Błąd jest przy zwarciu lub braku czujnika, czyli rezystancji o lub ?...
Natomiast czy pokazuje dobre ciśnienie NIE JESTEŚ W STANIE
ustalić, ponieważ pomiar ciśnienia doładowania jest przekazywany
bezpośrednio do kompa, który steruje N75 w taki sposób, aby ten
czujnik mu pokazywał żądane ciśnienie doładowania - sprzężenie
zwrotne...
Łopatologicznie, ten czujnik będzie pokazywał zawsze taką wartość
ciśnienia, jaką turbo powinno dawać, zakładając że turbo i reszta
(dolot, IC, N75) są sprawne... No chyba że się zwali tak, że będzie
pokazywał zawsze 0 lub nieskończoność, ale wtedy będziesz miał
błąd na kompie... Jedyny sposób na zweryfikowanie poprawności
działania tego czujnika to wsadzenie przed niego trójnika i podpięcie
manometru, np. takiego:
Wskaźnik doładowania - Allegroi porównanie jego wskazań z tym co pokaże VAG...
EDIT:OK, sprawdziłem u źródła i okazuje się, że wszystko jest tak jak mówię,
oprócz tego, że piszą że pomiar właściwy jest nie w tym "czujniku", tylko
bezpośrednio w komputerze (ECU), a ten "czujnik" to tylko podłączenie...
Zresztą zobacz:
Powiedz, od tego "czujnika" u Ciebie idzie rurka czy przewód elektryczny?