale to pewnie wypalały sie resztki oleju z wydechu. Jeżdzę na razie spokojnie ez butowania. Zobaczymy co dalej. Najsmieszniejsze ze w serwisie powiedzieli ze jednak to nie moja wina, prawdopodobnie turbo miało jakąś wadę :rotfl:
Zapisane
spons Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Siewierz
Samochód: Ibiza TDI+ 170KW

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 15.06.2008, 21:27:53 - NIEPRZECZYTANA »

Po 1000km juz sie tam wszystko ulozylo, teraz nic tylko meczyc poki gwarancja jeszcze jest ;D
Zapisane

dymek Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: SEAT ALTEA 2.0 TDi

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 19.08.2012, 11:42:24 - NIEPRZECZYTANA »

witam mam podobny problem do kolegi jonnygdansk. 2 razy w ciągu miesiąca oddawałem turbo do regeneracji do ASO i po 4 tygodniach i przejechaniu około 2000tys kilometrów znowu zauważyłem małe plamki oleju na tylnej klapie tylko tym razem samochód nie kopci na biało. oleju nie ubywa i płynu chlodzącego tez nie.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Turbinka mi eksplodowała
Skocz do: