Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wysokie spalanie, muł i kapanie z wydechu - Ibiza II 1.3 AAV  (Przeczytany 8184 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Pavlak1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk
Samochód: Ibiza 6K FL - 1.9 TDi (ASV)

« Wtorek, 05.06.2012, 22:51:14 - NIEPRZECZYTANA »

Witam Panów.

Już mam dość i powoli opadają mi ręce do tego auta, najchętniej bym je wyp** na złom bo dochodzę do miedziaków przez te spalanie. Moja Ibiza dużo pali, żeby nie powiedzieć żłopie.
Ibiza II, silniczek 1.3 AAV 54KM, samochód z 94r. Ja wiem że z taką mocą to te auto nigdy się konkretnie nie zbierało no ale można było powiedzieć że jakoś jedzie. Teraz nawet nie można ani tego powiedzieć bo samochód jest zamulony totalnie i czuć ewidentnie że ma mniejszą moc. Gdy silnik jest zimny to zbiera się nawet ok, lecz jak się trochę zagrzeje to właśnie "przestaje jechać". Silnik pali idealnie, nie gaśnie, trzymie równe obroty, zimny, ciepły, CYK i już pali - także co do tego to nie mam zastrzeżeń, ale śmierdzi paliwem jak z Poloneza czy Malucha, z wydechu aż kapie i puszcza delikatne lizaki z rury. Nie wiem co jest tego powodem. :-x Nigdzie paliwo mi nie cieknie, żadnej dziury czy czegoś podobnego a tak pali. Już ekonomiczniej się nie da jechać jak jeżdżę. W ecodriving'u to chyba za niedługo będę mistrzem, silnika nie kręcę bo aż się boję, delikatnie muskam gaz i hamuje jak tylko się da głownie silnikiem z redukcjami i powolnym dojeżdżaniu do świateł.

Kupiłem i zamontowałem niedawno nową sondę dedykowaną z BOSCHA i nic to nie pomogło. Z resztą niepotrzebnie bo stara sonda była sprawna a więc niepotrzebny wydatek. Ciągle wartości sondy są w okolicach 1V. Już nie wiem co jest grane i po prostu opadają mi ręce.  >:(

Panowie pomóżcie bo nie mam siły do niej, co może być tego powodem?  :(

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 05.06.2012, 22:52:15 wysłane przez Pavlak1 » Zapisane
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #1 - Środa, 06.06.2012, 22:10:11 - NIEPRZECZYTANA »

witay  sprawdz filtr powietrza  , swiece kopulke i palec . czy  byl wymieniany  oleum i filter .
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 07.06.2012, 10:23:30 - NIEPRZECZYTANA »

Zobacz czy regulator cisnienia paliwa nie puszcza. Jezeli masz wtrysk to znajduje sie nad nim
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pysio Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Siemianowice Śląskie
Samochód: Ibiza 2000 r. 1,4 +gaz

« Odpowiedz #3 - Czwartek, 07.06.2012, 11:12:48 - NIEPRZECZYTANA »

Napisz na PW, dam Ci namiar na chyba najlepszego mechaniora na południu polski grupy VW, myślę że napewno pomoże  :)
Zapisane
Pavlak1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk
Samochód: Ibiza 6K FL - 1.9 TDi (ASV)

« Odpowiedz #4 - Czwartek, 07.06.2012, 12:17:19 - NIEPRZECZYTANA »

Zapomniałem dodać że były wymieniane kable, świece, cewka, hall, kopułka i palec więc zapłon praktycznie jest nowy. Jak sprawdzić ten regulator ciśnienia?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #5 - Czwartek, 07.06.2012, 12:28:30 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Pavlak1
Jak sprawdzić ten regulator ciśnienia?
rozebrac obudowe i odpalic silnik
bedzie widac jak chlapie...
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=6106.msg71395#msg71395
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #6 - Czwartek, 07.06.2012, 13:59:32 - NIEPRZECZYTANA »

podejrzewam  wtakim  razie  zapchany  kat   :eye:
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
Pavlak1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk
Samochód: Ibiza 6K FL - 1.9 TDi (ASV)

« Odpowiedz #7 - Sobota, 23.06.2012, 23:14:33 - NIEPRZECZYTANA »

Samochód mi dużo pali, ewidentnie z rury i przy silniku czuć paliwo, nie ma żadnych wycieków a filmik do którego podaję link przedstawia całą sytuację.
Sonda wymieniona na nową, nowy filtr powietrza, kable, świece. Co może być tego powodem?

Od razu mówię, na pewno nie jest to uszczelka pod głowicą, była rok temu wymieniana, a poza tym nie bierze ani grama płynu, żadnych plam w oleju/na korku itd.
Sonda bez przerwy oscyluje w granicach 1V.
Auto nie gaśnie, odpala na dotyk, równo chodzi ale dużo pali. Co jest powodem?


Link do filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=ng8C8xQLdYw
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Niedziela, 24.06.2012, 09:53:06 - NIEPRZECZYTANA »

Sprawdziles ten regulator?
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pavlak1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk
Samochód: Ibiza 6K FL - 1.9 TDi (ASV)

« Odpowiedz #9 - Niedziela, 24.06.2012, 18:50:18 - NIEPRZECZYTANA »

Tak sprawdzilem i guma ok.
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #10 - Niedziela, 24.06.2012, 19:01:15 - NIEPRZECZYTANA »

no to jedyne co mi przychodzi jeszcze do glowy to wymiana wtrysku :-\
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Pavlak1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: śląsk
Samochód: Ibiza 6K FL - 1.9 TDi (ASV)

« Odpowiedz #11 - Poniedziałek, 25.06.2012, 11:21:39 - NIEPRZECZYTANA »

A gdybym zamieścił logi z VAG'a to mógłby ktoś zbadać czy to wina wtrysku (czas wtrysku, itd.) bo za bardzo nie wiem jakie czasy powinny być ? Czy może to być wina czujnika temperatury?

Ps. Widzę że przynajmniej na tym forum jest choć minimalna chęć pomocy, bo napisałem też na dwóch innych forach i tam cisza, tu przynajmniej mi ktoś odpowiada. Nie wiem czy jest to powód olewki, czy braku wiedzy lub pomysłów...w każdym razie dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pomoc.

Napisano: Poniedziałek, 25.06.2012, 12:17:05


podejrzewam  wtakim  razie  zapchany  kat   :eye:

Katalizator że tak powiem już nie istnieje. W środku słychać tylko odpadnięte kawałki plastra które gdzieś tam latają i przy wolnych obrotach wydają dźwięk jakby urwała się osłonka katalizatora  ;)
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #12 - Poniedziałek, 25.06.2012, 16:10:00 - NIEPRZECZYTANA »

Od siebie powiem, że czujnik temperatury ma wpływ na to ile auto pali. Z tego co wiem uszkodzony czujnik może nawet powodować takie objawy jak działanie silnika z obrotami np 200rpm. Możesz spróbować go podmienić (jeżeli to nie jest duży koszt)

Ja w lupo miałem kiedyś tak, że nadpękł mi przewód od wtrysku do wtrysku. No i paliwo sie lało po bloku silnika na osłonę. Może u Ciebie też jest coś takiego na rzeczy?
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Wysokie spalanie, muł i kapanie z wydechu - Ibiza II 1.3 AAV
Skocz do: