+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 ... 7 8 [9]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Brak mocy  (Przeczytany 95713 razy)
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Doosia Kobieta
Zgaga
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: już nie :( Ibiza '01, 1.4 MPI/ teraz:Toyota Avensis '05, 2.0

« Odpowiedz #120 - Poniedziałek, 17.10.2011, 22:01:05 - NIEPRZECZYTANA »

Nie Twój to co się martwisz.
Zapisane

Szukam ósmego koloru tęczy Tosia
brian1906 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: był gips i połamane kości, był Leon 2002 1.9 TDi ASV 110 HP, jest Leon 2003 1,9 TDI 110 HP w takim samym kolorze :D

« Odpowiedz #121 - Piątek, 18.11.2011, 14:54:21 - NIEPRZECZYTANA »

Mam pytanie co to tematu, szukając i czytając to co jest zamieszczone nie do końca znalazłem rozwiązanie na mój problem. Z tego co tutaj piszecie to objawy utraty mocy są od początku na niższych biegach i małych obrotach a ja mam zupełnie odwrotnie. Na 1, 2, 3 ciągnie jak odkurzacz i nie mam problemu z mocą a silnik wkręcam na ok 4000 obr/min problem pojawia się dopiero wtedy jak zmieniam na 4 wtedy kręci się do 3000-3200 obr na min i koniec, zupełnie tak jakbym zdjął nogę z gazu nie wyduszę z niego więcej. Macie jakieś pomysły co to tego bo ja już nie mam siły dopiero odebrałem auto od mechanika (uszczelka pod głowicą) hmmm. Jak ktoś ma namiar na fachowca w Krakowie to dajcie znać :)
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #122 - Piątek, 18.11.2011, 15:42:39 - NIEPRZECZYTANA »

Łapiesz tzw notlauf. Przy około 120km/h prawda?
Poszukaj "Turbina przeładowuje" "Tryb awaryjny".
Zapisane
ingeen Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Warszawa
Samochód: Cordoba 99r., 1.9 TDi

« Odpowiedz #123 - Niedziela, 08.01.2012, 12:34:11 - NIEPRZECZYTANA »

Witam ponownie,
Kilka postów wcześniej opisywałem mój problem z turbo. W ten weekend postanowiłem je wyjąć i wyczyścić. Wydaje mi się że się udało. Samochód teraz inaczej się zbiera, nie wchodzi w tryb awaryjny.
Najwięcej problemów miałem z wyjęciem turbo. Może dlatego, że robiłem to pierwszy raz. Poza tym w moim aucie (Seat cordoba FL, ALH) turbo jest mocno schowane.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mam kilka fot w jaki sposób to zrobiłem.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów:)
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #124 - Środa, 28.03.2012, 09:15:21 - NIEPRZECZYTANA »

Do obudowy filtra powietrza dochodzi wtyczka i wezyk. Co bedzie powodowac nie podpiecie tego wezyka?
Ostatnio sam wyjmowalem cala ta obudowe i przy wkladaniu zauwazylem wezyk do niczego nie podpiety. Patrze na obudowe filtra a tam krociec, na ktory ten wezyk idealnie pasuje.
Czy mozliwe zeby nie podpiecie tego wezyka powodowalo przeladowywanie turbiny?  :-\
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #125 - Środa, 28.03.2012, 09:26:54 - NIEPRZECZYTANA »

nie możliwe
Zapisane
stach909 Mężczyzna
Landryn :D
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: Była: Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM :( Teraz: Nubira 2.0 CDX

« Odpowiedz #126 - Środa, 28.03.2012, 09:30:18 - NIEPRZECZYTANA »

nie możliwe
ale wogole bedzie to mialo jakies znaczenie czy ten wezyk jest podpiety?
Zapisane

Ibiza 1999 1.9 TDi GT AFN 110 KM
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #127 - Środa, 28.03.2012, 10:13:16 - NIEPRZECZYTANA »

do układu podciśnienie będziesz miał nie filtrowane powietrze :)
Zapisane
OrsY665 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline




« Odpowiedz #128 - Poniedziałek, 04.02.2013, 12:44:00 - NIEPRZECZYTANA »

Witam... Posiadam Seata Leona z silnikiem ARL. Mam problem tego typu, gdy odpale samochód rano to jest strasznie słaby, nie ciagnie wcale. Po przejechaniu ok 1km problem znika i samochod jedzie bez zadnego problemu, lecz gdy postoi kilka godzin problem znow sie pojawia. Ja myśle ze turbina sie zawiesza i przez to nie ma mocy. Jeżeli macie inny pomysł to piszcie.


Od KYS: Przed założeniem nowego wątku sprawdź co już jest na forum. Poczytaj wątek z którym scaliłem.
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 04.02.2013, 13:02:30 wysłane przez KYS » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #129 - Poniedziałek, 04.02.2013, 14:04:24 - NIEPRZECZYTANA »

diagnostyka vag - bledy i logi
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
OrsY665 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline




« Odpowiedz #130 - Czwartek, 07.02.2013, 19:38:04 - NIEPRZECZYTANA »

W moim Leonie 1.9TDi ARL 150km, jest problem tego typu: gdy odpalam silnik rano lub gdy czasami dłużej postoi, silnik nie ma w ogóle mocy (problem nie powtarza się codziennie), gdy przejadę ok. 0,5-1km problem znika i samochód jedzie normalnie, podpięty był do komputera żeby sczytać błędy ale żaden się nie pojawił. Co może być przyczyną? Czy ktoś z was miał taki problem? Proszę o poradę.

mod rzecze: zanim zadasz pytanie poszukaj czy ktoś już nie poruszył takiego tematu.
od KYS: Drugi raz zakładasz nowy temat z tym samym pytaniem, poczytaj - http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3380.0
« Ostatnia zmiana: Piątek, 08.02.2013, 09:56:18 wysłane przez KYS » Zapisane
Strony: 1 ... 7 8 [9]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Brak mocy
Skocz do: