+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z ręcznym
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z ręcznym  (Przeczytany 28531 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
olinek2 Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Starachowice/Wrocław
Samochód: Toledo II 2001 1.6SR

« Odpowiedz #30 - Czwartek, 30.09.2010, 20:33:03 - NIEPRZECZYTANA »

Zbadaj pancerz. Jeśli coś uszkodziło plastik to Ci go wybuli po paru miesiącach bo ruda go zje...
U mnie z lewej strony wybuliło pancerz, jak wyciągnąłem linkę to się zdziwiłem że się nie zacięła w tym pancerzu...
Zapisane
mcryb1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Knurów
Samochód: Toledo II 2001 TDI ASV

« Odpowiedz #31 - Poniedziałek, 17.12.2012, 17:42:35 - NIEPRZECZYTANA »

Przestał działać hamulec ręczny tzn. dźwignia jest luźna i teraz nie wiem czy linka się zerwała czy jest taka możliwość że spadła z jakiegoś zaczepu. Chciałem kupić linkę, ale ponoć są dwie i do tego jeszcze różnej długości. Dodam że mam  już na wykończeniu klocki i tarcze tył no i nie było takiego momentu żebym czuł przy ciągnięciu dźwigni że coś się zrywa. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia co z tą linką, czy trzeba odwiedzić mechaniora.

Wiem że te wątki juz były poruszane, ale może ktoś ma dobre doswiadczenia z jakimś zestawem na tył tarcze+klocki w zakresie do 200 pln. mam do wyboru Bosh, Trw i Ferodo.
Zapisane
szataniotko Mężczyzna
:)
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Pasym
Samochód: Toledo 1999r 1,6 100KM

« Odpowiedz #32 - Poniedziałek, 17.12.2012, 18:45:17 - NIEPRZECZYTANA »

ale jak wiesz że było to czemu nie czerpiesz cennej wiedzy długich rozmów na poprzednich postach? zerknij czy
1. linka hamulce ręcznego jest zaczepiona zaraz dźwignią  w kabinie (w moim dostęp wy wyjęciu tylnej popielniczki)
2 czy jest zaczępiona linka na dźwigniach przy zaciskach z tyłu oraz czy dźwignie pracują w zaciskach bo może być tak ze nie odbiją ci po pozycji wyjściowej.
 i polecam wymianę kloców dla własnego bezpieczeństwa a  potem dopiero szukać awari  w linkach
Zapisane

;)
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #33 - Poniedziałek, 17.12.2012, 18:50:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mcryb1
Wiem że te wątki juz były poruszane
to trzeba bylo sie dopisac!
1 regulamin forum
2 szukajka
3 piszemy w odpowiednich tematach
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
mcryb1 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Knurów
Samochód: Toledo II 2001 TDI ASV

« Odpowiedz #34 - Wtorek, 18.12.2012, 08:49:31 - NIEPRZECZYTANA »

Ze watki były poruszane to chodziło mi o temat tarcze klocki, a o recznym konkretnie tematu nie znalazłem wczesniej, były pokrewne, ale dobrze ze moderator czuwa :ok:  dzieeeki

Napisano: Poniedziałek, 17.12.2012, 19:18:45


Sprawdziłem  i rzeczywiście  linka na jednym z zacisków nie odbija i nie wraca do pozycji wyjściowej, zaczep na obie linki za popielniczką spadł z tej linki, no i jak był luźny na jednym no to siłą rzeczy też musiał spaść. Trzeba wymienić felerną linkę, czy da się to jakoś reaktywować? 

a klocki jeszcze mają 4-5 mm także jeszcze pojeżdzą 8)

Wielkie gratki szataniotko :pub:
Zapisane
szataniotko Mężczyzna
:)
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Pasym
Samochód: Toledo 1999r 1,6 100KM

« Odpowiedz #35 - Wtorek, 18.12.2012, 16:19:15 - NIEPRZECZYTANA »

na regeneracje moim zdaniem linki szkoda czasu a wiele taniej ci nie wyjdzie
Zapisane

;)
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy» Problem z ręcznym
Skocz do: