+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problem z Ibizą 1,9 GT TDI  (Przeczytany 5738 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
krychu66
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz

« Czwartek, 01.06.2006, 06:14:19 - NIEPRZECZYTANA »

Borykam się z następującym problemem.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów silnik przechozi w tryb serwisowy,ciągnie do 3000 obr/min i koniec.Byłem u mechanika,podłaączył VAG-a ale nie pokazywał żadnego błedu.Gdzie i w jaki sposób szukać przyczyny.Wydaję mi sie,że to dośc skomplikowany problem.A może ktoś z was miał coś podobnego??
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Blachownia

« Odpowiedz #1 - Czwartek, 01.06.2006, 06:57:50 - NIEPRZECZYTANA »

Mialem podobnie... tylko u mnie turbo sie wlanczalo i nie ciagnelo nie wiem czy to jest ten tryb seriwsowy o ktorym piszesz. Ale jak stanolem i wlylaczylem i wlaczylem to juz moglem smigac... Jezeli tak sparwdz przeplywke, N75, dolot, turbina. U mnie pomoglo czyszczenie turbiny choc mam na to swoja teorie... Jezeli masz podobne objawy do moich to pogrzeb po forum bo juz bylo.
Zapisane
rob555
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Gdańsk

« Odpowiedz #2 - Czwartek, 01.06.2006, 11:59:20 - NIEPRZECZYTANA »

To ze bledow nie wylapał to nie swiadczy wcale ze diagnoza byla dobra  :satan:
Czasem trzeba na bloki wartosci mierzonych popatrzec.
Zapisane

hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG

Nowa siedziba  - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
paweł
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Rokitki

« Odpowiedz #3 - Niedziela, 07.01.2007, 14:28:54 - NIEPRZECZYTANA »

witam ja też posiadam ibi tdi afn i borykałem się z tym samym problemem
Moge ppowiedzieć w 100% ze to wina zaworu n75 wystarczy wymienic na nowy i problem zniknie zawór kosztuje ok 150 zł.działa on następująco-podczas odładowania steruje cisnieniem które w pierwszych momętach wynosi 1,2 bara a po chwili zawór redukuje je do 0.8 bara jezeji zawór nie zadziała wtedy silnik otrzymuje za duzą ilosc powietrza wtedy przechodzi on w tryb serwisowy . ;-)
Zapisane
Staszek
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Rzeszów

« Odpowiedz #4 - Niedziela, 07.01.2007, 16:08:42 - NIEPRZECZYTANA »

Oprócz zaworu N75 może być jeszcze problem z przepływką.
Zapisane

Seat Leon 1.6 SPORT (AKL)  - 2000r
DeDeK Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Poznan

« Odpowiedz #5 - Poniedziałek, 08.01.2007, 13:59:38 - NIEPRZECZYTANA »

LUDZIE NIE PISZCIE

Cytat: "paweł"
Moge ppowiedzieć w 100% ze to wina zaworu n75


bo wystarcza zasyfiale kierownice w turbinie efekt bedziecie mili ten sam

a czlowiek pojdzie i kupi zawor ktory bedzie mu potrzebny jak dziura w moscie a wywali kase ktora moglby przeznaczyc na krate  :pub: przy ktorej czyscilby sobie turbine

Staszek co do przeplywki objawy sa zgola inne brak mocy i mulenie silnika
Zapisane

DeDeK
Była CORDI SPORT TDI
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
krychu66
Świeżak
Offline Offline



Skąd: Bydgoszcz

« Odpowiedz #6 - Niedziela, 21.01.2007, 16:37:25 - NIEPRZECZYTANA »

Witam klubowiczów.Akurat u mnie powodem przeładowania była nieszczelność w układzie dolotowym(przetarty wężyk.Trochę czasu mi zajęło poszukanie tej dziurki.Przewód wymieniony i autko śmiga pięknie.Pozdrawiam wszystkich
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Diesel» Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
Skocz do: