+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» problem z cewką zapłonową
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: problem z cewką zapłonową  (Przeczytany 50174 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS Mężczyzna
~ KYS ~ ?
Moderator

Offline Offline



Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)

« Odpowiedz #45 - Poniedziałek, 05.09.2011, 14:36:42 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: oryel
Silnik AGR
Chyba Ci się coś pomyliło - silnik AGR to 90KM, 1,9 TDI...
Zapisane

:tazior:   ASZ + FJW = TDI  :los:
tchopz Mężczyzna
replikant ;)
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk/Bydgoszcz
Samochód: Skoda Superb 2.0 TDI 170KM, Replika AC Cobra 2.9 V6 24v w budowie.

« Odpowiedz #46 - Poniedziałek, 05.09.2011, 14:50:14 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: oryel
gdy  wyciągnę kable 1,2 to 3,4 pala  bez problemu ,gdy wepnę 1,2  a wyciągnę 3,4  tak samo  palą tylko  2 ? co to może  być

Wyjmujesz dwa kable i dwa gary nie palą. Potem wpinasz dwa kable i wypinasz pozostałe 2 i znowu dwa gary nie palą. Jak wyjmiesz wszystkie 4 kable to nie powinien odpalić żaden gar. Jak dla mnie to wszystko jest w porządku.  :rotfl:
Zapisane

--->Karawan tchopza
Replika AC Cobra w budowie - http://tchopz-cobra.blogspot.com/
oryel Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Cardiff
Samochód: seat leon

« Odpowiedz #47 - Poniedziałek, 05.09.2011, 17:17:04 - NIEPRZECZYTANA »

słychać  jak odpinasz,  czy pracuje  czy nie , panowie  to silnik  125km  na obudowie jest napisane  AGN sorki za pomyłe, auto jest w LPG ,nerwica robi swoje ,kupiłem nową  cewkę  i nic  nadal to samo ,lecz możliwe że znalazłem przyczynę ,lecz mam problem ,ponieważ wtyczka  do cewki  nie jest rozbieralna  a kable były skręcone taśmą  klejącą ,pewnie tam  było spięcie ,może wiecie   gdzie kupie wtyczkę >. do cewki
« Ostatnia zmiana: Poniedziałek, 05.09.2011, 17:21:00 wysłane przez oryel » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #48 - Poniedziałek, 05.09.2011, 19:01:43 - NIEPRZECZYTANA »

szrot / ASO
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
oryel Mężczyzna
Świeżak

Offline Offline



Skąd: Cardiff
Samochód: seat leon

« Odpowiedz #49 - Wtorek, 06.09.2011, 20:29:46 - NIEPRZECZYTANA »

kabel cewki naprawiony auto pali na  4 gary :-),lecz jeszcze nie pracuje tak jak ma pracowac ,kupie  nowy przepływomierz i napisze czy coś się zmieniło ,
Zapisane
WojtoS Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II AEX 1998 1.4

« Odpowiedz #50 - Piątek, 24.02.2017, 14:27:18 - NIEPRZECZYTANA »

Witam. Mam Seata Ibize 1.4 AEX (98r).
Gdy wjadę do kałuży (Przeważnie prawą stroną auta) rozpędzony gdzieś tak do 40/50kmh (przeważnie mniej) to auto mi zaczyna szarpać i gaśnie. Odpala dopiero po jakimś czasie lub gdy próbuje odpalić go na biegu(szarpiąc). Sprawdzałem w domu cewkę i aparat zapłonowy( popsikałem wodą dosyć mocno), to działo się tak jakbym wjechal w kałuże. Możliwe żeby to była wina cewki/aparatu? Ponieważ dziwnie to wygląda że woda z prawej strony potrafi ochlapać cewke/aparat zaplonowy.

od KYS: Przed zadaniem pytania sprawdź co jest na forum! Poczytaj ten wątek.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 24.02.2017, 14:48:20 wysłane przez KYS » Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #51 - Piątek, 24.02.2017, 15:38:20 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem tak kiedys w Cordobie z silnikiem ALM 1,6 . Cewka do wymiany . Widac ma jakieś mikro pęknięcie i woda zwiera do masy.
« Ostatnia zmiana: Piątek, 24.02.2017, 20:35:15 wysłane przez Tracer » Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
WojtoS Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II AEX 1998 1.4

« Odpowiedz #52 - Piątek, 24.02.2017, 16:57:41 - NIEPRZECZYTANA »

Miałem tak kiedys w Cordobie z silnikiem ASV . Cewka do wymiany . Widac ma jakieś mikro pęknięcie i woda zwiera do masy.
A jak z aparatem zapłonowym? To też się dzieje jak psikałem w niego dosyć mocno( Chodzi mi o to czy zawsze się tak dzieje nawet jak jest nowy?)
« Ostatnia zmiana: Piątek, 24.02.2017, 17:19:39 wysłane przez WojtoS » Zapisane
raby Mężczyzna
Klubowicz
Moderator

Offline Offline



Skąd: Krasnystaw
Samochód: Leon Cupra 4 2002 1.9 ARL+++ 240KM/460Nm

« Odpowiedz #53 - Piątek, 24.02.2017, 18:12:30 - NIEPRZECZYTANA »

Jak jest wszystko jak ma byc to tak sie nie dzieje
Zapisane


>>> Sprzedam <<< >>> Ibiza <<< >>> Foka <<< >>> Leon <<<
?Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców"
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #54 - Piątek, 24.02.2017, 20:37:18 - NIEPRZECZYTANA »

To jest VN i ogólnie wilgoć mu nie służy.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
WojtoS Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II AEX 1998 1.4

« Odpowiedz #55 - Piątek, 10.03.2017, 12:49:53 - NIEPRZECZYTANA »

Zauważyłem dzisiaj (było wilgotno i jeszcze w dodatku siostra wjechała w dużą kałużę) to silnik zgasł i nie chciał odpalić. Po okolo 5 minutach odpalił(kręciłem go ale nie chciał zaskoczyć). Gdy jechaliśmy to naciskając mocniej gaz silnik sie dławił/szarpał. To chyba raczej problem z kablami/świecami.
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #56 - Piątek, 10.03.2017, 19:02:49 - NIEPRZECZYTANA »

Albo jednak z cewką  8)
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
WojtoS Mężczyzna
Świeżak
Offline Offline



Samochód: Seat Ibiza II AEX 1998 1.4

« Odpowiedz #57 - Poniedziałek, 13.03.2017, 17:12:41 - NIEPRZECZYTANA »

Chyba jednak rzeczywiście cewka. Tutaj macie zdj starej cewki (chociaż słaba jakość to widać pęknięcia)
https://zapodaj.net/9a4babcc88133.jpg.html
Zapisane
Tracer Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: W-wa
Samochód: Leon II1.6 TDI CAYC , Ibiza III 1,2 AZQ Caddy1,9 SDI

« Odpowiedz #58 - Poniedziałek, 13.03.2017, 18:54:12 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie nie było widać i też była do wymiany.
Zapisane

Seat Leon II 1,6TDI, Power by CAYC  147KM by VTEC,
prowadzi WAZE, I-GO,AM PL i Janosik, hamuje ATE Ceramic
WSZYSTKOMAJĄCE RADIOhttp://klubseata.pl/forum/index.php?topic=17336.0
MONTAŻ KLIMY http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5144.0
STEROMNIK KLIMY MOJEGO POMYSŁU http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=5188.0
WYMIANA ALTERNATORA http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=8724.msg130948#new
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Elektryka» problem z cewką zapłonową
Skocz do: