+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Cordoba 1.4MPI 44KW Problem Z odpalaniem
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Cordoba 1.4MPI 44KW Problem Z odpalaniem  (Przeczytany 17684 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Platinum Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4MPI 1999r.

« Odpowiedz #15 - Wtorek, 23.09.2014, 13:53:26 - NIEPRZECZYTANA »

Jak zwykle reklamacja przewodów nie uznana... Koszt przewodów to około 160zł do mojej Cordoby. Ktoś może orientuje się czy są jakieś tańsze zamienniki?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #16 - Wtorek, 23.09.2014, 17:35:55 - NIEPRZECZYTANA »

Z jakiego powodu?
Pomysl moze o beru
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #17 - Wtorek, 23.09.2014, 22:26:36 - NIEPRZECZYTANA »

Ja za beru dałem 180zł. Ale to jest konkretna jakość. Kable śmigają tak jak powinny już drugi rok. Cordoba 1.4 tak jak Twoja.
Zapisane
Platinum Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4MPI 1999r.

« Odpowiedz #18 - Środa, 24.09.2014, 18:29:01 - NIEPRZECZYTANA »

Mam nadzieję że jutro dojdą świece i będą śmigać z tymi kablami co mam bo to trochę dużo wydać prawie 400zł w jednym roku na kable.
Zapisane
k.100.pr Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.

« Odpowiedz #19 - Środa, 24.09.2014, 18:51:26 - NIEPRZECZYTANA »

Nie ma co oszczędzać na cewce i kablach. Najmniejszy koszt to świece. Ja za nową cewkę Beru dałem 200 PLN do tego kable Janmor ok. 90 PLN. Po paru tygodniach, założyłem ponownie oryginalne przewody (Beru), które miałem wcześniej w Cordobie, bo winna była cewka. Tak więc zamienniki to nie jest właściwe wyjście. Niby przewody nowe a nie sprawdziły się. Świece NGK, dedykowane do modelu, jak najbardziej polecam. Sam mam wstawione świece NGK trójelektrodowe (nie mam gazu) i dają rade.
Zapisane

Seat Cordoba sprzedany...
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #20 - Środa, 24.09.2014, 19:39:04 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Platinum
Mam nadzieję że jutro dojdą świece i będą śmigać z tymi kablami co mam
kable same sie nie naprawia!
Maja przebicie to sa na smietnik. Zdejmij te blachy to chwilowo moze byc lepiej ale wystarczy deszcz i bedzie przebijac.

No i czemu nie uznali reklamacji?
« Ostatnia zmiana: Środa, 24.09.2014, 19:40:19 wysłane przez raby » Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Platinum Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4MPI 1999r.

« Odpowiedz #21 - Piątek, 26.09.2014, 06:05:35 - NIEPRZECZYTANA »

Ponieważ brak pokwitowania.... A paragonu nie mam. Świece już założone i jutro rano po pracy zobaczę jak zapali i się wam pochwalę albo też będę załamany...

Napisano: Czwartek, 25.09.2014, 19:36:38


No i niestety ... Nowe świece, nowe kable NGK ( 165zł) i dalej tak samo.
Zapisane
mac456x9 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Płock / Warszawa
Samochód: Seat Leon MY10' 2.0 TDI FR

« Odpowiedz #22 - Piątek, 26.09.2014, 18:20:41 - NIEPRZECZYTANA »

Może nie tak coś z czujnikiem halla? Aparat zapłonowy?
Zapisane
Platinum Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4MPI 1999r.

« Odpowiedz #23 - Wtorek, 30.09.2014, 21:54:06 - NIEPRZECZYTANA »

Świece nic nie pomogły. Postanowiłem dzisiaj mając wolne jeszcze raz wyczyścić przepustnicę która była cała mokra i brudna i wypinając ten gruby kabel który widać na zdjęciu zobaczyłem osad wewnątrz;

Byłem w szoku widząc ile tego tam jest;

Nie wiem w ogóle co to ani skąd to się tam wzięło i czy to normalne ale moim zdaniem nie do końca.
Odpaliłem samochód i zaciskając koniec tego kabla obroty zaczęły spadać tak samo jak rano na zimnym silniku. Czy może to ma jakiś związek z moim problemem?

Zdjęcie pokrywy silnika w której znajdują się filtry powietrza ( też plastiki mokre od tego czegoś z węża);


A to zdjęcia przepustnicy zaraz po wykręceniu;



Jeżeli ktoś spotkał się kiedyś z czymś podobnym i potrafi mi wytłumaczyć co to jest i jaki jest tego powód to będę wdzięczny.
« Ostatnia zmiana: Sobota, 04.10.2014, 14:27:55 wysłane przez Platinum » Zapisane
punchoo Mężczyzna
Po 40-tce człowiek ma...
Moderator

Offline Offline



Skąd: Kraków
Samochód: Honda Civic IX 1.8 HB, Renault Megane 2 CC 2.0 16V, YAMAHA Majesty YP400 '11 była Cordoba '97 1.4 AEX

« Odpowiedz #24 - Sobota, 04.10.2014, 22:37:42 - NIEPRZECZYTANA »

poszukaj temat "odma"
Zapisane

Cordoba 1.4 '97/98 AEX
Nie Jeździj Szybciej, Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać :satan: - SEAT Cordoba 1.4 '97/98 AEX - HONDA Civic IX 1.8 '14

Platinum Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4MPI 1999r.

« Odpowiedz #25 - Niedziela, 05.10.2014, 09:16:01 - NIEPRZECZYTANA »

Wyczyściłem wszystko jak się należy poskręcałem i co? Auto dalej gaśnie przy odpalaniu... Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może być mojemu Seatowi? Bo chciałbym z tym zrobić przed zimą a czasu coraz mniej.
Zapisane
irocket Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: 1996 Toledo 1L 1Z 90KM

« Odpowiedz #26 - Niedziela, 05.10.2014, 09:42:49 - NIEPRZECZYTANA »

A adaptacja przepustnicy po czyszczeniu była?
Zapisane

Platinum Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Cordoba 1.4MPI 1999r.

« Odpowiedz #27 - Niedziela, 05.10.2014, 09:45:51 - NIEPRZECZYTANA »

Nie było ponieważ Ja nie mam jak jej zrobić. Ale po czyszczeniu w Boschu była robiona adaptacja ( bodajże za 70zł) i też wtedy to nie pomogło.
Zapisane
k.100.pr Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Samochód: był Seat Cordoba SE 1.4 AEX 1997r. jest Ssangyong Tivoli 1.6 pb/lpg 2017r.

« Odpowiedz #28 - Niedziela, 05.10.2014, 11:07:38 - NIEPRZECZYTANA »

Jeżeli po odpaleniu i trzymaniu gazu nie gaśnie to winny jest silniczek tzw. krokowy od obrotów. Miałem takie objawy jak Ty. Rozebrałem całą przepustnice i po wyjęciu silniczka, przeczyściłem cały komutator i szczotki. Niezły syf się tam zebrał i nie dochodziło napięcie przez szczotki. Wbrew temu co mówią w serwisach oraz warsztatach, że jest on nie wyjmowalny, da się go wyjąć. Trzeba jedynie wyłamać lub przeciąć taki plastik pod którym są śrubki trzymające silniczek.
Ktoś na forum już opisywał jak to robić:
http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=3524.msg268812#msg268812
Zapisane

Seat Cordoba sprzedany...
Markoz Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Krosno
Samochód: Ibiza 2001 1.4 MPI LPG

« Odpowiedz #29 - Poniedziałek, 03.11.2014, 19:20:02 - NIEPRZECZYTANA »

Widze ze masz tam zamontowany gaz ale ci co montowali to się słabo przyłożyli żeby tak daleko zamontować wkrętki od zaworów dolotowych :nonono: a wężyki od listwy wtryskowej maja na pewno powyżej 30 cm. Gdzieś czytałem ze problemem może być źle ustawiona instalacja gazowa która powoduje przestawienie komputera silnika i zły skład mieszanki zaraz po rozruchu.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Cordoba 1.4MPI 44KW Problem Z odpalaniem
Skocz do: