+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z odpalaniem na zimnym silniku  (Przeczytany 39743 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #30 - Sobota, 25.07.2015, 08:17:18 - NIEPRZECZYTANA »

Może paliwo ci się cofa lub zapowietrza układ
Zapisane

roniester Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2006 2.0TDI 140km

« Odpowiedz #31 - Sobota, 25.07.2015, 11:58:24 - NIEPRZECZYTANA »

hmm,rozumiem.i co jesli to co piszesz jest powodem?co mogę zrobić samemu?
?
co zrobic jesli tak jak piszesz np.paliwo sie cofa?
co mogze jeszcze byc przyczyną tego problemu ktory opisalem wyzej?
« Ostatnia zmiana: Sobota, 25.07.2015, 13:04:32 wysłane przez roniester » Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #32 - Niedziela, 26.07.2015, 10:37:15 - NIEPRZECZYTANA »

Spróbuj zrobić tak, że po tych kilku dniach jak stoi, to włącz zapłon, poczekaj np około 30s i wtedy próbuj zapalić.
Zapisane

roniester Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2006 2.0TDI 140km

« Odpowiedz #33 - Niedziela, 26.07.2015, 16:00:30 - NIEPRZECZYTANA »

rozumiem,a co jesli to nie pomoze?
sprobuje jeszcze  przekrecic zaplon i poluzowac srubkę ktora mam na obudowie gdzie znajduje sie filtr paliwa
to wydaje mi sie śruba do odpowietrzania,jak m i wyleje troche olejem napedowym to moze sie odpowietrzy(jeśli zapowietrzony)
może wymienić filtr paliwa?wymienialem okolo 8 miesiecy temu.
z gory dziek ize jestes pomocny!
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #34 - Niedziela, 26.07.2015, 17:02:40 - NIEPRZECZYTANA »

Nic nie luzuj, włącz zapłon, poczekaj te 30s i spróbuj odpalić. 2.0TDI chyba nie było na pompie wtryskowej, więc to silnik na pompowtryskach. Jak zostawisz włączony zapłon na dłuższy czas, to pompka w baku wytworzy wyższe ciśnienie i jeżeli to np cofające się paliwo itp, to powinien odpalić szybciej
Zapisane

roniester Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2006 2.0TDI 140km

« Odpowiedz #35 - Niedziela, 26.07.2015, 18:07:51 - NIEPRZECZYTANA »

 zrobilem tak jak mowisz i auto odpala ale  rano jezdzilo wiec tak odpala bez problemu gorzej jak postoi 3 dni max to tak sie dzieje.
Zrobilem tak ,że żona przekrecila  zaplon w aucie a ja poluzowalem ta srubke i nic nie wylalo sie kazalek jeszcze kilka razy wlaczyc wylaczyc zapolon i po drugim razie bylo slychac takie psikniecie,jak powietrze uciekajace i za  trzecim razem psiklo znow i wycieklo troszke ropki  wtedy dokrecilem ta śrubke.i pozniej zapalilem i git.no ale tak jak powtarzam jak postoi 3 dni to wtedy jest problem,chyba ze teraz sie ochladza u nas 8 stopni w nocy wiec im zimniej moze bedzie gorzej:/  hhmmm mysle nad  kupnem i zalozniem nowych swiec zarowych moze jakas przepalona ?...jakie swiece polecisz do 2.0 tdi altea 103 140km?
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #36 - Niedziela, 26.07.2015, 18:52:45 - NIEPRZECZYTANA »

Świece grzeją jak temperatura bodajże cieczy chłodzącej jest mniejsza niż 5 stopni Celsjusza.
Zapisane

roniester Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2006 2.0TDI 140km

« Odpowiedz #37 - Niedziela, 26.07.2015, 20:34:03 - NIEPRZECZYTANA »

rozumiem,czyli nie swiece...to co bys jeszcze poradzil?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #38 - Niedziela, 26.07.2015, 21:59:14 - NIEPRZECZYTANA »

z twojego opisu wynika ze cofa sie paliwo a teraz poszukaj przyczyny...
Masz cos podobnego na przewodzie paliwowym miedzy filtrem a silnikiem?
http://allegro.pl/audi-80-b4-1-9-td-tdi-zawor-zaworek-zwrotny-i5406700674.html
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
roniester Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2006 2.0TDI 140km

« Odpowiedz #39 - Poniedziałek, 27.07.2015, 12:18:54 - NIEPRZECZYTANA »

Raby hmm...raczej nie mam takiego czegos....tu podsylam Ci zdjecia silnika może coś dojrzysz i poradzisz...Dzieki wielkie za zainteresowanie !
Tu fotko silnika,
co bys radził jesli paliwo sie cofa?

pozdrawiam
http://zapodaj.net/ad262c857b805.jpg.html
http://zapodaj.net/cb10f57f2a164.jpg.html
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #40 - Poniedziałek, 27.07.2015, 12:21:58 - NIEPRZECZYTANA »

Zdejmij ta pokrywke z filtra i sprawdz czy to szczelne jest
niestety nie wiem gdzie jest ten zaworek w 2.0 TDI, w 1.9 na przewodzie paliwa obok filtra
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
aboz Mężczyzna
Music my saviour
Prezes

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Była Cordoba Vario '01 AUA 1.4 16V DXK, jest VW Jetta 07 BLS

« Odpowiedz #41 - Poniedziałek, 27.07.2015, 14:02:46 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: roniester
niestety nie wiem gdzie jest ten zaworek w 2.0 TDI,
prawdopodobnie na pompie.
Zapisane
roniester Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Altea 2006 2.0TDI 140km

« Odpowiedz #42 - Poniedziałek, 27.07.2015, 18:19:08 - NIEPRZECZYTANA »

hmm tylko teraz pytanie gdzie jest pompa?
i co z tym zaworem jak go zlokalizuje?
mam zamowiony filtr paliwa wiec
wymienie  i tam bede mial w zestawie uszczelkę nowa wiec moze to pomoze?
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #43 - Poniedziałek, 27.07.2015, 19:23:33 - NIEPRZECZYTANA »

Możesz spróbować. Pompa jest w baku (albo bardzo blisko niego)
Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #44 - Poniedziałek, 27.07.2015, 19:28:31 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: roniester
niestety nie wiem gdzie jest ten zaworek w 2.0 TDI,
prawdopodobnie na pompie.
W baku czy tandemowa?
A moze znowu cos przebudowali w 2.0 ?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Skocz do: