+  Internetowy Klub Seata
|-+  Ostatnie wiadomości
Nazwa użytkownika:
Hasło:

Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Dzisiaj o 17:09:14 
Zaczęty przez Konrix97 - Nowe: wysłane przez Konrix97
Tak, oczywiście chodzi o napięcie .
Reklamacje złożyłem, może we wtorek się okaże co jest nie tak.
 Bo najwidoczniej to nie regulator.

 2 
 : Dzisiaj o 11:13:40 
Zaczęty przez Queue - Nowe: wysłane przez Tadej745
Siemka chciałem zrobić sobie domykanie szyb w Ibizie 6l 2002 z pilota jak to zrobić moduł komfortu jaki posiadam to 6Q0 959 433 E

 3 
 : Wczoraj o 21:47:55 
Zaczęty przez Konrix97 - Nowe: wysłane przez KKKKris
Cytuj
Mam drugie pytanie czy sa regulatory dajace rozna moc?
Zgaduje, że chodzi o napięcie, bo moc to od altka zależy.
Raczej nie, jedynie można ;iczyć na jakiś rozrzut parametrów.
Wg mnie do sprawdzenia prądu jaki daje altek na wolnych obrotach ( może jednak coś go przeciąża?), diody w altku, regulator, jeśli to nie pomoże to altek. Nie wiadomo jak się przyłożyli do jego sprawdzenia.

 4 
 : Wczoraj o 17:39:56 
Zaczęty przez Konrix97 - Nowe: wysłane przez Konrix97
Tak, swieci sie podczas odpalania. 
Mam drugie pytanie czy sa regulatory dajace rozna moc?

 5 
 : Wczoraj o 16:20:30 
Zaczęty przez Konrix97 - Nowe: wysłane przez KKKKris
Kontrolka od ładowania jest OK?

 6 
 : Czwartek, 20.07.2017, 18:40:02 
Zaczęty przez KYS - Nowe: wysłane przez Tracer
Prąd to prąd, róznią się kształtem i zapewnie dlatego inne oznaczenie. Ja bym zakładał i kupił ze 2 na zapas.

 7 
 : Czwartek, 20.07.2017, 18:09:25 
Zaczęty przez Konrix97 - Nowe: wysłane przez Konrix97
Tylko dlaczego jak dodam lekko gazu to ładuje idealnie, a występuje to tylko podczas nie dodawania gazu?

 8 
 : Czwartek, 20.07.2017, 15:16:06 
Zaczęty przez romiz3n6k2 - Nowe: wysłane przez romiz3n6k2
Witam klubowiczów  ;D , jestem tu nowy i zwracam sie do was z pomocą ponieważ nigdzie nie znalazlem rozwiązania na ten problem który dolega moja izke :( . Mianowicie przy każdym właczaniu zapłonu po wczesniejszym wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki, resetuje się caly komputer pokladowy do wartości 0 (sr. Spalanie, godzina itp.) Raz przekrecony kluczyk na zaplon, nie resetuje kompa przy wlaczaniu i wylaczaniu zaplonu, do czasu gdy wyciagne kluczyk. Ponowne wlozenie kluczyka i przekrecenie nawet nie do pozycji gdzie zaswiecaja sie kontrolki, kasuje pamiec kompa pokladowego..  >:(  Jakby ktos wiedzial co to moze byc prosze o informacje, walcze z tym juz od 8msc od kiedy kupilem izke. Szukalem w google odpowiedzi jednak nic na ten temat nie pisze  :'(  Pozdrowki i z gory dzieki  ;)

 9 
 : Czwartek, 20.07.2017, 14:15:04 
Zaczęty przez scpscp - Nowe: wysłane przez scpscp
NAJWIĘKSZA W POLSCE IMPREZA MOTORYZACYJNO-MUZYCZNA ORGANIZOWANA NA OTWARTEJ PRZESTRZENI PONAD 56 HA.
1 MIEJSCE, 48 GODZIN EMOCJI.
PONAD 10 LAT HISTORII.
POZNAJ WSZYSTKIE OBLICZA MOTORYZACJI I USŁYSZ NAJLEPSZYCH DJ’ÓW.
Auto Partner Summer Cars Party 2017 Wszystkie Oblicza Motoryzacji to event, na którym nie może Was zabraknąć. Zapraszamy na największe motoryzacyjne show w naszym kraju! Niezliczona ilość atrakcji, muzyczna scena Summer Music Party i ogromna strefa klubowa.
To jak, widzimy się 2-3 września na Lotnisku Muchowiec w Katowicach? ;)


facebook.com/summercars
twitter.com/summercarsparty
scp.pl

 10 
 : Czwartek, 20.07.2017, 11:15:29 
Zaczęty przez Konrix97 - Nowe: wysłane przez irocket
Spróbuj obciążyć na zapłonie, bez odpalonego silnika maksymalnie akumulator i wtedy sprawdź napięcie. Bo 10,3V przy akumulatorze mającym 12,5V to trochę słabo. Tyle to może w zimie przy dużym mrozie diesel przy odpalaniu mieć, a nie benzyna na wolnych obrotach

Strony: [1] 2 3 ... 10