+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Regulator ciśnienia
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Regulator ciśnienia  (Przeczytany 7056 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mariuszseat
Gość



« Sobota, 03.03.2007, 19:37:41 - NIEPRZECZYTANA »

gdzie podłączyc  ten cienki  gumowy  wężyk  który jest z boku  regulatora  ciśnienia  on  wchodzi  wmiędzy wtryskami  gdzies  w dół  bo mi się  przerwał  noi niewiem  gdzie  go  podczepic ?????? :chytry:  :roll:
Zapisane
abdul
Klubowicz
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Kraków

« Odpowiedz #1 - Niedziela, 04.03.2007, 01:14:32 - NIEPRZECZYTANA »

Walnij fote jak mozesz... A nie chodzi Ci o wężyk podciśnienia, który do odmy idzie?? (gdybam)
Zapisane

Na co dzień Mazda6 2.0 LF, w weekendy RDR Full Team, kiedyś Cordoba SX 1.6 AFT
Jacenty85
Gość



« Odpowiedz #2 - Poniedziałek, 19.03.2007, 22:16:28 - NIEPRZECZYTANA »

Zależy jaki masz motor. Podaj typ to ja podam Ci dokładne miejsce jego podłaczenia. W każdym razie kazdy regulator ciśnienia paliwa wchodzący na listwe wtryskiwaczy łączy się wężykiem z kolektorem dolotowym (wytwarza podciśnienie).Jeśli się urwał to szukaj na kolektorze dolotowym króćca. Załóż nowy wężyk i w drogę.  PRzy wielopunktowym wtrysku jest on odpowiedzialny za urzymywanie ciśnienia paliwa na rozruchu 3 bary podczas pracy 2.5 bara.
Zapisane
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #3 - Wtorek, 22.05.2012, 10:00:16 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: Jacenty85
PRzy wielopunktowym wtrysku jest on odpowiedzialny za urzymywanie ciśnienia paliwa na rozruchu 3 bary podczas pracy 2.5 bara.

5 letni kotlet, ale żal zakładać nowy topic na temat regulatolra :)

Zrobiłem mały test, podłączyłem manometr do listwy wtryskowej. Efekt 1 bar ciśnienie na zapłonie, 2,5 po odpaleniu silnika. Czy to normalne czy może powinno być 3, a regulator jest do wymiany?? Dodam, że muszę chwilę pokręcić zanim silnik zaskoczy, a na poprzedniej listwie palił na przysłowiowy dotyk

Pomiary wykonane na bocznym wyjściu, które normalnie jest zaślepione :)




Napisano: Niedziela, 20.05.2012, 18:41:19


Czy naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedzieć/sprawdzić jakie powinno być ciśnienie po zapłonie, ale bez odpalania auta?? :(
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #4 - Środa, 23.05.2012, 08:12:19 - NIEPRZECZYTANA »

Moge zerknąć na zegarek u siebie dzisiaj po południu ale nie wiem czy będzie to dla ciebie miarodajne bo mam nie seryjny regulator..
Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #5 - Środa, 23.05.2012, 19:48:42 - NIEPRZECZYTANA »

z ciekawości możesz podać wskazania :)
Zapisane

mik33 Mężczyzna
Użytkownik
Offline Offline



Skąd: Kassel
Samochód: Audi A6 4F. 2,0 TDI/ czarny dupowoz/ B Klasse 2,0 cdi

« Odpowiedz #6 - Środa, 23.05.2012, 23:20:40 - NIEPRZECZYTANA »

moge  sie mylic  ale  jezeli bys mial powyzej 3 bar  to prawdopodobnie to  uszczelki powiedzialy  papa  czyli powinno byc w  normie  , sprawdz wiazki chyba  ktoras  nie  laczy lub nie styka   moge sie mylic niech sie  znawcy wypowiedza  :pub:
Zapisane

Duzo gratow do AFN, pompy opony wtryski  leza w garazu
Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #7 - Czwartek, 24.05.2012, 15:33:45 - NIEPRZECZYTANA »

Cytat: mik33
moge  sie mylic  ale  jezeli bys mial powyzej 3 bar  to prawdopodobnie to  uszczelki powiedzialy  papa

Masz absolutną rację, ale u mnie problem polega na zbyt niskim, a nie za wysokim ciśnieniu :) z resztą gdyby ciśnienie skoczyło za wysoko, a regulator był rozwalony, to zalało by mi dolot benzynką :)

Wujek gÓÓgle opowiedział mi historię gościa, na pewnym forum, który gdzieś zdobył poradnik, jak testować poszczególne elementy silnika 2E. W tej mądrej księdze, nieznanego pochodzenia, napisane było, że w układzie powinno panować ciśnienie minimum 2 bary.
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #8 - Czwartek, 24.05.2012, 21:49:49 - NIEPRZECZYTANA »

U mnie jak dobije po przekręceniu jest ciut ponad 2 bary...
Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #9 - Piątek, 25.05.2012, 15:54:32 - NIEPRZECZYTANA »

i tak teoretycznie powinno być :) dzisiaj nie mogłem się rozpędzić :( wyrok zapadł, w niedziele wymieniam regulator ciśnienia na nowy :) dzięx za pomoc :)
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #10 - Piątek, 25.05.2012, 22:25:32 - NIEPRZECZYTANA »

Moj się rozleciał dzisiaj w drodze na zlot :D Jutro wymiana jak się uda...
Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #11 - Sobota, 26.05.2012, 13:24:27 - NIEPRZECZYTANA »

rozleciał się ?? jakieś objawy przed tym?? ksztusił się? dusił? tracił moc?
Zapisane

emtezet Mężczyzna
Moderator

Offline Offline



Skąd: Łódź
Samochód: IBIZA '99 G60, Audi A6 Avant 2.4 '03, Fiat 500e

« Odpowiedz #12 - Niedziela, 27.05.2012, 17:23:35 - NIEPRZECZYTANA »

Nie, ni z tego ni z owego po prostu umarł, objawem był tylko zapach benzyny czasami po przekreceniu stacyjki... jak się okazało w środku membrana się rozleciała.
Zapisane

Mad_Maxs Mężczyzna
Użytkownik

Offline Offline



Skąd: Legnica
Samochód: Seat Toledo 2 1.8 Signo

« Odpowiedz #13 - Niedziela, 27.05.2012, 19:45:34 - NIEPRZECZYTANA »

Ja już swój wymieniłem i różnica ogromna :) całość opisałem w historii swojej Corbi, więc nie będę dublował opowieści :) szkoda że ciśnienia już nie zmierzę :( na odpiętych tps, przepustnicy, podciśnieniach, itp. podłączyłem manometr za 5 zł z carrefoura i niestety zobaczyłem tylko przez przednią szybę jak nabiera wysokości :P
To zostało z manometru :

A tak wyglądał zabity regulator:

« Ostatnia zmiana: Niedziela, 27.05.2012, 19:47:17 wysłane przez Mad_Maxs » Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
+  Internetowy Klub Seata
|-+  Techniczne» Benzyna & LPG» Regulator ciśnienia
Skocz do: