Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Przekładka (wersja angielska)
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Przekładka (wersja angielska) (Przeczytany 18811 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
KYS
~ KYS ~ ?
Moderator
Offline
Skąd: Warszawa / Julianów
Samochód: był -> Seat Ibiza TDI (6L)
WWW
Odp: Przekładka (wersja angielska)
«
Odpowiedz #15 -
Środa, 29.06.2011, 21:57:30 -
NIEPRZECZYTANA
»
POJAZD ZABYTKOWY
1.powinien posiadać co najmniej 25 lat i musi być (w modelu) nie produkowany od lat 15;
2.powinien posiadać minimum 75% zachowanych części oryginalnych (w tym główne podzespoły);
3.pojazdy mające mniej niż 25 lat o ile są egzemplarzami unikalnymi, z racji wyjątkowych rozwiązań konstrukcyjnych i jednostkowej produkcji, powinny się charakteryzować przynajmniej jedną z niżej wymienionych cech:
?posiada unikalne rozwiązania konstrukcyjne;
?dokumentuje ważne etapy rozwoju techniki motoryzacyjnej;
?związany był z ważnymi wydarzeniami historycznymi;
?użytkowany był przez osoby powszechnie uznane za wyjątkowo ważne;
?ma związek z ważnymi osiągnięciami sportowymi;
?posiada oryginalne wykonanie lub został odrestaurowany
?został odtworzony wiernie, zgodnie z technologią z okresu jego produkcji;
Oceny pojazdu dokonuje Wojewódzki Konserwator Zabytków lub działający z jego upoważnienia Kierownik delegatury na podstawie opinii rzeczoznawcy do spraw techniki samochodowej, eksperta z dziedziny pojazdów zabytkowych (rzeczoznawcy z listy zatwierdzonej przez Generalnego Konserwatora Zabytków), przy zastosowaniu przedstawionych wyżej kryteriów.
Kolejnym etapem jest wykonanie karty ewidencyjnej ruchomego zabytku techniki (w trzech oryginalnych egzemplarzach) wg wzoru Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków.
Po przyjęciu wniosku oraz prawidłowo wykonanej karty (rzetelny opis pojazdu, umieszczenie numerów pozwalających na jednoznaczną identyfikację pojazdu, użycie papieru o odpowiedniej grubości - min. 200g/m2) WKZ włącza ją do wojewódzkiej ewidencji zabytków, wydając jednocześnie stosowne potwierdzenie wg wzoru KOBiDZ.
Trzeci egzemplarz karty ewidencyjnej ruchomych zabytków techniki przesyła się do Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków w Warszawie.
Potwierdzenie o włączeniu karty do wojewódzkiej ewidencji zabytków wraz z dokumentem potwierdzającym własność oraz z pozytywnym wynikiem przeglądu dla pojazdu zabytkowego są podstawą do rejestracji pojazdu zabytkowego w wydziale komunikacji.
Zapisane
ASZ + FJW = T
DI
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Ogólne
»
Przekładka (wersja angielska)
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...