Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Problem z Ibizą 1,9 GT TDI (Przeczytany 5738 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
krychu66
Świeżak
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Czwartek, 01.06.2006, 06:14:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Borykam się z następującym problemem.Po przejechaniu kilkunastu kilometrów silnik przechozi w tryb serwisowy,ciągnie do 3000 obr/min i koniec.Byłem u mechanika,podłaączył VAG-a ale nie pokazywał żadnego błedu.Gdzie i w jaki sposób szukać przyczyny.Wydaję mi sie,że to dośc skomplikowany problem.A może ktoś z was miał coś podobnego??
Zapisane
Kobi07
Użytkownik
Offline
Skąd: Blachownia
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Odpowiedz #1 -
Czwartek, 01.06.2006, 06:57:50 -
NIEPRZECZYTANA
»
Mialem podobnie... tylko u mnie turbo sie wlanczalo i nie ciagnelo nie wiem czy to jest ten tryb seriwsowy o ktorym piszesz. Ale jak stanolem i wlylaczylem i wlaczylem to juz moglem smigac... Jezeli tak sparwdz przeplywke, N75, dolot, turbina. U mnie pomoglo czyszczenie turbiny choc mam na to swoja teorie... Jezeli masz podobne objawy do moich to pogrzeb po forum bo juz bylo.
Zapisane
rob555
Użytkownik
Offline
Skąd: Gdańsk
WWW
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Odpowiedz #2 -
Czwartek, 01.06.2006, 11:59:20 -
NIEPRZECZYTANA
»
To ze bledow nie wylapał to nie swiadczy wcale ze diagnoza byla dobra
Czasem trzeba na bloki wartosci mierzonych popatrzec.
Zapisane
hybrydowe turbiny, wtryski, chipy na ulice i do sportu
Diagnostyka i serwis mechaniczny aut koncernu VAG
Nowa siedziba - Przemian 2 (boczna od Starogardzkiej)
www.tune-up.pl
paweł
Świeżak
Offline
Skąd: Rokitki
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Odpowiedz #3 -
Niedziela, 07.01.2007, 14:28:54 -
NIEPRZECZYTANA
»
witam ja też posiadam ibi tdi afn i borykałem się z tym samym problemem
Moge ppowiedzieć w 100% ze to wina zaworu n75 wystarczy wymienic na nowy i problem zniknie zawór kosztuje ok 150 zł.działa on następująco-podczas odładowania steruje cisnieniem które w pierwszych momętach wynosi 1,2 bara a po chwili zawór redukuje je do 0.8 bara jezeji zawór nie zadziała wtedy silnik otrzymuje za duzą ilosc powietrza wtedy przechodzi on w tryb serwisowy .
Zapisane
Staszek
Użytkownik
Offline
Skąd: Rzeszów
WWW
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Odpowiedz #4 -
Niedziela, 07.01.2007, 16:08:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
Oprócz zaworu N75 może być jeszcze problem z przepływką.
Zapisane
Seat Leon 1.6 SPORT (AKL) - 2000r
DeDeK
Użytkownik
Offline
Skąd: Poznan
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Odpowiedz #5 -
Poniedziałek, 08.01.2007, 13:59:38 -
NIEPRZECZYTANA
»
LUDZIE NIE PISZCIE
Cytat: "paweł"
Moge ppowiedzieć w 100% ze to wina zaworu n75
bo wystarcza zasyfiale kierownice w turbinie efekt bedziecie mili ten sam
a czlowiek pojdzie i kupi zawor ktory bedzie mu potrzebny jak dziura w moscie a wywali kase ktora moglby przeznaczyc na krate
przy ktorej czyscilby sobie turbine
Staszek co do przeplywki objawy sa zgola inne brak mocy i mulenie silnika
Zapisane
DeDeK
Była CORDI SPORT TD
I
Obecnie auto na F - Renault Laguna 2.2 dCi
krychu66
Świeżak
Offline
Skąd: Bydgoszcz
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
«
Odpowiedz #6 -
Niedziela, 21.01.2007, 16:37:25 -
NIEPRZECZYTANA
»
Witam klubowiczów.Akurat u mnie powodem przeładowania była nieszczelność w układzie dolotowym(przetarty wężyk.Trochę czasu mi zajęło poszukanie tej dziurki.Przewód wymieniony i autko śmiga pięknie.Pozdrawiam wszystkich
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Diesel
»
Problem z Ibizą 1,9 GT TDI
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...