+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Zapłon
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Zapłon  (Przeczytany 7334 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Irek
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Świdnica

« Poniedziałek, 02.04.2007, 21:39:51 - NIEPRZECZYTANA »

Jak wymienić palec w aparacie zapłonowym i kopułkę
Zapisane

Irek
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #1 - Poniedziałek, 02.04.2007, 21:58:44 - NIEPRZECZYTANA »

Wyjąć stare, włożyć nowe :)

Tam nie ma żadnej filozofii...

1. Odginasz blaszki przy kopułce
2. Zapamiętujesz jej położenie a dokładnie kabli - chodzi o to, żeby jej nie przekręcić i zdejmujesz ją
3. Wyciągasz palec
4. Zakładasz nowy
5. Zakładasz nową kopułkę
6. Naginasz blaszki
7. Przekładasz kable tak, żeby były w identycznej kolejności jak na starej kopułce

Z tych wszystkich punktów najważniejszy jest ostatni. Jak nie masz tam za dużo miejsca to możesz najpierw powypinać kable ale koniecznie sobie je oznacz.

No to powodzenia  :pub:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
kacperix Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Lutynia / Piotrków
Samochód: były 6k1/6k2 / e46/ e91,c4; jest fiat 124 spider + subaru forester

« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 02.04.2007, 22:30:02 - NIEPRZECZYTANA »

Koniecznie oznacz zeby potem cyrku nie bylo i na 3garnkach co byś nie jeździł ;)
Abdul do działu instrukcji bym to dał :satan:  :ok:  :ok: :P
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 03.04.2007, 07:23:50 - NIEPRZECZYTANA »

Szydzisz chopie szydzisz  :mrgreen:

A swoją drogą miałem przyjemność wielokrotnie się bawić kopułką (historia z przymulaniem) i stwierdzam, że nawet Beru robi do bani sprzęt... Na aparacie jest taki rowek, w który powinna wejść wypustka z kopułki - no i wchodzi ale pasowanie jest zbyt luźne - to samo dotyczy średnicy. Mogę przesuwać kopułkę w jednym kierunku tak 1-2mm (niby niewiele ale jednak) no i minimalnie po kącie też chodzi (przez tą wypustkę).

Dobrze, że mam samoregulujący się zapłon to może jak się przestawi to jakaś korekta nastąpi. Swoją drogą kopułka powinna być ustawiana i montowana za pomocą śrub a nie tych śmiesznych blaszek. Jedyne co mogłem zrobić to je zagiąć bardziej, żeby mocniej trzymały.

PS: A ta cała historia z przymulaniem skończyła się sondą  :ny:
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #4 - Wtorek, 03.04.2007, 10:41:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: "Abdul"
Na aparacie jest taki rowek, w który powinna wejść wypustka z kopułki - no i wchodzi ale pasowanie jest zbyt luźne - to samo dotyczy średnicy. Mogę przesuwać kopułkę w jednym kierunku tak 1-2mm (niby niewiele ale jednak) no i minimalnie po kącie też chodzi (przez tą wypustkę).
tak to juz jest ale widocznie to nie przeszkada  :niewiem:
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
zechu Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Białystok
Samochód: Cordoba '97, 1.4 AEX

« Odpowiedz #5 - Środa, 17.09.2008, 18:54:37 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Abdul
1. Odginasz blaszki przy kopułce
2. Zapamiętujesz jej położenie a dokładnie kabli - chodzi o to, żeby jej nie przekręcić i zdejmujesz ją
3. Wyciągasz palec


Witam
Palec sie poprostu wyciaga? bo ja ciągałem i ani rusz...nie chce polamac nic :) ?
Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #6 - Środa, 17.09.2008, 19:18:09 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: zechu
Palec sie poprostu wyciaga?
normalnie sie ciagnie
jak nie idzie to jakims srubokretem lekko na wage
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
BIG_MICHU Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Poznań
Samochód: IBIZA, 1995, 1.0

« Odpowiedz #7 - Środa, 17.12.2008, 17:55:19 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: BIG_MICHU
od KYS: Zacznij używac opcji szukaj :!:
zawsze od tego zaczynam, ale widać tym razem wyszukiwarka spłatała mi psikusa. dzięki :)
Zapisane

Piotr
efmk Mężczyzna
Master Of Silence
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Południe
Samochód: była: Ibiza FL - 1.4 MPI [Power]

« Odpowiedz #8 - Sobota, 30.07.2011, 19:22:37 - NIEPRZECZYTANA »

ostatnio spotkałem się z następującą rzeczą - przy przekręceniu zapłonu rozlega się cichy pisk, który po chwili milknie (cały czas włączony jest zapłon). Postanowiłem sprawdzić 'co to jest' i 'śledząc' skąd to dochodzi, zaprowadziło mnie to pod maskę, w okolice miejsca kierowcy (ale jak pisałem pod maską, okolice grodzi).
VAG (raport zrobiony VAG COM-em) nic nie pokazuje. Dodam, że kontrolki działają prawidłowo, zapalają się i gasną tak jak powinny. Z autem nie ma najmniejszych problemów.

Problem rozwiązany :-) Wystarczyło podociśkać wszystkie wtyczki :-X
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 02.08.2011, 12:40:46 wysłane przez efmk » Zapisane

_____________________________________
strony i aplikacje WWW
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» Zapłon
Skocz do: