+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Ogólne» Seat Toledo ile w tym VW
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Seat Toledo ile w tym VW  (Przeczytany 4710 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mao
Gość

« Wtorek, 04.04.2006, 19:25:23 - NIEPRZECZYTANA »

Nie wiem czy nie zabardzo wchodzę w szczegóły, ale wiedza na ten tema napewno przyda się przy szukaniu części zamiennych- niekoniecznie orginalnych, ale przedewszystkim tańszych, a często lepszych. Takie smaczki to znają najlepiej mechanicy (nie znalazlem postow, ani stronek na ten temat...). Mam nadzieję, że nie uruchomie tym tematem generatora bzdur ;) Ja jestem tylko automatykiem także wybaczcie :zakrecony:

Kwestia jest tego typu.... ile części zawiera Seat Toledo z warsztatu starzego brata VW?
Proponuję wpisywać wasze fakty, spostrzeżenia, uwagi na ten temat. Co prawda nie jestem mechanikiem i moje spostrzeżenia mogą być błędne i lakoniczne, ale "Czyż nie dobija sie koni" - zwłaszcza mechanicznych  :mrgreen:

Ja zacznę od ....

Silnik- ja mam 1,8 cm3 benzyna, ogólnie można powiedzieć, że identyczny jest w VW Jetta i VW Passat. Ponoć cieżko je zajechać ale lubia syfek  (tu troche oleju i tam, ale taka ich uroda- ważne że ryczy i sie jedzie :). Nie należa najoszczędniejszych, ale w trasie zuzycie jest znosne (ja mam Gaz i teraz jak jest cieplo to 9 l , przy nie przekraczaniu czesto 100km/h :)

Chłodnica- VW Passat, Golf ?

Klamki, zamki- niestety także VW, bo czesto zawodzą zwłaszcza w zimie i trza wchodzic od pasażera :) (to chyba zrobił ktoś dla dowcipu). Ponoć jak się je konserwuje odpowiednio to jest dużo lepiej. Jest także niemiły aspekt z zamkami, a czasem miły jak się zatrzasnie kluczyki, to że możn je otworzyć kluczykiem od VW, jak się ma wyjechany zamek w drzwiach. Naszczęście tylko otworzyć a nie odpalić :) także uważajcie  :eek:

to tyle na dzisiaj CDN... :papa:
Jobski
Użytkownik

« Odpowiedz #1 - Wtorek, 04.04.2006, 21:08:16 - NIEPRZECZYTANA »