Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Regulator ciśnienia
Nazwa użytkownika:
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Hasło:
Strona główna
Zaloguj się
Rejestracja
Pomoc
Strony: [
1
]
Do dołu
Drukuj
Autor
Wątek: Regulator ciśnienia (Przeczytany 7056 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mariuszseat
Gość
Regulator ciśnienia
«
Sobota, 03.03.2007, 19:37:41 -
NIEPRZECZYTANA
»
gdzie podłączyc ten cienki gumowy wężyk który jest z boku regulatora ciśnienia on wchodzi wmiędzy wtryskami gdzies w dół bo mi się przerwał noi niewiem gdzie go podczepic ??????
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik
Offline
Skąd: Kraków
WWW
Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #1 -
Niedziela, 04.03.2007, 01:14:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Walnij fote jak mozesz... A nie chodzi Ci o wężyk podciśnienia, który do odmy idzie?? (gdybam)
Zapisane
Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Jacenty85
Gość
Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #2 -
Poniedziałek, 19.03.2007, 22:16:28 -
NIEPRZECZYTANA
»
Zależy jaki masz motor. Podaj typ to ja podam Ci dokładne miejsce jego podłaczenia. W każdym razie kazdy regulator ciśnienia paliwa wchodzący na listwe wtryskiwaczy łączy się wężykiem z kolektorem dolotowym (wytwarza podciśnienie).Jeśli się urwał to szukaj na kolektorze dolotowym króćca. Załóż nowy wężyk i w drogę. PRzy wielopunktowym wtrysku jest on odpowiedzialny za urzymywanie ciśnienia paliwa na rozruchu 3 bary podczas pracy 2.5 bara.
Zapisane
Mad_Maxs
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #3 -
Wtorek, 22.05.2012, 10:00:16 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: Jacenty85
PRzy wielopunktowym wtrysku jest on odpowiedzialny za urzymywanie ciśnienia paliwa na rozruchu 3 bary podczas pracy 2.5 bara.
5 letni kotlet, ale żal zakładać nowy topic na temat regulatolra
Zrobiłem mały test, podłączyłem manometr do listwy wtryskowej. Efekt 1 bar ciśnienie na zapłonie, 2,5 po odpaleniu silnika. Czy to normalne czy może powinno być 3, a regulator jest do wymiany?? Dodam, że muszę chwilę pokręcić zanim silnik zaskoczy, a na poprzedniej listwie palił na przysłowiowy dotyk
Pomiary wykonane na bocznym wyjściu, które normalnie jest zaślepione
Napisano: Niedziela, 20.05.2012, 18:41:19
Czy naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedzieć/sprawdzić jakie powinno być ciśnienie po zapłonie, ale bez odpalania auta??
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #4 -
Środa, 23.05.2012, 08:12:19 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moge zerknąć na zegarek u siebie dzisiaj po południu ale nie wiem czy będzie to dla ciebie miarodajne bo mam nie seryjny regulator..
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
Mad_Maxs
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #5 -
Środa, 23.05.2012, 19:48:42 -
NIEPRZECZYTANA
»
z ciekawości możesz podać wskazania
Zapisane
mik33
Użytkownik
Offline
Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #6 -
Środa, 23.05.2012, 23:20:40 -
NIEPRZECZYTANA
»
moge sie mylic ale jezeli bys mial powyzej 3 bar to prawdopodobnie to uszczelki powiedzialy papa czyli powinno byc w normie , sprawdz wiazki chyba ktoras nie laczy lub nie styka moge sie mylic niech sie znawcy wypowiedza
Zapisane
Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski leza w garazu
Mad_Maxs
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #7 -
Czwartek, 24.05.2012, 15:33:45 -
NIEPRZECZYTANA
»
Cytat: mik33
moge sie mylic ale jezeli bys mial powyzej 3 bar to prawdopodobnie to uszczelki powiedzialy papa
Masz absolutną rację, ale u mnie problem polega na zbyt niskim, a nie za wysokim ciśnieniu
z resztą gdyby ciśnienie skoczyło za wysoko, a regulator był rozwalony, to zalało by mi dolot benzynką
Wujek gÓÓgle opowiedział mi historię gościa, na pewnym forum, który gdzieś zdobył poradnik, jak testować poszczególne elementy silnika 2E. W tej mądrej księdze, nieznanego pochodzenia, napisane było, że w układzie powinno panować ciśnienie minimum 2 bary.
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #8 -
Czwartek, 24.05.2012, 21:49:49 -
NIEPRZECZYTANA
»
U mnie jak dobije po przekręceniu jest ciut ponad 2 bary...
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
Mad_Maxs
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #9 -
Piątek, 25.05.2012, 15:54:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
i tak teoretycznie powinno być
dzisiaj nie mogłem się rozpędzić
wyrok zapadł, w niedziele wymieniam regulator ciśnienia na nowy
dzięx za pomoc
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #10 -
Piątek, 25.05.2012, 22:25:32 -
NIEPRZECZYTANA
»
Moj się rozleciał dzisiaj w drodze na zlot
Jutro wymiana jak się uda...
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
Mad_Maxs
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #11 -
Sobota, 26.05.2012, 13:24:27 -
NIEPRZECZYTANA
»
rozleciał się ?? jakieś objawy przed tym?? ksztusił się? dusił? tracił moc?
Zapisane
emtezet
Moderator
Offline
Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e
WWW
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #12 -
Niedziela, 27.05.2012, 17:23:35 -
NIEPRZECZYTANA
»
Nie, ni z tego ni z owego po prostu umarł, objawem był tylko zapach benzyny czasami po przekreceniu stacyjki... jak się okazało w środku membrana się rozleciała.
Zapisane
->
Masz zintegrowane radio a nie chcesz słuchać już tylko radia albo kaset? ZAJRZYJ TUTAJ!!
<-
-> MONTAŻ CAR-AUDIO ŁÓDŹ <-
Mad_Maxs
Użytkownik
Offline
Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo
Odp: Regulator ciśnienia
«
Odpowiedz #13 -
Niedziela, 27.05.2012, 19:45:34 -
NIEPRZECZYTANA
»
Ja już swój wymieniłem i różnica ogromna
całość opisałem w historii swojej Corbi, więc nie będę dublował opowieści
szkoda że ciśnienia już nie zmierzę
na odpiętych tps, przepustnicy, podciśnieniach, itp. podłączyłem manometr za 5 zł z carrefoura i niestety zobaczyłem tylko przez przednią szybę jak nabiera wysokości
To zostało z manometru :
A tak wyglądał zabity regulator:
«
Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.05.2012, 19:47:17 wysłane przez Mad_Maxs
»
Zapisane
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
Internetowy Klub Seata
Techniczne
»
Benzyna & LPG
»
Regulator ciśnienia
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Tematyczne
-----------------------------
===> Ubrania klubowe
===> Ramki klubowe
===> Naklejki klubseata.pl
===> Kalendarze, kubki, flagi klubowe
===> Plakietki i breloki klubowe
=> Spotkania i zloty lokalne
===> Historia Marki
-----------------------------
Techniczne
-----------------------------
=> Instrukcje, poradniki, informacje
=> Pielęgnacja auta
===> Wnętrze
===> Lakier oraz elementy zewnętrzne
===> Pielęgnacja felg i opon
===> Instrukcje pielęgnacji auta
=> Nadwozie i wnętrze
=> Zawieszenie, układ hamulcowy i kierowniczy
=> Przeniesienie napędu
=> Felgi, opony
=> Ogólne
=> Benzyna & LPG
=> Diesel
=> Elektryka
===> Car Audio
===> CB oraz Nawigacje
===> Alarmy, Piloty, Centralne zamki
===> Licznki i lampki kontrolne
===> Elektryczne szyby, lusterka
===> Światła i oświetlenie
=> Ogrzewanie, klimatyzacja. wentylacja
-----------------------------
Fora sponsorowane
-----------------------------
=> Dynamica
=> TuneUP
=> Salonowy Blask
-----------------------------
Giełda
-----------------------------
=> Kupię
Ładowanie...