Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: koło pasowe alternatora problem seat leon 2001 tdi 110km ASV  (Przeczytany 8602 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
wejher72 Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Trójmiasto
Samochód: seat leon 2001/02 TDI 110km ASV

« Środa, 20.08.2008, 19:47:31 - NIEPRZECZYTANA »

  witam seatowiczów mam problem z kolem pasowym alternatora poraz 2 w czasie jazdy się wykręcilo mechanik mi to naprawil wkręcając koło na specjalny  klej, może to niemożliwe ale to się stało.jaka może być przyczyna,czy ma coś wpólnego napinacz czy rolka pośrednia.a koło pasowe alternatora ma jakieś zabezpieczenie  :-\ wogóle.podzielcie sie wiedzą dzięki :pub:
Zapisane
Pierka Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Wielkopolska
Samochód: Była - Ibiza '97, 1.9TDI 1Z, Jest A4 Avant 1.9 Tdi

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 21.08.2008, 07:19:05 - NIEPRZECZYTANA »

ja mialem te kółko wymieniane i o ile dobrze pamietam zeby to zarówno zdemontowac jak i załozyc jest potrzebny jakis specjalny klucz wiec moze mechanik nie wiedzac o tym zalozyl jakims innym kluczem koło nie wiem moze nie siedzi w swoim miejscu jak powinno i co jakis czas moze sie odkrecac jedz do jakiegos elektryka samochodowego oni powinni wiedziec o co biega w Poznaniu podal bym ci adres lacznie z numerem telefonu
Zapisane

Ibiza 1.9TDi 1997 1Z
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 21.08.2008, 08:35:36 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: wejher72
witam seatowiczów
Uzupełnij profil o miejscowość :!:
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
widget Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kałuszyn/Warszawa
Samochód: VC 2.0 T

« Odpowiedz #3 - Poniedziałek, 18.02.2013, 20:59:04 - NIEPRZECZYTANA »

Odgrzeję "stejka"  :)
Czy w silnikach ASV, nagminnie występują problemy z napinaczami? Mianowicie, jakieś 1,5 roku temu wraz z rozrządem i innymi rzeczami wymieniałem łożyska oraz napinacz alternatora. Nie pamiętam firmy ale koszt samego napinacza około 200zł, wytrzymał 2 miesiące i pękł w połowie  :o Wymieniłem na jakiś tańszy (130zł) wytrzymał do dzisiaj... Puścił olej i wytarła się gumowa tuleja. Poza tym stanęło sprzęgiełko od alternatora.
Całość wyniesie mnie 550zł (250zł napinacz ruville, 70zł łożysko Ina, 130zł koło pasowe Ina, 100zł robocizna - potrzebny specjalny klucz). Pytam, ponieważ nie chcę wymieniać ponownie tych samych części po upłynięciu kilku miesięcy. Co mogło powodować uszkodzenie powyższych elementów?  :-\
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 18.02.2013, 21:00:50 wysłane przez widget » Zapisane

raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Poniedziałek, 18.02.2013, 21:06:24 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Co mogło powodować uszkodzenie powyższych elementów?
Cytat: widget
stanęło sprzęgiełko od alternatora
a to juz czesty przypadek
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
skiba Mężczyzna
Klubowicz

Offline Offline



Skąd: Olsztyn k/Częstochowy
Samochód: Leon

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 18.02.2013, 21:10:38 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: widget
Czy w silnikach ASV, nagminnie występują problemy z napinaczami
4 lata z Ibizą z tym silnikiem,i ani raz coś podobnego,nigdy też nic "zapobiegawczo" nie było robione,może to kwestia montażu...
Zapisane

rodzimy się goli,mokrzy,głodni i wściekli...a to dopiero początek...
KKKKris Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: radom/powiat
Samochód: Leon '04 ASZ, Grand Vitara 2007 DDiS

« Odpowiedz #6 - Poniedziałek, 18.02.2013, 22:15:56 - NIEPRZECZYTANA »

Hmm na ALH ( a to bliźniak ASV) prawie 60tysi bez problemów, nie wiem ile poprzedni właściciel.
Zapisane

kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #7 - Poniedziałek, 18.02.2013, 22:58:55 - NIEPRZECZYTANA »

u mnie był lekki luz na napinaczu jak kupiłem wymieniłem przejechał z 40kkm i nic się nie działo, ale słyszałem że one moge mieć problem właśnie przez to sprzęgiełko w altku, ja zmieniałem na ruville'a   
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #8 - Wtorek, 19.02.2013, 16:07:51 - NIEPRZECZYTANA »

wszystkie te problemy sa wlasnie przez sprzegielko a ono czesto pada, na szczescie na moim przykladzie skonczylo sie na samym sprzegielku bo pasek popiskiwal i sie tym zainteresowalen od razu nie czekajac na rozwoj sprawy :-X
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» koło pasowe alternatora problem seat leon 2001 tdi 110km ASV
Skocz do: